Jij doet zeker ook MBO?quote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef trovey het volgende:
Eens met de klacht...wat een waardeloos iets , kwam er met het zappen even langs
mensen die iets niet kunnen waarderen op intellectuele overwaardequote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef trovey het volgende:
Eens met de klacht...wat een waardeloos iets , kwam er met het zappen even langs
quote:
Ik heb de school al een tijdje achter me gelatenquote:
Je doet toch geen broodje Baa pou(bapao) in de frituur of wel daanquote:
Ik ga toch geen mongol klappuh jonguh!quote:Op maandag 16 november 2009 00:35 schreef T3rr0r het volgende:
Broodje Pakpauw jonguh!
TS heeft elke dag sex met vagina. Theorie ongegrond.quote:Op maandag 16 november 2009 00:34 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
New kids is echt Hetero jongenshumor
logischerwijs haten meisjes en homo's het.
Heil new kids
quote:Op maandag 16 november 2009 00:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ga toch geen mongol stompuhklappuh jonguh!
Ik herken hier een bepaalde correlatiequote:Op maandag 16 november 2009 00:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik doe WO en vind het wel grappig.
Een vriend van me die derdejaars geneeskunde is ook trouwens.
pics or didn't happen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:36 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
TS heeft elke dag sex met vagina. Theorie ongegrond.
stompuhquote:Op maandag 16 november 2009 00:36 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga toch geen mongol klappuh jonguh!
quote:Op maandag 16 november 2009 00:38 schreef Sanderrrr het volgende:
En wat is daar het praktisch nut van?
quote:Op maandag 16 november 2009 00:38 schreef Sanderrrr het volgende:
En wat is daar het praktisch nut van?
Het is een way of life..... VERREKTE KUTquote:Op maandag 16 november 2009 00:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
het moet juist zo achterlijk zijn dat het grappig is.
Ts probeert new kids serieus te nemen
Dus volgens jou moet je het wel serieus nemen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is een way of life..... VERREKTE KUT
New Kids is een zeer vrouwonvriendelijk en seksistisch programma waarin vrouwen worden geschopt of geslagen
en vol met Schultenbrauquote:Op maandag 16 november 2009 00:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
New Kids is een zeer vrouwonvriendelijk en seksistisch programma waarin vrouwen worden geschopt of geslagen
Dat zijn toch echt de beste halve liters hoorquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet je het wel serieus nemen?
aankomend TBS-er noemen we jou maar even dan
mijn pa haalt altijd die blikjes in huis, in 6- pack maar die krengen zijn VEEL TE LICHTquote:Op maandag 16 november 2009 01:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt de beste halve liters hoor
ik neem niets of niemand op deze site serieus. Faalhaasquote:
met unne bounty derbijquote:Op maandag 16 november 2009 00:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Je doet toch geen broodje Baa pou(bapao) in de frituur of wel daan
ik ben het met je eens, wat een kut programma:pquote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke kanker serie? Of wat de fuck het ook is.. het is achterlijk en walgelijk.
Het is gewoon NIET grappig JONGUHN.
TS doet MBO (HAHAH TS DOET MBO!), maar ik vind dit echt achterlijke humor hoor. Mijn klas vind het geweldig.
KLACHT: New kids on the block, het is gewoon niet grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |