Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.quote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft dit topic waarschijnlijk gewoon nog niet gezien. En daarnaast, hij kent toch niet alle users. En om nou verplicht te reageren omdat het Danny is, is ook weer stom.
Dat is lief,quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.
Hij woonde in Groningen, ja.quote:Op maandag 16 november 2009 23:32 schreef Demarest het volgende:
De betreffende user kende ik niet persoonlijk alhoewel zijn dood toch indruk maakt, mede vanwege het feit dat hij slechts 18 jaar is geworden. Sterkte aan de nabestaanden en overige bekenden. Woonde hij trouwens in Groningen?
Ah kijk aan!quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij is op de hoogte, en er gaan bloemen vanuit FOK! naar de begrafenis.
Super tof!quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch zijn dit hele lieve woorden van jequote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef yvonne het volgende:
Ik moet telkens even komen kijken hier, het is zo enorm onwezenlijk.
En ik zou zo graag iets liefs tegen moemoe willen zeggen en ik kan nieteens de woorden vinden.
moemoe, ook zonder woorden dan maar...!
Topactiequote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
De beste gaan altijd het eerste.
Dat is tof.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die beweren dat internetfora onpersoonlijk zijn. Ik vind het een mooi gebaar.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kende Sebasser alleen virtueel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die beweren dat internetfora onpersoonlijk zijn.
mooiquote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sebasser quote verkiezing en die op een pak Ice tea en de slechtste op een fles goldstrike of andersom, zoietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef moemoe het volgende:
Wat een ontzettend lieve berichten. Er zijn idd geen woorden om de dingen te omschrijven, dat maakt ook niet uit. Het is allemaal goed bedoeld, zijn ouders en ik hebben er zeker veel aan.
De herdenkingsmeet, FOK! op zwart, inzamelingen... Allemaal zo hartverwarmend.
Over de bloemenkrans wil ik nog wel iets zeggen: het wordt een crematie in zijn stijl. Bloemen horen daar niet bij vinden wij. Heb inmiddels wel wat suggesties gegeven voor de A's wat ''leuk'' zou kunnen zijn.
En ook namens de users, ontzettend lief. Iets in Sebasser zijn stijl zou ''beter'' zijn ipv een bloemenkrans. Quotes van hem bij elkaar ergens op, een pak Ice Tea, een fles Goldstrike. Ik noem maar wat.
Ice Tea !quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef moemoe het volgende:
Wat een ontzettend lieve berichten. Er zijn idd geen woorden om de dingen te omschrijven, dat maakt ook niet uit. Het is allemaal goed bedoeld, zijn ouders en ik hebben er zeker veel aan.
De herdenkingsmeet, FOK! op zwart, inzamelingen... Allemaal zo hartverwarmend.
Over de bloemenkrans wil ik nog wel iets zeggen: het wordt een crematie in zijn stijl. Bloemen horen daar niet bij vinden wij. Heb inmiddels wel wat suggesties gegeven voor de A's wat ''leuk'' zou kunnen zijn.
En ook namens de users, ontzettend lief. Iets in Sebasser zijn stijl zou ''beter'' zijn ipv een bloemenkrans. Quotes van hem bij elkaar ergens op, een pak Ice Tea, een fles Goldstrike. Ik noem maar wat.
Mja, ik wist het niet zeker, vooral om die 2 pics van mij erin enzo, leek me wat ongepast ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom ongepast?
Sebas was een ice tea addict, je hoefde hem daar maar een beetje voor te kennen.
Gepaster kan eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |