abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:17:24 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74781411
k heb het zonder geluid gekeken, Vik en zoals de anderen zeggen, ziet er goed uit!

Jij, en het lesgeven ook!

Ik ben ongeinspireerd vandaag, kan mezelf niet aan het werk schoppen, ben moe en voel mezelf een beetje ziekig worden..En dat kan niet, want de duutser komt vrijdag! Dan moet ik natuurlijk wel top-noch zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74781790
Wie is Webby eigenlijk ?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:04:28 #253
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74782910
Wat gaan jullie snel hier ! Kan het echt amper bijhouden
Ik voel elk spiertje zitten na die les van gister, misschien omdat ik nooit sport hahah. Nou vanavond naar Zumba, ben benieuwd wanneer ik het aan mijn kleding ga merken.

O: vergeten
L: 2 bruine boterhammen met kaas en een glas water
T: Glas sinaasappelsap,pakje droge saaie crackers wat die lust ik
D: Salade van rauwe andijvie, reepjes lamsvlees ( sorry als er mensen zijn die dat zielig/raar vinden ), kipfilet, mozzarella, feta, tomaat, ui, komkommer
T: Tosti bruinbrood/kaas
T: pakje crackers

Drinken: water, sinaasappelsap, crystal clear cranberry
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74782955
Ola,

Ik zag ook een super slanke viking in dat filmpje zeg

Lijstje vandaag:

O: banaantje
S: rondje hardlopen
L: 2 boterhammen kipfilet, cracker jam, beker optimel
T: cup a soup erwtensoep
T: misschien nog een appel ofzo
D: bami (kruiden uit pakje, rundergehakt, veel groente) beetje kroepoek, misschien geb. eitje
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:06:28 #255
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74782984
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef AKnynke het volgende:
k heb het zonder geluid gekeken, Vik en zoals de anderen zeggen, ziet er goed uit!

Jij, en het lesgeven ook!

Ik ben ongeinspireerd vandaag, kan mezelf niet aan het werk schoppen, ben moe en voel mezelf een beetje ziekig worden..En dat kan niet, want de duutser komt vrijdag! Dan moet ik natuurlijk wel top-noch zijn!
Misschien moet je even naar de drogist en occilococinum halen .. is homeopathisch en gaat griep enzo tegen
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74783008
Is cup-a-soup erwtensoep lekker, Ek-Mei? Ik wist niet dat je zo'n 'dikke' soep ook met een zakje kunt maken.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 15:08:06 #257
70532 loveli
N
pi_74783033
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Misschien moet je even naar de drogist en occilococinum halen .. is homeopathisch en gaat griep enzo tegen
Verkopen ze dat ook in Zweden?
crap in = crap out
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:09:00 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74783052
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Verkopen ze dat ook in Zweden?
en hoe zou dat in het zweeds heten?
pi_74783053
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Is cup-a-soup erwtensoep lekker, Ek-Mei? Ik wist niet dat je zo'n 'dikke' soep ook met een zakje kunt maken.
Het is eigelijk het jumbo huismerk ( 1 kops soep), het is wel lekker, maar het ruikt wel vreemd
  Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 15:09:50 #260
70532 loveli
N
pi_74783083
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Beetje zetmeel erdoor en het bindt wel. Ik denk niet dat ik vind dat cup-a-soup onder de noemer 'eten' valt.
crap in = crap out
pi_74783213
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Beetje zetmeel erdoor en het bindt wel. Ik denk niet dat ik vind dat cup-a-soup onder de noemer 'eten' valt.
Sommige smaken zijn echt heel goed te eten! Ik vind het af en toe wel lekker om 's middags even iets hartigs te hebben. Deze kende ik alleen nog niet.

Which reminds me, ik heb thuis nog een blikje erwtensoep staan. Wel met een dubbel gevoel, ik wacht nog steeds op de dag dat AH biologische rookworst gaat verkopen.
  Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 15:17:35 #262
70532 loveli
N
pi_74783298
Bedoel niet dat het nergens naar smaakt, maar dat er geen dingen inzitten die je per se nodig hebt. Vers voer FTW!
crap in = crap out
pi_74783316
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

en werkt niet hooguit op placebo effect...
http://www.kwakzalverij.nl/761/Oscillococcinum

(sorry ik denk dat stomen met kamille, en het eten van hete kippesoep (zitten wel degelijk stofjes in die je weerstand versterken) evt met gesnipperd rood pepertje erdoor (om je holtes leeg te stomen) en een flinke overdosis vitamine C tezamen veel effectiever zijn dan tot in de oneindigheid verdunde homeopatische middeltjes die werken op atoomgeheugen)

(was t al duidelijk dat ik niet zo van de homeopathie ben? wél van de kruiden/huismiddeltjes etc. maar dan niet op homeopathische gronden maar gewoon omdat een bepaald kruid een bepaalde werking heeft, in zijn basale vorm)
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 15:18:36 #264
70532 loveli
N
pi_74783329
Zelfgemaakte rookworst van de vakslager is vaak ook goed te doen!
crap in = crap out
pi_74783333
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sommige smaken zijn echt heel goed te eten! Ik vind het af en toe wel lekker om 's middags even iets hartigs te hebben. Deze kende ik alleen nog niet.

Which reminds me, ik heb thuis nog een blikje erwtensoep staan. Wel met een dubbel gevoel, ik wacht nog steeds op de dag dat AH biologische rookworst gaat verkopen.
Eens, neem ook wel eens een opkikker ofzo, zit bijna niks aan kcal in, die ertwensoep iets van 78 ofzo. En een blikje erwtensoep is natuurlijk nog veel beter, niet in kcal maar wel in lekker
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:20:23 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74783384
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en werkt niet hooguit op placebo effect...
http://www.kwakzalverij.nl/761/Oscillococcinum

(sorry ik denk dat stomen met kamille, en het eten van hete kippesoep (zitten wel degelijk stofjes in die je weerstand versterken) evt met gesnipperd rood pepertje erdoor (om je holtes leeg te stomen) en een flinke overdosis vitamine C tezamen veel effectiever zijn dan tot in de oneindigheid verdunde homeopatische middeltjes die werken op atoomgeheugen)

(was t al duidelijk dat ik niet zo van de homeopathie ben? wél van de kruiden/huismiddeltjes etc. maar dan niet op homeopathische gronden maar gewoon omdat een bepaald kruid een bepaalde werking heeft, in zijn basale vorm)
k denk dat ik vannacht gewoon een nachtje goed ga slapen..misschien wat alcohol drink, en dan moet het morgen wel weer okay zijn. Is het niet zo, heb ik pech. Een mens moet toch ooit ziek zijn!
pi_74783410
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
Bedoel niet dat het nergens naar smaakt, maar dat er geen dingen inzitten die je per se nodig hebt. Vers voer FTW!
mja, ik eet zoveel dingen die ik niet nodig heb , ik ben daar niet zo mee bezig, probeer wel gezond te eten maar let meer op hoeveelheid kcal en of het lekker is
pi_74783457
Als ik griep heb zweer ik bij de hot coldrex met xtra citroensap. Daar voel ik me (tijdelijk) beter door, ik slaap er lekker van en slapen is nog de allerbeste remedie tegen griep.

Volgens mij is het gewoon een mengsel van vitamine C en paracetemol, maar who cares....werkt het, dan werkt het.

Ik heb gesport en het ging al beter dan afgelopen donderdag, gelukkig maar!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 17-11-2009 15:36:05 ]
  Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 15:23:44 #269
70532 loveli
N
pi_74783485
Vitamine C, zink, echinacea. En niet in homeopatisch verdunde hoeveelheden, maar minstens een gram vit. C en zink tussen de 15 en 50 microgram. Alcohol is niet zo goed voor je, je lever moet harder werken om het weg te krijgen.
crap in = crap out
pi_74783500
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Moonwalk het volgende:
Ik voel elk spiertje zitten na die les van gister, misschien omdat ik nooit sport hahah. Nou vanavond naar Zumba, ben benieuwd wanneer ik het aan mijn kleding ga merken.
Ik denk dat je het eerder aan gescheurde spieren gaat merken als je zo begint met sporten....
Je moet wel voorzichtig opbouwen als je lichaam niets gewend is he.
pi_74783510
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
Dat is ook zo, maar er zit ook weinig in wat kwaad kan dus kun je het best nemen als extraatje naast alle andere nuttige dingen.

Kwak: het placebo-effect kan nog best sterk zijn. Baat het niet dan schaadt het niet, als je het ziet als toevoeging op de rest, dat je gewoon alles wat misschien zou kunnen helpen tegelijk neemt. Den totalen Krieg.
pi_74783571
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

vriendinnetje van me had pas een hilarisch verhaal met de cup-a-soup klantenservice.

(lang verhaal, sla maar over als je geen zin hebt)

zij is (dodelijk voor sommige heel heftig voor andere dingen) allergisch voor bepaalde voedingsstoffen. ze kon altijd cup a soup eten, had altijd pakjes in haar tas voor noodgevallen etc. maar recentelijk is de receptuur veranderd en zit er in alle cup a soup melkpoeder (in een bepaalde vorm). nu vond zij dat erg jammer, en heeft een klacht opgestuurd. dat het vervelend was dat alle smaken veranderd waren en nu niet meer door heel erg veel mensen die die allergie ook hebben gegeten kunnen worden.

reactie: automatisch mailtje met dat ze vast even aan de smaak moest wennen, en dat ze hoopten dat ze nog een andere smaak zou proberen.

reactie door haar vriend teruggestuurd: dat het beledigend was voor mensen met een echte voedsel allergie om te zeggen dat ze maar aan de smaak moeten wennen, als ze er ziek van worden. geen reactie op geweest.

haar vriend is nogal een beschermend type die van drama houdt, dus die is gaan bellen. uiteindelijk een klacht bij een of andere manager neergelegd.

week later in de bus: een briefje van unox, zelfde strekking als de email, iets anders verwoord (in de trant van, wat jammer dat je niet tevreden bent met ons product) hier, gratis cup a soup! (jawel, dezelfde variant, met melkpoeder!!)

nou ja, ik snap ook wel dat dit soort dingen gedeeltelijk geautomatiseerd gaan, en dat haar vriend een enrome irritante doorbijter is (heeft o.a. bij ING interne nummers achterhaald (heeft gewoon nummers geprobeerd die leken op het faxnummer van de betreffende afdeling en lokatie) waardoor hij nu steevast de klantenservice overslaat ) maar ik vond het wel een heel ironisch verhaal
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 15:28:49 #273
70532 loveli
N
pi_74783644
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

mja, ik eet zoveel dingen die ik niet nodig heb , ik ben daar niet zo mee bezig, probeer wel gezond te eten maar let meer op hoeveelheid kcal en of het lekker is
Op de lange termijn is het beter om naar de samenstelling van de kcals te kijken dan alleen naar de getallen. Een daginname van alleen snelle suikers geeft je lichaam niet wat het nodig heeft aan mineralen en gezonde vetten. Gevolg: je lichaam vraagt om meer.
Het is even afkicken, maar als je erop let dat je gezonde dingen binnenkrijgt, heb je uiteindelijk ook minder nodig. En vers voer is te verkiezen boven houdbaar voer, juist de gezonde vetten zijn slecht houdbaar. Door veel houdbare dingen te eten, krijg je noet voldoende goede vetten, vitamines en vezels binnen.

/betweter
crap in = crap out
pi_74783694
Dat is inderdaad wel heel stom van die klantenservice...
pi_74783793
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Op de lange termijn is het beter om naar de samenstelling van de kcals te kijken dan alleen naar de getallen. Een daginname van alleen snelle suikers geeft je lichaam niet wat het nodig heeft aan mineralen en gezonde vetten. Gevolg: je lichaam vraagt om meer.
Het is even afkicken, maar als je erop let dat je gezonde dingen binnenkrijgt, heb je uiteindelijk ook minder nodig. En vers voer is te verkiezen boven houdbaar voer, juist de gezonde vetten zijn slecht houdbaar. Door veel houdbare dingen te eten, krijg je noet voldoende goede vetten, vitamines en vezels binnen.

/betweter
Mja ik probeer gedeeltelijk ook wel goede dingen te eten: volkorenbrood, roggebrood, muesli zonder suiker e.d. maar ik kook wel veel uit pakjes (kruidenmixen enzo) en eet geregeld groenten uit blik, weet dat het beter kan maar het is vooral gemakzucht en gebrek aan (kook) kennis denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')