Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 15 november 2009 23:35 schreef Harveo het volgende:
Mavo term bestaat toch al een tijdje niet meer?
Scholen mogen zichzelf nog steeds mavo noemen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:35 schreef Harveo het volgende:
Mavo term bestaat toch al een tijdje niet meer?
En dat is weer gay.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Acinonyx het volgende:
sowieso, scooter-tuig, en scooters zijn sowieso voor wijven, een beetje man neemt gewoon een brommertje
WIl je overbieden?quote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Treurig![]()
Wel stoer hoor met je scooter 5 meter de school in te rijden
quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja. Echte mannen hebben een auto of motor.
Ach het schijnt binnenkort weer te veranderen dus..quote:Op maandag 16 november 2009 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, want als er vmbo in de TT en OP had gestaan was het niet zielig?
Die kans lijkt me groot ja.quote:Op maandag 16 november 2009 13:16 schreef OHSHI- het volgende:
Echt weer typisch VMBO gedrag..
Ik durf te wedden dat 9 van de 10 gozers in dat filmpje later niet veel meer dan putjeschepper worden..
Niet fucken met Australia! Daar wil ik binnenkort ook nog kunnen wonen.quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef OHSHI- het volgende:
Als dit soort mensen gewoon worden afgezonderd van de rest van de wereld (I dunno, stop alle domme mensen in australie en geef ze af en toe eten) dan hebben wij er ook geen last van
Ook goedquote:Op maandag 16 november 2009 23:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet fucken met Australia! Daar wil ik binnenkort ook nog kunnen wonen.
Schop alle domkoppen maar naar Marokko, daar is toch plaats genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |