Gefeliciteerd,dat ben je dan ook. Een relatie heb je namelijk samen en dat houdt in dat je dit soort dingen overlegd en niet plompverloren mee deelt. Maar goed,als je droom belangrijker is dan je relatie,maak het dan gelijk uit. Blijkbaar geef je dan niet zoveel (of helemaal niets) om die ander.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Weggeslet het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die het precies hetzelfde gedaan zou hebben, en door dit topic voel ik me sociaal gestoord!
You go ts, hij had je toch wel van je dromen afgepraat uiteindelijk.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Weggeslet het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die het precies hetzelfde gedaan zou hebben, en door dit topic voel ik me sociaal gestoord!
You go ts, hij had je toch wel van je dromen afgepraat uiteindelijk.
Wat is daar zo vreemd aan?quote:
ik zit ook al elk uur te kijken (WOGgenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:30 schreef _Led_ het volgende:
relkloon
Wacht maar op het volgende topic over "wat ze hem nog niet meegedeeld heeft"
Het heeft natuurlijk niets te maken met of je wel genoeg om je partner geeft. Het is meer dat je in een relatie de ruimte moet krijgen om je dromen waar te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,dat ben je dan ook. Een relatie heb je namelijk samen en dat houdt in dat je dit soort dingen overlegd en niet plompverloren mee deelt. Maar goed,als je droom belangrijker is dan je relatie,maak het dan gelijk uit. Blijkbaar geef je dan niet zoveel (of helemaal niets) om die ander.
Je kunt toch wel gewoon communiceren waar je mee bezig bent terwijl je het vervullen van je dromen aan het organiseren bent? Natuurlijk is het goed als TS haar dromen waarmaakt. Maar ze communiceert (niet) waar ze mee bezig is, waardoor de vriend voor hem onverwacht met een situatie wordt geconfronteerd die een enorme impact heeft op de inrichting van de relatie.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan?
Jij zou wel je dromen opgeven voor je geliefde?
Denk je niet dat je daar enorm veel spijt van gaat krijgen?
en is dat dan niet heel egoistisch van je partner?
Ja maar dat had ik ook al een eerdere post geschreven. De communicatie van TS mag inderdaad wel wat beter.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon communiceren waar je mee bezig bent terwijl je het vervullen van je dromen aan het organiseren bent? Natuurlijk is het goed als TS haar dromen waarmaakt. Maar ze communiceert (niet) waar ze mee bezig is, waardoor de vriend voor hem onverwacht met een situatie wordt geconfronteerd die een enorme impact heeft op de inrichting van de relatie.
Het issue is niet dat ze haar dromen waarmaakt. Het issue is dat ze haar partner niet betrekt bij waar ze mee bezig is. En juist het najagen van een droom is natuurlijk bij uitstek iets wat een normaal mens van begin tot eind deelt met zijn/haar levenspartner.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon communiceren waar je mee bezig bent terwijl je het vervullen van je dromen aan het organiseren bent? Natuurlijk is het goed als TS haar dromen waarmaakt. Maar ze communiceert (niet) waar ze mee bezig is, waardoor de vriend voor hem onverwacht met een situatie wordt geconfronteerd die een enorme impact heeft op de inrichting van de relatie.
Het issue is niet dat ze haar dromen waarmaakt. Het issue is dat ze haar partner niet betrekt bij waar ze mee bezig is. En juist het najagen van een droom is natuurlijk bij uitstek iets wat een normaal mens van begin tot eind deelt met zijn/haar levenspartner.
"wel wat beter" is zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik ook al een eerdere post geschreven. De communicatie van TS mag inderdaad wel wat beter.
Zoals de rest ook al zegt: dan mag het nog wel overlegd worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef peleetje het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk niets te maken met of je wel genoeg om je partner geeft. Het is meer dat je in een relatie de ruimte moet krijgen om je dromen waar te maken.
'relatie heb je samen' ja tuurlijk. Maar je hebt ook altijd nog ieder je eigen leven, je eigen doelen en je eigen dromen. Die moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen.
Niemand struikelt over het feit dat TS naar Frankrijk gaat om haar droom te verwezenlijken, het probleem is dat ze het er zo af en toe over heeft gehad en nu uit het niets mede heeft gedeeld een half jaar weg te gaan en zich niet alleen niet kan inleven in haar partner maar zich zelfs durft af te vragen of HIJ nog wel te vertrouwen is. TS is een onopgevoede egoïst en niet anders.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef peleetje het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk niets te maken met of je wel genoeg om je partner geeft. Het is meer dat je in een relatie de ruimte moet krijgen om je dromen waar te maken.
'relatie heb je samen' ja tuurlijk. Maar je hebt ook altijd nog ieder je eigen leven, je eigen doelen en je eigen dromen. Die moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |