Misschien moet je even naar de drogist en occilococinum halen .. is homeopathisch en gaat griep enzo tegenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef AKnynke het volgende:
k heb het zonder geluid gekeken, Vik en zoals de anderen zeggen, ziet er goed uit!
Jij, en het lesgeven ook!
Ik ben ongeinspireerd vandaag, kan mezelf niet aan het werk schoppen, ben moe en voel mezelf een beetje ziekig worden..En dat kan niet, want de duutser komt vrijdag! Dan moet ik natuurlijk wel top-noch zijn!
Verkopen ze dat ook in Zweden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de drogist en occilococinum halen .. is homeopathisch en gaat griep enzo tegen
Het is eigelijk het jumbo huismerk ( 1 kops soep), het is wel lekker, maar het ruikt wel vreemdquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Is cup-a-soup erwtensoep lekker, Ek-Mei? Ik wist niet dat je zo'n 'dikke' soep ook met een zakje kunt maken.
Beetje zetmeel erdoor en het bindt wel. Ik denk niet dat ik vind dat cup-a-soup onder de noemer 'eten' valt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Is cup-a-soup erwtensoep lekker, Ek-Mei? Ik wist niet dat je zo'n 'dikke' soep ook met een zakje kunt maken.
Sommige smaken zijn echt heel goed te eten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Beetje zetmeel erdoor en het bindt wel. Ik denk niet dat ik vind dat cup-a-soup onder de noemer 'eten' valt.
en werkt nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de drogist en occilococinum halen .. is homeopathisch en gaat griep enzo tegen
Eens, neem ook wel eens een opkikker ofzo, zit bijna niks aan kcal in, die ertwensoep iets van 78 ofzo. En een blikje erwtensoep is natuurlijk nog veel beter, niet in kcal maar wel in lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige smaken zijn echt heel goed te eten!Ik vind het af en toe wel lekker om 's middags even iets hartigs te hebben. Deze kende ik alleen nog niet.
Which reminds me, ik heb thuis nog een blikje erwtensoep staan.Wel met een dubbel gevoel, ik wacht nog steeds op de dag dat AH biologische rookworst gaat verkopen.
k denk dat ik vannacht gewoon een nachtje goed ga slapen..misschien wat alcohol drink, en dan moet het morgen wel weer okay zijn. Is het niet zo, heb ik pech. Een mens moet toch ooit ziek zijn!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en werkt niethooguit op placebo effect...
http://www.kwakzalverij.nl/761/Oscillococcinum
(sorryik denk dat stomen met kamille, en het eten van hete kippesoep (zitten wel degelijk stofjes in die je weerstand versterken) evt met gesnipperd rood pepertje erdoor (om je holtes leeg te stomen) en een flinke overdosis vitamine C tezamen veel effectiever zijn dan tot in de oneindigheid verdunde homeopatische middeltjes die werken op atoomgeheugen)
(was t al duidelijk dat ik niet zo van de homeopathie ben?wél van de kruiden/huismiddeltjes etc. maar dan niet op homeopathische gronden maar gewoon omdat een bepaald kruid een bepaalde werking heeft, in zijn basale vorm)
mja, ik eet zoveel dingen die ik niet nodig hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
Bedoel niet dat het nergens naar smaakt, maar dat er geen dingen inzitten die je per se nodig hebt. Vers voer FTW!
Ik denk dat je het eerder aan gescheurde spieren gaat merken als je zo begint met sporten....quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Moonwalk het volgende:
Ik voel elk spiertje zitten na die les van gister, misschien omdat ik nooit sport hahah. Nou vanavond naar Zumba, ben benieuwd wanneer ik het aan mijn kleding ga merken.
Dat is ook zo, maar er zit ook weinig in wat kwaad kan dus kun je het best nemen als extraatje naast alle andere nuttige dingen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
Bedoel niet dat het nergens naar smaakt, maar dat er geen dingen inzitten die je per se nodig hebt. Vers voer FTW!
vriendinnetje van me had pas een hilarisch verhaal met de cup-a-soup klantenservice.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sommige smaken zijn echt heel goed te eten!Ik vind het af en toe wel lekker om 's middags even iets hartigs te hebben. Deze kende ik alleen nog niet.
Op de lange termijn is het beter om naar de samenstelling van de kcals te kijken dan alleen naar de getallen. Een daginname van alleen snelle suikers geeft je lichaam niet wat het nodig heeft aan mineralen en gezonde vetten. Gevolg: je lichaam vraagt om meer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
mja, ik eet zoveel dingen die ik niet nodig heb, ik ben daar niet zo mee bezig, probeer wel gezond te eten maar let meer op hoeveelheid kcal en of het lekker is
Mja ik probeer gedeeltelijk ook wel goede dingen te eten: volkorenbrood, roggebrood, muesli zonder suiker e.d. maar ik kook wel veel uit pakjes (kruidenmixen enzo) en eet geregeld groenten uit blik, weet dat het beter kan maar het is vooral gemakzucht en gebrek aan (kook) kennis denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de lange termijn is het beter om naar de samenstelling van de kcals te kijken dan alleen naar de getallen. Een daginname van alleen snelle suikers geeft je lichaam niet wat het nodig heeft aan mineralen en gezonde vetten. Gevolg: je lichaam vraagt om meer.
Het is even afkicken, maar als je erop let dat je gezonde dingen binnenkrijgt, heb je uiteindelijk ook minder nodig. En vers voer is te verkiezen boven houdbaar voer, juist de gezonde vetten zijn slecht houdbaar. Door veel houdbare dingen te eten, krijg je noet voldoende goede vetten, vitamines en vezels binnen.
/betweter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |