Tering wat een domme post.quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.
Best jammer dat hij niet langer geleefd heeft, om te ontdekken dat er ook een andere wereld naast Fok bestaat.
Daarom houd ik het ook bij de user, dit wens je niemand aan natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Care.
Leuk of niet leuk, daar gaat het niet om.
Feit is dat er hier een 19 jarige jongen overleden is die net als ons FOK gebruikte als vrijetijdsbesteding.
Door FOK! kun je ook reallife contacten opdoen. Er zijn niet voor niets relaties ontstaan door FOK!quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jeremiah. het volgende:
[..]
Betekende het zoveel voor Sebasser dan? Neem mij niet kwalijk, maar dan heb ik medelijden met hem, want Fok kan het real life contacten nooit overtreffen.
Best jammer dat hij niet langer geleefd heeft, om te ontdekken dat er ook een andere wereld naast Fok bestaat.
18 jarige zelfs.quote:Op maandag 16 november 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Care.
Leuk of niet leuk, daar gaat het niet om.
Feit is dat er hier een 19 jarige jongen overleden is die net als ons FOK gebruikte als vrijetijdsbesteding.
Hoe had je dat in gedachten?quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef purplerose het volgende:
Durf het haast niet voor te stellen maarre...
Misschien een idee om over tijdje een 'herdenkingsmeet' te doen, nou klinkt dat zwaarder dan ik bedoel maar !Fok waardig afscheid nemen?
*aansluit*quote:
Nouja, in de stairway waar het begon, allemaal nog eens het glas heffen.quote:
Op de Sebasser manier zou het een glas fris worden, van de Stairway-crew kreeg hij immers geen bier.quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouja, in de stairway waar het begon, allemaal nog eens het glas heffen.
Ik kan het niet goed uitleggen maar op de Fok manier gedag zeggen
Whehehequote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de Sebasser manier zou het een glas fris worden, van de Stairway-crew kreeg hij immers geen bier.
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat ie dat ook best zou waarderen als we allemaal weer eens bij elkaar komen en party Fok stijl, voor hem
Ik weet het niet, het is dubbel. Ik denk dat je dat beter aan Moemoe kunt vragen, als het op haar rot overkomt vind ik dat we het niet moeten doen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehe
Maar je snapt wat ik bedoel toch?afscheidnemen met een wilde Fok party
maar zeg het maar als het niet gepast is ofzo, kan dat ff niet zo goed inschatten
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet even een kaarsje voor Sebas aangestoken...
Ja, dat moet natuurlijk niet gelijk gebeuren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.
Sorry maar daar zie ik het nut niet van in, deze topicreeks vind ik al zeer mooi om zo iedereen de mogelijkheid te geven om er over te pratenquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien moeten als FOK! een uur op zwart gaan, met melding van het overlijden van Sebasser.
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich een mooi idee, maar ik heb eigenlijk zoiets van: dan moet Moemoe er ook bij (als ze dat wil natuurlijk) dus dan zouden we er misschien beter even mee kunnen wachten. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat het nog even duurt voor ze daar aan toe is.
truequote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.
Het is ook niet erg des Sebasser. Eigenlijk zouden we dan gewoon een uur in alle topics moeten baggeren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry maar daar zie ik het nut niet van in, deze topicreeks vind ik al zeer mooi om zo iedereen de mogelijkheid te geven om er over te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |