http://www.nu.nl/binnenla(...)skee-zoetermeer.htmlquote:Onbekenden hebben in de nacht van vrijdag op zaterdag brand gesticht in de Al Quibla-moskee in Zoetermeer. Dat maakte de politie zondag bekend. Er werd een molotovcocktail naar binnen gegooid. De brandweer kon het vuur snel uitmaken, waardoor de schade beperkt bleef.
Ongeveer een half jaar geleden werd er op soortgelijke manier brand gesticht in de moskee. De daders werden niet gevonden. De politie gaat opnieuw extra surveilleren rond het religieuze gebouw.
De conclusie is dat mensen als Wilders oproepen tot geweld en aanzetten tot haat richting bevolkingsgroepquote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dubbel: Brandstichting moskee Zoetermeer
En je conclusie is te voorbarig.
Wie zegt dat deze 2 helden fans van Wilders zijn?quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
De conclusie is dat mensen als Wilders oproepen tot geweld en aanzetten tot haat richting bevolkingsgroep
Het gebeurt vele vaker.quote:Op zondag 15 november 2009 18:52 schreef Hukkie het volgende:
Dit soort dingen gebeurden ook al voordat Wilders hot was. Als het echt door Wilders zou komen dan zou het wel vaker gebeuren, lijkt me.
Alleen fans van Wilders zijn tot deze terroristische acties in staat om ze te plegen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze 2 helden fans van Wilders zijn?
quote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gebeurt vele vaker.
Alleen de media die de mensen moeten gaan manipuleren weigert het te vermelden.
Fail.quote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Alleen fans van Wilders zijn tot deze terroristische acties in staat om ze te plegen.
Mesen zonder bewijs beschuldigen mag niet.quote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Alleen fans van Wilders zijn tot deze terroristische acties in staat om ze te plegen.
Vriend,quote:Op zondag 15 november 2009 18:49 schreef Meki het volgende:
Ik ben benieuwd wat hun beweegredenen zijn geweest, ze worden hier toe aangezet door Wilders & Co.... die de moslims als gevaar bestempelen.
Of moslims doen dit zodat de Nederlanders weer in een kwaad daglicht worden gesteld.quote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Huh, maar teksten roepen toch geen haat en geweld op?quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
De conclusie is dat mensen als Wilders oproepen tot geweld en aanzetten tot haat richting bevolkingsgroep
Noem me geen vriend, want ik ben geen vrienden met wildersstemmers zoals jij.quote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vriend,
Da's nou het verschil tussen jou en een deel van jouw bergvolk aan de ene kant en deze Nederlanders aan de andere kant. Die steken die moskee in de fik omdat ze een intrinsieke hekel aan de islam hebben, jullie hebben een hekel aan van alles en nog wat omdat een haatbaardje in een slecht geschreven doktersromannetje ertoe opdraagt
\quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Huh, maar teksten roepen toch geen haat en geweld op?
Als moslimextremisten een aanslag plegen in naam van de islam a.d.v. Koranverzen, dan ligt het volgens moslims en links toch ook niet aan de teksten in hun boek?
Opmerking: natuurlijk moeten moskeeen overigens niet in brand worden gestoken.
Sja. De koran roept direct op tot haat en geweld jegens ongelovige kaffers.quote:Op zondag 15 november 2009 19:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders roept indirect op haat en geweld tegen de moslims
En wederzijds roepen jullie dat hetzeflde richting naar de moslims toequote:Op zondag 15 november 2009 19:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. De koran roept direct op tot haat en geweld jegens ongelovige kaffers.
Je punt?
Net als bepaalde imams dit doen en die spreken ook genoeg gekken aan. Kun je je Wildersfobie nou niet eenmalig opzij zetten en bedenken dat het wellicht een paar verveelde pubers waren, die dachten leuk te doen met een dergelijke actie?quote:Op zondag 15 november 2009 19:16 schreef Meki het volgende:
[..]
\
Wilders roept indirect op haat en geweld tegen de moslims
er zijn veel gekken in Nederland die graag geweld willen gebruiken wat ze niet aanstaan.
Hoe weet jij dat het er 2 waren?quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze 2 helden fans van Wilders zijn?
"Jullie"..? Spreek voor jezelf, ik heb nog nooit een land bezet.quote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
[..]
En wederzijds roepen jullie dat hetzeflde richting naar de moslims toe
Koloniseren jullie de moslimlanden en bezetten de moslimlanden.
Ik heb eerder de indruk dat mensen uit moslimlanden bij bosjes vertrekken. Logisch ook, geen enkel normaal denkend wezen wil in landen wonen waar het verstikkende juk van de islam heerst.quote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
Daar denken de 1,5 miljard moslims anders over.quote:Op zondag 15 november 2009 19:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat mensen uit moslimlanden bij bosjes vertrekken. Logisch ook, geen enkel normaal denkend wezen wil in landen wonen waar het verstikkende juk van de islam heerst.
Wat wil je dan dat we doen, ze vrij spel geven in die regio?quote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn reactie is weer goed voor een extra zetel voor Wilders.quote:
Het is gewoon in scene gezet door Mekiquote:
Ik heb nav je ongefundeerde radicale posts in de morokkaan-slowchat meer de indruk dat jouw mening weinig toevoegends brengt, Meki is een karikatuur, maar jij bent een karikatuur die zich verbergt achter drogredeneringen om wel normaal over te komen. Veel zorgerlijker eigenlijk.quote:Op zondag 15 november 2009 19:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat mensen uit moslimlanden bij bosjes vertrekken. Logisch ook, geen enkel normaal denkend wezen wil in landen wonen waar het verstikkende juk van de islam heerst.
Eerste post en gelijk op de persoon, het is geen R&P hier maar NWS ....quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nav je ongefundeerde radicale posts in de morokkaan-slowchat meer de indruk dat jouw mening weinig toevoegends brengt, Meki is een karikatuur, maar jij bent een karikatuur die zich verbergt achter drogredeneringen om wel normaal over te komen. Veel zorgerlijker eigenlijk.
Tweede post.quote:Op zondag 15 november 2009 19:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Eerste post en gelijk op de persoon, het is geen R&P hier maar NWS ....
Vriend,quote:Op zondag 15 november 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Noem me geen vriend, want ik ben geen vrienden met wildersstemmers zoals jij.
Excuses, die had ik niet gezien, sorryquote:
Hahaha, het is al bewezen wie hier in Nederland staatsgevaarlijk zijn. Dus als ik jouw maar was zou ik maar zomaar naar anderen wijzen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
De enige Nederlandse extremist is Meki zelf.
Hij heeft gelijk hoor, en daarbij zou Nederland sowieso haar grenzen moeten sluiten voor iedereen die moslim is. Maakt mij geen fuck uit hoe erg ze het in eigen land hebben. Want ze brengen de praktijken waarvoor ze vluchten gewoon mee hier naar toe.quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nav je ongefundeerde radicale posts in de morokkaan-slowchat meer de indruk dat jouw mening weinig toevoegends brengt, Meki is een karikatuur, maar jij bent een karikatuur die zich verbergt achter drogredeneringen om wel normaal over te komen. Veel zorgerlijker eigenlijk.
Meki, gaarne nog even antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahaha, het is al bewezen wie hier in Nederland staatsgevaarlijk zijn. Dus als ik jouw maar was zou ik maar zomaar naar anderen wijzen.
Omdat je walgelijke vooroordelen hebt en scheert moslims over een kam, daar past een beweging erbij dat is de nPVVquote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Meki, gaarne nog even antwoord op mijn vraag
Ik wijs al naar degene die staatsgevaarlijk zijn, waaronder jij. Ik betwijfel of mensen met jouw instelling en wereldvisie ook maar enigszins bijdragen aan de Nederlandse samenleving, achter elk bosje zie je namelijk een zionist of racist.quote:Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Hahaha, het is al bewezen wie hier in Nederland staatsgevaarlijk zijn. Dus als ik jouw maar was zou ik maar zomaar naar anderen wijzen.
Ik ken eigenlijk geen enkele marokkaan die zelf eens het boetekleed aantrekt. En jij bent geen uitzondering op andere marokkanen die altijd de anderen de schuld geven van hun eigen falen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als jij in 1939 had geleefd, zou je het ook helemaal eens geweest zijn met de beslissing van de Nederlandse regering om de grens te sluiten voor vluchtende Duitse jodenquote:Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor, en daarbij zou Nederland sowieso haar grenzen moeten sluiten voor iedereen die moslim is. Maakt mij geen fuck uit hoe erg ze het in eigen land hebben. Want ze brengen de praktijken waarvoor ze vluchten gewoon mee hier naar toe.
Gewoon bij de grens neerleggen:
[ afbeelding ]
Je kan maar roepen wat je wilt. Uit een wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat Wildersenissen staatsgevaarlijk zijn en een gevaar vormen van de samenleving en jij hebt al toegegeven dat je op Wilders stemt dus ga aub niet naar anderen wijzen maar kijk eerst naar jezelf eerst.quote:Op zondag 15 november 2009 19:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik wijs al naar degene die staatsgevaarlijk zijn, waaronder jij. Ik betwijfel of mensen met jouw instelling en wereldvisie ook maar enigszins bijdragen aan de Nederlandse samenleving, achter elk bosje zie je namelijk een zionist of racist.
Hahahahaquote:Op zondag 15 november 2009 19:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat je walgelijke vooroordelen hebt en scheert moslims over een kam, daar past een beweging erbij dat is de nPVV
Uiteraard denken de moslims daar anders over, velen weten niet eens beter.quote:Op zondag 15 november 2009 19:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar denken de 1,5 miljard moslims anders over.
En wederom geef jij geen antwoord op mijn vraag
Ik ben geen Marokkaan, lieverd.quote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen enkele marokkaan die zelf eens het boetekleed aantrekt. En jij bent geen uitzondering op andere marokkanen die altijd de anderen de schuld geven van hun eigen falen.
Wildersenissen?quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan maar roepen wat je wilt. Uit een wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat Wildersenissen staatsgevaarlijk zijn en een gevaar vormen van de samenleving en jij hebt al toegegeven dat je op Wilders stemt dus ga aub niet naar anderen wijzen maar kijk eerst naar jezelf eerst.
Wat een redenatie.quote:Op zondag 15 november 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat hebben Marokkanen geleerd van PVV stemmers, dus wat dat betreft integreren ze al redelijkquote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En jij bent geen uitzondering op andere marokkanen die altijd de anderen de schuld geven van hun eigen falen.
Waarom zou ie? Als er een groep mensen klaarstaat om Marokkanen van alles de schuld te geven zonder dat er een aanhouding is verricht, zijn het de Nederlanders wel. Wat dat betreft doet Meki het primaquote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Hathor het volgende:
Extreministen![]()
Verder is er helemaal geen bewijs wie het gedaan heeft, er zijn namelijk nog geen aanhoudingen verricht. dus Meki, voordat je met je vingertje gaat wijzen, zou ik eerst maar eens afwachten tot er bekend is wie het gedaan heeft, en tot die tijd kan je beter je oliedomme zeikmuil houden.
Als attractie in een dierentuin wellicht.quote:Op zondag 15 november 2009 20:03 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Meki het prima
quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wildersenissen?![]()
Overigens heeft Wilders ook niet met alles gelijk, maar hij slaat nog vaker de spijker op de kop dan jij, je woont hier in Nederland en hebt tegelijkertijd een schijthekel aan alles wat Nederlands is, tenzij ze je reet kussen. Schijnheilige mocro.
Hoezo, zitten PVV-stemmers nu ook al in de dierentuin? Verbaasd me niks eigenlijk.quote:Op zondag 15 november 2009 20:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als attractie in een dierentuin wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |