abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75957875
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Weggeslet het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die het precies hetzelfde gedaan zou hebben, en door dit topic voel ik me sociaal gestoord!

You go ts, hij had je toch wel van je dromen afgepraat uiteindelijk.
Gefeliciteerd,dat ben je dan ook. Een relatie heb je namelijk samen en dat houdt in dat je dit soort dingen overlegd en niet plompverloren mee deelt. Maar goed,als je droom belangrijker is dan je relatie,maak het dan gelijk uit. Blijkbaar geef je dan niet zoveel (of helemaal niets) om die ander.
pi_75959588
Wel/geen relatie. Wel/niet gaan. Wel/niet overleggen.
Dat is moeilijk en daar kunnen jullie alleen met zn tweeen uitkomen. Maar de manier waarop je het nu aangepakt hebt is zo'n beetje 1 van de foutste manieren die je maar hebt kunnen doen. Dat merk je ook wel nav de reacties, ondanks dat de meningen hier en daar wat verschillen.
Ik kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je vriend misschien niet meer te vertrouwen is. Echter in dit geval denk ik dat dat gevoel komt omdat je weet dat je iets fout hebt gedaan, anders zou dit gevoel niet ontstaan zijn. Dus je spiegelt je eigen gevoelswereld op hem. Which becons the question: how many dicks are you going to empty dans La France?? En dus ook de vraag: waarom zou hij hetzelfde niet doen? (maar dan met het andere geslacht, of hij moet nu zo'n afkeer van vrouwen hebben gekregen dat ie tot homo geshocked is )

'k Denk dat je je plannen al gemaakt hebt en weet waar de relatie eindigt. Ik zou hem alleen het gevoel gunnen dat hij het nu afbouwt ipv jij. Het vertrouwen is te diep geschaadt lijkt mij.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  woensdag 23 december 2009 @ 10:30:51 #178
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75960075
relkloon
Wacht maar op het volgende topic over "wat ze hem nog niet meegedeeld heeft"
zzz
pi_75960272
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Weggeslet het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die het precies hetzelfde gedaan zou hebben, en door dit topic voel ik me sociaal gestoord!

You go ts, hij had je toch wel van je dromen afgepraat uiteindelijk.

Misschien kun je iets beginnen met TS?
  woensdag 23 december 2009 @ 11:13:08 #180
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_75961612
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:56 schreef PixelPi het volgende:

[..]

Wtf..
Wat is daar zo vreemd aan?
Jij zou wel je dromen opgeven voor je geliefde?
Denk je niet dat je daar enorm veel spijt van gaat krijgen?
en is dat dan niet heel egoistisch van je partner?
pi_75961650
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:30 schreef _Led_ het volgende:
relkloon
Wacht maar op het volgende topic over "wat ze hem nog niet meegedeeld heeft"
ik zit ook al elk uur te kijken (WOGgen )
Ja doei.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:16:29 #182
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_75961747
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gefeliciteerd,dat ben je dan ook. Een relatie heb je namelijk samen en dat houdt in dat je dit soort dingen overlegd en niet plompverloren mee deelt. Maar goed,als je droom belangrijker is dan je relatie,maak het dan gelijk uit. Blijkbaar geef je dan niet zoveel (of helemaal niets) om die ander.
Het heeft natuurlijk niets te maken met of je wel genoeg om je partner geeft. Het is meer dat je in een relatie de ruimte moet krijgen om je dromen waar te maken.

'relatie heb je samen' ja tuurlijk. Maar je hebt ook altijd nog ieder je eigen leven, je eigen doelen en je eigen dromen. Die moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:17:44 #183
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75961799
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef peleetje het volgende:

[..]

Wat is daar zo vreemd aan?
Jij zou wel je dromen opgeven voor je geliefde?
Denk je niet dat je daar enorm veel spijt van gaat krijgen?
en is dat dan niet heel egoistisch van je partner?
Je kunt toch wel gewoon communiceren waar je mee bezig bent terwijl je het vervullen van je dromen aan het organiseren bent? Natuurlijk is het goed als TS haar dromen waarmaakt. Maar ze communiceert (niet) waar ze mee bezig is, waardoor de vriend voor hem onverwacht met een situatie wordt geconfronteerd die een enorme impact heeft op de inrichting van de relatie.

Het issue is niet dat ze haar dromen waarmaakt. Het issue is dat ze haar partner niet betrekt bij waar ze mee bezig is. En juist het najagen van een droom is natuurlijk bij uitstek iets wat een normaal mens van begin tot eind deelt met zijn/haar levenspartner.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:20:02 #184
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_75961879
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Je kunt toch wel gewoon communiceren waar je mee bezig bent terwijl je het vervullen van je dromen aan het organiseren bent? Natuurlijk is het goed als TS haar dromen waarmaakt. Maar ze communiceert (niet) waar ze mee bezig is, waardoor de vriend voor hem onverwacht met een situatie wordt geconfronteerd die een enorme impact heeft op de inrichting van de relatie.

Het issue is niet dat ze haar dromen waarmaakt. Het issue is dat ze haar partner niet betrekt bij waar ze mee bezig is. En juist het najagen van een droom is natuurlijk bij uitstek iets wat een normaal mens van begin tot eind deelt met zijn/haar levenspartner.
Ja maar dat had ik ook al een eerdere post geschreven. De communicatie van TS mag inderdaad wel wat beter.
pi_75962067
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef drijfhout het volgende:

[..]

En als je weet van je partner waar hij/zij mee bezig is, kun je hem/haar juist die vrijheid geven om daarmee door te gaan. Je kunt je partner dan zelfs nog stimuleren, omdat je weet wat er aan de hand is.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:31:28 #186
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75962347
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ja maar dat had ik ook al een eerdere post geschreven. De communicatie van TS mag inderdaad wel wat beter.
"wel wat beter" is zacht uitgedrukt.
Die communicatie is juist het hele punt hier.

Niemand zal erover vallen als iemand zegt "Ik wil gaan studeren in Frankrijk, ik heb het er lang over gehad met mijn vriend want hij heeft het er natuurlijk wel moeilijk mee".

Mensen hebben problemen met iemand die zegt "Ik heb besloten om in Frankrijk te gaan studeren, m'n vriend wist van niks en die heb ik het zojuist even meegedeeld. Nou doet ie raar, wat een eikel, hij verpest onze relatie. Ik weet niet of ik nog wel om kan gaan met zo iemand."
zzz
pi_75974442
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef peleetje het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk niets te maken met of je wel genoeg om je partner geeft. Het is meer dat je in een relatie de ruimte moet krijgen om je dromen waar te maken.

'relatie heb je samen' ja tuurlijk. Maar je hebt ook altijd nog ieder je eigen leven, je eigen doelen en je eigen dromen. Die moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen.
Zoals de rest ook al zegt: dan mag het nog wel overlegd worden.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:13:57 #188
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_75981031
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef peleetje het volgende:

[..]

Niemand struikelt over het feit dat TS naar Frankrijk gaat om haar droom te verwezenlijken, het probleem is dat ze het er zo af en toe over heeft gehad en nu uit het niets mede heeft gedeeld een half jaar weg te gaan en zich niet alleen niet kan inleven in haar partner maar zich zelfs durft af te vragen of HIJ nog wel te vertrouwen is. TS is een onopgevoede egoïst en niet anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')