Het is niet live, het is een opname.quote:Op zondag 15 november 2009 18:58 schreef Drinky het volgende:
mensen die naar livestreams van een kansloos spel voor kanslozen kijken
Het is live:')quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is niet live, het is een opname.
Het is live, ik heb opname even in stream veranderd in de OP zodat ook jij het kan begrijpen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is niet live, het is een opname.
Nu slaat je topic nergens meer op.quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Het is live, ik heb opname even in stream veranderd in de OP zodat ook jij het kan begrijpen.
Geen dank.
Kun je niet lezen of zo? Ik link hem een livestream, hij vraagt aan mij of hij het kan doorspoelen, wat natuurlijk niet kan bij een livestream. Daarna vraagt hij of dit nu gebeurd. Ja wat dan gast, anders is het toch niet live?quote:Op zondag 15 november 2009 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Als je vriend vraagt of het nu gebeurt en het betreft een live stream, dan heeft hij 100% gelijk.
Kan jij niet fatsoenlijk je verhaal opschrijven? Ga huilen in een hoekje.quote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Kun je niet lezen of zo? Ik link hem een livestream, hij vraagt aan mij of hij het kan doorspoelen, wat natuurlijk niet kan bij een livestream. Daarna vraagt hij of dit nu gebeurd. Ja wat dan gast, anders is het toch niet live?
Haphaphaphap.quote:
kijken naar een livestream hoe een nerd zijn nerd vriendin in een fucking online computerspelletje ten huwelijk vraagt, het moet wel een Fok!ker zijnquote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Matthijs- het volgende:
Haha, je vriendin in een fucking online computerspelletje ten huwelijk vragen, het zou zomaar een Fok!ker kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |