Waarom zou dat om 16 uur moeten?quote:
zeg ik dat? Maar moet er niet aan denken om in de ochhtend soep te eten.quote:Op maandag 16 november 2009 10:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom zou dat om 16 uur moeten?
heb je zojuist gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 10:23 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet 'zondagochtend om 6.00 kebab eten'
Tijdstippen aan bepaalde soorten voedsel hangenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tijdstippen aan bepaalde soorten voedsel hangen/!!!!
Ik heb zovaak 'smorgens voor mijn werk de frituurpan aangezet. ( en dan bedoel ik voordat ik naar mijn werk ga, niet omdat ik professioneel frituur
)
Aanrader: Frikandel op de boterham doen voor naar het werk
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 10:23 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet 'zondagochtend om 6.00 kebab eten'
Een bak chili con carne om 7 uur 's morgens is ook heerlijk. verder heeft het niets met tijd te maken maar met smaakquote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tijdstippen aan bepaalde soorten voedsel hangen/!!!!
Ik heb zovaak 'smorgens voor mijn werk de frituurpan aangezet. ( en dan bedoel ik voordat ik naar mijn werk ga, niet omdat ik professioneel frituur
)
Aanrader: Frikandel op de boterham doen voor naar het werk
Scheten op je werkquote:Op maandag 16 november 2009 10:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een bak chili con carne om 7 uur 's morgens is ook heerlijk. verder heeft het niets met tijd te maken maar met smaak
quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Ja dus? Staat erbij dat ik dat zeg
Trek het je niet aan, zometeen krijg je gezegd dat je het topic vervuilt en dat JIJ begonnen bent met scheldenquote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ah we gaan schelden? In dat geval: je eigen domheid staat in dit topic vermeld.
Scherp zo op de maandag morgenquote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
)
De klacht viel me smorgens inquote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik vind de nieuwe cup a soup goor...
Ik wil de oude terug, ik wil meer zout!
Schopje V&A.quote:Op maandag 16 november 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog 10 pakjes van "de oude" liggen TS.
Kun je kopen a 10 euro per zakje.
Schaarste jeweetz.
whollah je moet moffel houden amatti wie denk je dat je bent tsjappiequote:
Hij is al gebanned, rustig maarquote:Op maandag 16 november 2009 15:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
whollah je moet moffel houden amatti wie denk je dat je bent tsjappie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |