Suikertaartje!quote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wie ?
quote:Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef Ezechielk het volgende:
Feli![]()
![]()
Drank, gebak en wilde damesch mannen voor iedereen
Of je feliciteert haar of je reageert gewoon nietquote:Op maandag 16 november 2009 00:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Keniknie
Trovey!quote:
Trovey is nog toffer dan een wilde geel-blauw gespikkelde Noord-koreaanse dwergsnavelcavia spotten op een fiets met zijwieltjes!quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trovey!Met je geweldige foto's
Tof dat je langs komt!
quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Trovey is nog toffer dan een wilde geel-blauw gespikkelde Noord-koreaanse dwergsnavelcavia spotten op een fiets met zijwieltjes!
Snap ik, meis! Op jouw leeftijd kan je het allemaal niet zo snel meer!quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Hai Kardinaal, moet nog even je pm googelen, was een beetje te druk dit weekend....
quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trovey!Met je geweldige foto's
Tof dat je langs komt!
quote:Op maandag 16 november 2009 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een liefde!![]()
Dankjulliewel!![]()
(en Marijke en Pezu:![]()
![]()
)
Mijn tv probleem is al opgelost dankzij jouw universele afstandsbediening!quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Televisieprobleem al opgelost? Ik heb die universele afstandsbediening nog steeds niet gevonden
DankJULLIEwel zei ik toch..daar hoor jij ook bij mop!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn tv probleem is al opgelost dankzij jouw universele afstandsbediening!
O sorry, feliquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Televisieprobleem al opgelost? Ik heb die universele afstandsbediening nog steeds niet gevonden
Ah ja okee danquote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DankJULLIEwel zei ik toch..daar hoor jij ook bij mop!![]()
Mooi, dan kan ik, mocht ik het ding nog vinden, zelf aan de slag want mijn "echte"afstandbediening mist de klep van de batterijen van het ene op het andere moment....proberen op te lossen met de boel dicht te tapen maar dat werkt niet altijdquote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb een nieuwe tv!
![]()
Dus problem solved
http://www.afstandsbedieningwinkel.nl/quote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik, mocht ik het ding nog vinden, zelf aan de slag want mijn ëchte"afstandbediening mist de klep van de batterijen van het ene op het andere moment....proberen op te lossen met de boel dicht te tapen maar dat werkt niet altijd
Voor een paar euro heb je al een goedkope afstandsbediening. Anders vraag je of iemand nog een oude philips AB heeft liggen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:26 schreef trovey het volgende:
Ja weet ik maar met mijn tv (een Aristona) kan ik een nieuwe halen op elke hoek van de straat maar verdorie dat klepje moet ergens zijn hier in de woonkamer, ik vertik het om al een nieuwe te kopen
Mijn broer heeft wel drie allemaal half werkende exemplaren, heerlijk als je er eentje gebruikt en je net datgene wil bedienen wat niet werktquote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een paar euro heb je al een goedkope afstandsbediening. Anders vraag je of iemand nog een oude philips AB heeft liggen.
Jij ook al?quote:Op maandag 16 november 2009 00:30 schreef Ted038 het volgende:
gefeliciteerd van deze blauwvinger !
[ afbeelding ]
4000?quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
O sorry, feli
Dit is trouwens je 4000e post:
ONZSC! Op de kast, uit de kast, dat hier met ondergetekende!
Je bent gewoon te lui om te zoeken?quote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn broer heeft wel drie allemaal half werkende exemplaren, heerlijk als je er eentje gebruikt en je net datgene wil bedienen wat niet werkt, nee dan maar de mijne, even de batterijen weer terugduwen en het ding werkt weer. Die universele komt wel weer terug...geen zorgen
Nee...teveel zooi om doorheen te zoekenquote:Op maandag 16 november 2009 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lui om te zoeken?
Ik las: te lui om te zoenen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lui om te zoeken?
Hoe kan jij het nu druk hebben? Of was het dit weekend dubbelfeest? En klaverjassen en bingo-en?quote:Op maandag 16 november 2009 00:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee...teveel zooi om doorheen te zoeken. Ik zei toch dat ik het druk had dit weekend
Nee joh...sjoelen en jeu de boeles, ik hou niet van kaartenspellen en bingoquote:Op maandag 16 november 2009 00:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe kan jij het nu druk hebben? Of was het dit weekend dubbelfeest? En klaverjassen en bingo-en?
Ruig hoorquote:Op maandag 16 november 2009 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee joh...sjoelen en jeu de boeles, ik hou niet van kaartenspellen en bingo
Ja, het liefst naar de anderen hun hoofd...zoveel mogelijk tegenstanders uitschakelen....is niet zo moeilijk zijn nu iedereen langzamer wordt.quote:Op maandag 16 november 2009 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ruig hoorJe houdt er gewoon van om met dingen te smijten dus?
Oei, dat is gevaarlijke vergissing, trefbal en jeu de boules, door elkaar halen!quote:Op maandag 16 november 2009 00:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, het liefst naar de anderen hun hoofd...zoveel mogelijk tegenstanders uitschakelen....is niet zo moeilijk zijn nu iedereen langzamer wordt.
Nee hoor doe het bewust...winnen zal ikquote:Op maandag 16 november 2009 00:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, dat is gevaarlijke vergissing, trefbal en jeu de boules, door elkaar halen!
Dankje! Maar jullie gesprekje was uitermate boeiend hoor, dus be my guest!quote:Op maandag 16 november 2009 00:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor doe het bewust...winnen zal ikmaar bedankt voor de tip mochten ze het toch verdacht gaan vinden van de organisatie, claim gewoon een lichte vorm van dementie zou moeten lukken met mijn leeftijd
Oh ja nogmaals gefeliciteerd Suikertaartje (om on topic te blijven)
Als je nou tien jaar jonger was geweest had ik dat misschien wel overwogen!quote:
Aha, je reageert precies op datgene wat ik wel dacht....quote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nou tien jaar jonger was geweest had ik dat misschien wel overwogen!
Ja, het houdt maar niet op!quote:
Lekker! Die bewaar ik even voor vanmiddagquote:Op maandag 16 november 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:![]()
Neem een stukje taart:
[ afbeelding ]
Dankje! Wat een blij plaatje!quote:Op maandag 16 november 2009 07:34 schreef Ratelslangetje het volgende:Suikertaartje
Gefeliciteerd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mwah, gewerkt gewoon, maar vanavond wel wat bezoek gehad en dat was erg gezellig!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |