ik denk het ook, manquote:Op zondag 15 november 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit het beste aan je Imam kan voorleggen.
Ik vind het niet echt fijn geschrevenquote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezien het voorgaande acht ik dat niet onwaarschijnlijk![]()
Een citaat uit dat boek:
[..]
houd je boek maarquote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezien het voorgaande acht ik dat niet onwaarschijnlijk![]()
Een citaat uit dat boek:
[..]
Goed, haram of niet. Het boek is geschreven door mijn neef en is semi-autobiografisch. Het verschaft misschien een aardig inzicht in mijn West-Turkse cultuurachtergrond waar het fenomeen 'haram' niet zo'n dominante rol speelt als in de doorgaans Anatolische cultuur.quote:
Ik heb boer zoekt vrouw gekeken.quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Undercover in NL, wat een drama weer!
Ah bah!quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef Min-e het volgende:
Bij nader inzien, sommige dingen wil je gewoon bewaren.
Dat betekent. Dat je een. Aanslag. zou kunnen. plegen! SBS6, wat een zenderquote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef IHVK het volgende:
UNDERCOVER IN NL HET PROGRAMMA DAT JAREN NOG ZIJN WEERKLANK ZAL HEBBEN
DOMINO DAY WAAR HEEL NEDERLAND MAANDEN OP ZAT TE WACHTEN
HET PROGRAMMA DAT HEEL NEDERLAND IN REP EN ROER ZAL BRENGEN
waarom brengen ze alles op precies dezelfde manier.![]()
SBS6-1
Het begint met een H en eindigt met O, welk woord zoek ik?quote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm heb je een samenvatting? Mijn practicumpartner kijkt dat altijd kan ik een keer meepraten.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed, haram of niet. Het boek is geschreven door mijn neef en is semi-autobiografisch. Het verschaft misschien een aardig inzicht in mijn West-Turkse cultuurachtergrond waar het fenomeen 'haram' niet zo'n dominante rol speelt als in de doorgaans Anatolische cultuur.
Hart van Nederlando?quote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat betekent. Dat je een. Aanslag. zou kunnen. plegen! SBS6, wat een zender.
[..]
Het begint met een H en eindigt met O, welk woord zoek ik?
Ikheb nooit het concept van haram begrepen, een mens hoort toch uit zich zelf te weten wat hij\zij wel of niet kan doen, zonder een religie achter de hand te hebbenquote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed, haram of niet. Het boek is geschreven door mijn neef en is semi-autobiografisch. Het verschaft misschien een aardig inzicht in mijn West-Turkse cultuurachtergrond waar het fenomeen 'haram' niet zo'n dominante rol speelt als in de doorgaans Anatolische cultuur.
volgens wie?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ikheb nooit het concept van haram begrepen, een mens hoort toch uit zich zelf te weten wat hij\zij wel en niet kan doen, zonder een religie achter de hand te hebben
Hihi nou waar zal ik eens beginnen..quote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm heb je een samenvatting? Mijn practicumpartner kijkt dat altijd kan ik een keer meepraten.
Is het volgens Allah ook juist wat jij denkt wel/niet te kunnen doen?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Ikheb nooit het concept van haram begrepen, een mens hoort toch uit zich zelf te weten wat hij\zij wel en niet kan doen, zonder een religie achter de hand te hebben
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 15 november 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
Het is een dame overigens.
met je ninja edit.
Dit programma keek ik vroeger ook nog wel eens op BVN, zo leerde ik toch nog een beetje de NEderlandse cultuur kennenquote:Op zondag 15 november 2009 21:46 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hihi nou waar zal ik eens beginnen..![]()
Het Turks zijn wordt vaak gestereotypeerd met dezelfde opvattingen die jij er ook op na houdt. Dat Turken qua cultuur onderling enorm kunnen verschillen weten ze hier in Nederland vaak niet. Juist om die reden zou ik het aardig vinden dat je de andere kant belicht tijdens je presentatie.quote:Op zondag 15 november 2009 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat bedoel je daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |