nee maar overlapt wel veelquote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus cultuur is gelijk aan religie? en als je je religie verliest of nooit gehad hebt ben je dus ook cultuurloos
dat is idd een gevalletje WTF!!!quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij is een beetje een extreem geval, daarom dat ik Turkse ook tussen haakjes zette. Enfin, ik zal een korte beschrijving geven van haar.
- Je zult haar niet gauw met jongens zien hangen/uitgaan etc., vindt ze niet kunnen, dat past niet bij een Turks meisje
- Ze praat altijd Turks, al spreekt ze perfect Nederlands
- Ze weigerde vorig jaar mee te gaan op kamp omdat ze het niet vond kunnen dat jongens en meisjes in een ruimte bij elkaar sliepen
- Oorbellen en te westerse kleding bij Turkse jongens vindt ze absoluut niet kunnen
- Ze luistert altijd Türkü, westerse muziek heeft ze niks mee (ze is trouwens een communist, net als haar ouders)
- Vriendjes voor het huwelijk doet ze niet aan, mits ze heel serieus is met een jonge en al nadenkt over een huwelijk
- Omgaan met 'losbandige' Turkse meisjes zal ze niet doen, ze is ondanks alles open minded en zal haar overtuigingen niet snel proberen over te brengen op anderen, maar met meisjes die veel uitgaan enz. zul je haar niet snel mee zien
En het grappige is, haar moeder is getrouwd met een Nederlander en zij woont dus met een Nederlander samen, en dat terwijl ze echt helemaal niks heeft Nederlanders en de Nederlandse cultuur.
ik moest aan hem denken jaquote:
niet dusquote:
Tja, volgens haar hoef je niet perse gelovig te zijn om zulke normen en waarden te hebben. En heeft haar cultuur niks te maken met de Islam.quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus ze heeft de dogmatische kanten behouden maar ze gelooft niet in God?
Hm.
wat?quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Angst en geloof is een tegenstrijding.
Hahaha, ze is echt een 'temiz insan'. Turken proberen haar dan ook altijd te bekeren omdat ze maar niet kunnen bevatten hoe zo'n persoon geen moslim is.quote:
wat is haar probleem?quote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, volgens haar hoef je niet perse gelovig te zijn om zulke normen en waarden te hebben. En heeft haar cultuur niks te maken met de Islam.
Ik ben wel eens geneigd tot het tegenovergestelde namelijk.quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus ze heeft de dogmatische kanten behouden maar ze gelooft niet in God?
Hm.
Ik geloof daar niks van.quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Min-e het volgende:
Angst en geloof is een tegenstrijding.
verstandigquote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij is een beetje een extreem geval, daarom dat ik Turkse ook tussen haakjes zette. Enfin, ik zal een korte beschrijving geven van haar.
- Je zult haar niet gauw met jongens zien hangen/uitgaan etc., vindt ze niet kunnen, dat past niet bij een Turks meisje
- Ze praat altijd Turks, al spreekt ze perfect Nederlands
- Ze weigerde vorig jaar mee te gaan op kamp omdat ze het niet vond kunnen dat jongens en meisjes in een ruimte bij elkaar sliepen
- Oorbellen en te westerse kleding bij Turkse jongens vindt ze absoluut niet kunnen
- Ze luistert altijd Türkü, westerse muziek heeft ze niks mee (ze is trouwens een communist, net als haar ouders)
- Vriendjes voor het huwelijk doet ze niet aan, mits ze heel serieus is met een jonge en al nadenkt over een huwelijk
- Omgaan met 'losbandige' Turkse meisjes zal ze niet doen, ze is ondanks alles open minded en zal haar overtuigingen niet snel proberen over te brengen op anderen, maar met meisjes die veel uitgaan enz. zul je haar niet snel mee zien
En het grappige is, haar moeder is getrouwd met een Nederlander en zij woont dus met een Nederlander samen, en dat terwijl ze echt helemaal niks heeft Nederlanders en de Nederlandse cultuur.
ik ookquote:Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben wel eens geneigd tot het tegenovergestelde namelijk.
Anarchistische relipersoonquote:Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben wel eens geneigd tot het tegenovergestelde namelijk.
iyi uykularquote:Op zondag 15 november 2009 23:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Tijd om te gaan slapen![]()
Morgen geschiedenis SE![]()
Iyi geceler
Maar de eerste boeiende discussie waar men op normaal niveau met elkaar communiceert.quote:Op zondag 15 november 2009 23:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Viel midden in weer een geloofsdiscussie geloof ik.
Komt dat omdat hier een zeker persoon niet meer post?quote:Op zondag 15 november 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar de eerste boeiende discussie waar men op normaal niveau met elkaar communiceert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |