Jij voldoet dus aan mijn klachtquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Apuleius het volgende:
Ik zie het verschil niet met 'Blaadkip'.
Oh? Dus je maakt je er IRL niet druk om maar op FOK! wel?quote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als ik in de kroeg zit maak ik me niet bepaald druk om dit soort dingen. Daar heb ik FOK! voor.
Misschien een goede suggestie TS?
Helaas spreek je dat ook gewoon als Euro uitquote:Op maandag 16 november 2009 09:09 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is er mis met Eypo? Dat staat toch ook gewoon op het biljet?
Helaasquote:Op maandag 16 november 2009 09:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Helaas spreek je dat ook gewoon als Euro uit
Duidelijk een proleet die geen gymnasium heeft gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 09:09 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is er mis met Eypo? Dat staat toch ook gewoon op het biljet?
Klopt.quote:Op maandag 16 november 2009 09:09 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Oh? Dus je maakt je er IRL niet druk om maar op FOK! wel?
Waar baseer je die conclusie op?quote:Jij geniet de voorkeur aan digitaal dan aan IRL dus.
Na tig bier boeit iemand zijn uitspraak me echt niet meer. Ik ga dan zelf meestal ook stom lullen.quote:Juist op FOK! boeit het niet, maar iemand dat horen uitspreken is
Ook als een afvaller van de opleiding LTS zwakstroom mag ik hopen dat de algemene kennis nog wel dusdanig ver reikt dat je zoiets snaptquote:Op maandag 16 november 2009 09:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Duidelijk een proleet die geen gymnasium heeft gedaan
Het kan toch ook zijn dat je nog nuchter bent dat dit voorvalt. Of wacht iedereen net zolang totdat JIJ dronken bent en dan EYPO/EURI/PLEURO etc. zeggen?quote:Op maandag 16 november 2009 09:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Waar baseer je die conclusie op?
[..]
Na tig bier boeit iemand zijn uitspraak me echt niet meer. Ik ga dan zelf meestal ook stom lullen.
Tenenkrommende spelfouten en andere stommiteiten op FOK! zijn wat minder makkelijk te negeren.
Blijf jij maar lekker Euro zeggen dan. Ik blijf gewoon "eejpo" zeggen, zoals het hoort. Je zal vanzelf wel merken dat mensen je alleen maar uitlachenquote:Op maandag 16 november 2009 09:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Duidelijk een proleet die geen gymnasium heeft gedaan
quote:Op maandag 16 november 2009 09:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou indrdaad, dat mnsn di lttr ubrhaupt nog durvn t gbruikn
Wentelwiek.quote:Op maandag 16 november 2009 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
Of 'helicoptèèèr'.
Of mijn vader. En da's gewoon een uit de schutting gezaagde boerenkinkel.quote:
'Pokkie' is een factor honderd miljoen miljard keer zo erg.quote:
'Eu' vind ik juist de enige die kan, aangezien dat gewoon 'n soort afkorting is.. Dat uuro, euri of pleuro is gewoon dom.. "20 eu" is gewoon snelle spreektaal.quote:Op maandag 16 november 2009 10:39 schreef Tommeke het volgende:
Het ergste is nog mensen die 25 eu zeggen
Ekkies klinkt wel grappig
Dat is zoiets dat misschien de eerste keer leuk klinkt (al vind IK van niet) maar als je dat dan meer dan 5 keer gehoord hebt:quote:Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef Blaadkip het volgende:
Ik hoorde laatst iemand ding flofferzeggen, die kon ik opzich nog wel waarderen
Dit vindt ik echt het ergste, dat zeggen ze niet eens om grappig te doen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:06 schreef Blaadkip het volgende:
Ik zit dan wel eens met vrienden in de kroeg zo nu en dan. Gezellig, sociaal, biertje drinken, kut roepen etc. Jullie weten vast hoe dat gaat.![]()
2 van die vriendengroep zijn zeg maar kroegvrienden, ik zie ze alleen in de kroeg. Leuk en gezellig maar dat vind ik voldoende betreffende deze 2 heren. Nu is het zo dat ze dan zeg maar eigenlijk in een andere vriendengroep horen die weer niet bij onze hoort zeg maar. Klinkt vaag maar nu even to the point.
Als het over geld gaat, wat iets kost, wat ze ervoor betaald hebben gebeurt er dit:
Wat kost dat?
Ja dat kost 45 EYPO!
Ik heb daar 34 PLEURO'S/PLEURI'S voor betaald!
Oh ja joh? Ik was maar 31 ÚÚRO'S kwijt!
Etc.
Dat is toch om te janken, stelletje kampers!
Ik snapquote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
'Eu' vind ik juist de enige die kan, aangezien dat gewoon 'n soort afkorting is.. Dat uuro, euri of pleuro is gewoon dom.. "20 eu" is gewoon snelle spreektaal.
En ekkies? Het is EKKIE, ongeacht of het er 1 of 100 zijn. Dus Jantje heeft een ekkie. Ronald heeft honderd ekkie. Snap?
Nee, Ecu. Epo is dat spul voor wielrenners.quote:
Het was Emo toch?quote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, Ecu. Epo is dat spul voor wielrenners.
15 Euro?!?!quote:Op maandag 16 november 2009 14:45 schreef Booomer het volgende:
Of mensen die het over "15 eu" hebben, in plaats van 15 euro.
Goed dat je het ff uitlegt. Daar worden grappen altijd zoveel beter van.quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef raymonnetje het volgende:
het is uiro, net als uiropa, en zuis:P
(euro, europa en zeus) de grieken maakten van de eu een ui klank.
Is dat niet hoe de Duitsers het uitspreken?quote:
EDIT:quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik ga voortaan maar gewoon 'pietermannen' zeggen.
Waren er toen meer mensen die moesten lachen of was je de enige?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:22 schreef Needoemaarniet het volgende:
Laatst haalde ik Chinees food af, toen moest ik 34 EULO betalen ik vroeg of ik ook met Euro's kon betalen
Eerst wel maar toen vroeg ik of Chinese vrouwen hem werkelijk overdwars hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waren er toen meer mensen die moesten lachen of was je de enige?
Namen van denominaties die we met de euro nog steeds hebben, heb ik gewoon behouden. Tegen ¤0,10 zeg ik gewoon dubbeltje en ¤10 is een tientje.quote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef Billy_Talent het volgende:
Hebben we inmiddels eigenlijk al bijnamen voor de eurobilljetten en/of -munten? Zoals we vroeger, knaken, stuivers, dubbeltjes, kwartjes, ruggen, geeltjes etc hadden.
Toch jammer, vroeger was alles veel beter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Met kwartjes, riksen e.d. gaat dat natuurlijk niet meer.
cultuur barbaar je zegt gewoon tientje tegen ¤10quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Namen van denominaties die we met de euro nog steeds hebben, heb ik gewoon behouden. Tegen ¤0,10 zeg ik gewoon dubbeltje en ¤10 is een tientje.
Is eigenlijk niets meer dan een minuscuul individueel verzet richting de euro.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan niet want de gulden bstaat niet meer.
Wat dacht je van zevenduizond, eenmaal andermaal...twaalfduizond uuro! Verkocht aan die meneer met dat gebleekte haar, W to the ilders! Al die duizonden moslimssssszZzZEINZZquote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
mensen die dingen raar uitspreken![]()
uuro![]()
puuzel![]()
ooto![]()
zeuven
herkenbaarquote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
mensen die dingen raar uitspreken![]()
uuro![]()
puuzel![]()
ooto![]()
zeuven
Het is duisond. Duisond helon guldons.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Wat dacht je van zevenduizond, eenmaal andermaal...twaalfduizond uuro! Verkocht aan die meneer met dat gebleekte haar, W to the ilders! Al die duizonden moslimssssszZzZEINZZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |