De basics kent iedereen wel, je doet je rechtervuist naar achter en slaat hem dan snel onder de ribben met je linkervuist.quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen expert in mensen in elkaar slaan, dus dan pak ik het wel op een andere manier aan.
Hou niet zo van snacken.quote:
Proletarisch voedsel?quote:
Mag ik even op jou oefenenquote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De basics kent iedereen wel, je doet je rechtervuist naar achter en slaat hem dan snel onder de ribben met je linkervuist.
*Ik wilde over een Falcon Punch beginnen maar dat doe ik je niet aan
Ik heb zin in een frikadelquote:
Bedoel jij ook dat voedsel wat ervoor zorgt dat je niet meer op een spiegel past?quote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je het eerst moeten uitvinden. Of bedoel je soms patat?
JONGE ER WAS GEWOON WEINIG BEWEGINGSRUIMTEquote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedoel jij ook dat voedsel wat ervoor zorgt dat je niet meer op een spiegel past?
Frikandel*, zo staat het in in ieder geval in de supermarkt op de dozen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik even op jou oefenen![]()
?
[..]
Ik heb zin in een frikadel.
Ik wilde een grap maken maar ik had beloofd dat ik zou stoppen.quote:Op zondag 15 november 2009 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JONGE ER WAS GEWOON WEINIG BEWEGINGSRUIMTE
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.quote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GastHou je kankerwaffel toch dicht.
Frikadel klinkt zo lekkerquote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Frikandel*, zo staat het in in ieder geval in de supermarkt op de dozen.
En ja hoor. Jouw fijne handjes kunnen mijn betonnen borstkas toch geen schade toebrengen.
Stop gewoon, niemand lacht om je.quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.
Proletarier? Kun je dat eten?quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen normaal te praten, proletarier.
Sorry, ik ben toch wat meer bourgondisch.quote:
Mooi woord voor moddervet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben toch wat meer bourgondisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |