Linkje naar die foto's of meet?quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad mijn eerste meet. Waren toen heel veel FOK!ers.Zit net de foto's te bekijken.
Ja, takke-lijer was ik toen, in veel opzichten dus dat was wel terecht...quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, ik heb je nog vermanend aangesproken
Ja dat was De Meet! Toen stond je inderdaad face-to-face met Yv, het was één grote blind datequote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bij die was ik toch ook Pas? Of was dat eerder? Ik ben de tijd helemaal kwijt.
quote:
Even zoeken naar de topics. Foto's heb ik op mn laptop, ook van sebasser.quote:
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi te zien dat er zo veel steun komt vanuit FOK!
Dat was in september 2006.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bij die was ik toch ook Pas? Of was dat eerder? Ik ben de tijd helemaal kwijt.
9 februari 2007. Zal die meet nooit vergetenquote:
Die, grote meet met een hoop bekende FOK!kers.quote:
Er wordt vaak geroepen: Het is FOK! maar, maar ondertussen zijn er heel wat mensen met FOK! (op)gegroeid en hebben elkaar op FOK! en ook irl leren kennen. Sebasser was één van deze mensen. Hij was altijd duidelijk aanwezig of het forum, vaak grappige posts, soms tenenkrommend en ik heb hem een aantal jaren hier op FOK! "meegemaakt". Ik ben nu 4 jaar op FOK! en sebasser was er vanaf het begin dat ik nog in ONZ zat. Heerlijke bagger-avonden waren dat! Met Biogarde, moemoe, Remlof, dingie, Sebasser!quote:Op zondag 15 november 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen op FOK! rellen als de beste, iedereen is de stoerste en sterkste maar op een moment als dit ben ik best trots om een FOK!user te zijn.
Zoveel respect als iedereen nu toont
[ONZ Meet 09-02-07] deel 24 wehweuwhewueuwehquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die, grote meet met een hoop bekende FOK!kers.
ja echt moeilijk te bevatten heh broeder zwemmend beertjequote:
Ja broederquote:Op zondag 15 november 2009 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt moeilijk te bevatten heh broeder zwemmend beertje
so truequote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja broederSebagger was toch wel een positief voorbeeld voor hoe baggeren hoorde te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |