Ja! Maar nu met het bed wat jij ook hebt en ik heb allemaal gestreepte opbergboxen eronder staan en voor de rest weinig changes.quote:Op maandag 16 november 2009 00:38 schreef P.F het volgende:
tvp!
Oh, spam, nog niet zo interessante spam, maar dat komt nog!
P.Fje heeft een huis!
C! Hoe is je slaapkamer nu? Nog steeds roze?
waar zijn je tussendoortjes?quote:Op maandag 16 november 2009 07:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.
Hier nog 1 met een saaie en zware dag - weer kinderen testen. Op zich was het in het begin best leuk, maar als je al 23 keer dezelfde testjes hebt afgenomen en je weet dat je nog 27 te gaan hebt, wordt het iets vervelender.
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: twee boterhammen met kipfilet, twee met ham
D: aardappeltjes met spinazie en een slavinkje
O fuck, ik ookquote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Edit: en lijstje alweer aangepast ook, omdat ik vergeten was er een adres in te zetten![]()
Ik ook!quote:
Ik heb gister 5 van dit soort manden gekregen, maar dan zijn ze iets langer zodat er meer in kan!quote:Op maandag 16 november 2009 00:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Maar nu met het bed wat jij ook hebt en ik heb allemaal gestreepte opbergboxen eronder staan en voor de rest weinig changes.
Ik ga ook even tvpen in je topique
Jij ook al!quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
O gelukkig, ik was al bang dat ik mijn cadeautje niet kon versturen!
Ja, makkelijk he, besparen op de verzendkosten!quote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
uiteraard
ik geef mezelf ene cadeau van 50 euro
Met het tijdsverschil (aangezien het daar nog zondag isquote:Op maandag 16 november 2009 11:39 schreef Merel het volgende:
Klinkt heerlijk Nynke! En als je klaar bent met je badkamer mag je de mijne best ook komen doen
hangt er natuurlijk vanaf hoe lang ik er over doe om van de bank af te komen, en wat te gaan doen!quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met het tijdsverschil (aangezien het daar nog zondag is) redt ze het best om vandaag nog jouw badkamertje te doen
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
O gelukkig, ik was al bang dat ik mijn cadeautje niet kon versturen!
Je bent in ieder geval reuze enthousiastquote:Op maandag 16 november 2009 12:22 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Ook lootje bekeken, ook nog geen idee wat ik moet kopen en ook geen idee wat ik moet vragen. Groot licht ben ik he?
Heb je Troel gePMT? En was er niet iets met dat zij op ontploffen stond en dat ze dus even geen lijstjes kon doen??quote:Op maandag 16 november 2009 12:48 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil zo graag in de lijst ik kijk echt elk kwartier of ik er al bij sta
Ik weet niet hoe het inmiddels met Troel gaat, maar het kan dus even duren hè!quote:Op maandag 16 november 2009 12:48 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil zo graag in de lijst ik kijk echt elk kwartier of ik er al bij sta
Gisteren teveel koffie gezopen, lag tot half 4 wakker met een anderhalf keer zo hoge hartslag als normaal.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval reuze enthousiast
Ja heb ik gelezenquote:Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het inmiddels met Troel gaat, maar het kan dus even duren hè!
Ze is al wel bevallen, iig.quote:Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het inmiddels met Troel gaat, maar het kan dus even duren hè!
Waar tover jij die tijd vandaan? Werken, sporten en dan ook nog eens bakken?quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze is al wel bevallen, iig.
Mehn. Er komen allerlei collega's terug van familiebezoek, en zo heb ik dus Iraanse noga en koekjes liggen, en fried sesame cookies uit TaiwanMijn lijn, wat doe je! Temeer daar ik nog brandy snaps en pecan-butterscotchbroodjes heb liggen, zelfgemaakt
Ik ben nog steeds ziekig, en dan ga ik dus niet sportenquote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar tover jij die tijd vandaan? Werken, sporten en dan ook nog eens bakken?
Zie de PI he, ik bedoelde het niet lelijk!quote:Op maandag 16 november 2009 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Gisteren teveel koffie gezopen, lag tot half 4 wakker met een anderhalf keer zo hoge hartslag als normaal.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie de PI he, ik bedoelde het niet lelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik doe RPM, dat is de Les Mills variant en ik ben mede dankzij de RPM wel afgevallen ja. Niet zozeer snel, als wel dat je meer spieren krijgt (en die wegen meer dan vet). Maar wat wel duidelijk is, is dat mijn figuur echt is veranderd. De kleding die ik na een eerste afvalronde heb gekocht, heb ik gister allemaal weg kunnen gooien omdat ze veel te ruim zijn geworden.quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef Moonwalk het volgende:
Zijn hier mensen die aan spinning doen?
Ik heb zo een hekel aan fietsen maar ik heb van horen zeggen dat je echt snel afvalt met spinning![]()
Hebben jullie er ervaring mee? Ik zit namelijk in dubio welke fitnessles ik vanavond zal volgen.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik kreeg via mijn "netwerk" ineens een mogelijke sollicitatie in de schoot geworpen
ivm herkenbaarheidKlinkt goed kwakkelientje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik kreeg via mijn "netwerk" ineens een mogelijke sollicitatie in de schoot geworpen
ivm herkenbaarheidLeuk! PM eens welke school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet bang dat je een beetje overgekwalificeerd bent, dan? Of wil je dit als deeltijdbaan naast je volgende studie?
nee. ik wil heel graag voor de klas. ik zie mijn promotie meer als een "tussenfase" dan als een opstap naar grotere dingen...het is gewoon mijn werled en mijn ambitie niet...quote:Op maandag 16 november 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! PM eens welke school?
Ben je niet bang dat je een beetje overgekwalificeerd bent, dan? Of wil je dit als deeltijdbaan naast je volgende studie?
nee, nog niet. dat is t grootste struikelblok: ik kan zij-instromen (1 dag leren, rest werken), maar dat moet de school wel goedvinden.quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef AKnynke het volgende:
Wat leuk, Kwak! heb jij een lesbevoegdheid dan? En wanneer promoveer je ongeveer?
Zo, ons hele huis is weer spik en span schoon. Zo even de stad in om een cadeautje voor m'n huisgenoot te kopen, hij is precies 1 dag jonger dan ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |