Ik heb UAV, Care Package, Centry Gun...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:41 schreef biertank het volgende:
Kan nu niet kijken zit niet bij PS3 maar begin te twijfelen door je
edit:
trouwens welke kill streak awards gebruiken jullie?
Ik had tot gister uav, Care Package, Strike
Ga nu denk ik: Care Package, Predator Missile en Strike doen, dit omdat 5 van de 10 toch een uav in de care package zit.
Dat scheelt inderdaad qua punten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Na 2 kills heb ik al die UAV dus dat is goed voor mijn punten
Ik haal toch nooit een killstreak van 11 en die AC-130 heb ik al 2 keer gehad in een Care-Package dus meh...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:56 schreef Agiath het volgende:
Heb nu Care op 4, Harrier op 7 en AC-130op 11
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef DutchErrorist het volgende:
UAV, Care Package, Centry Gun...
Moet je ook die Killstreak perk hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef mstx het volgende:
Ik kom toch nooit verder dan een streak van 6 dus ik houd het lekker bij
[..]
Nee in tegenstelling tot de eerste modern warfare vind ik dit echt een leuk spelquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:58 schreef Thrilled het volgende:
Niemand die zn game al beu is en kwijt wil?
Mardydomquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Moet je ook die Killstreak perk hebbenIk heb bij die death streak perk trouwens martyrdom staan (na 3 deaths
)
Hardline en stopping power zijn beide wel chill, maar ik kies bij perk 2 toch altijd voor cold-blooded.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
MardydomBen echt blij dat ie nu onder een deathstreak staat, wat had ik daar een hekel aan in het eerste deel zeg.
Hardline is opzich wel een chille Perk maar ik kan echt niet zonder stopping power
Een sniper zonder stopping power is ook echt niet te doen. Zonder stopping power heb je alleen 1-shot kills bij een headshot. Helaas moet je dan wel cold blooded (Niet zichtbaar op UAV etc) laten vallen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
MardydomBen echt blij dat ie nu onder een deathstreak staat, wat had ik daar een hekel aan in het eerste deel zeg.
Hardline is opzich wel een chille Perk maar ik kan echt niet zonder stopping power
Doe je uav uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik haal toch nooit een killstreak van 11 en die AC-130 heb ik al 2 keer gehad in een Care-Package dus meh...
Aan de andere kant, wel een beloning voor je prestige (lvl 70 is wel wat meer dan 55 ). En ten tweede, zovaak komt een 25 streak ook niet voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Doe je uav uit.
Doe de carepackage aan (gewoon voor de kills anders is t ook zo zielig als t niet lukt. Want de kills die je maakt met je carepackage tellen niet mee voor je streak)
5kills: predator missle (hopen op een double kill)
7kills: chopperbob. (als je teammates nu een beetje UAVs scoren zit je binnen no time op een streak van 11.
Dus als je je packagedrop uitzet kan je bij 11 je AC130 aandoen.
Maar als je prestige mode doet klopt het dan dat je een extra streak reward kan selecteren? dus 4 ipv 3? Ik hoorde gister iemand zoiets vertellen. Zou opzich wel zuur zijn want dan komt die nuke iets te vaak voor denk ik
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar als je prestige mode doet klopt het dan dat je een extra streak reward kan selecteren? dus 4 ipv 3? Ik hoorde gister iemand zoiets vertellen. Zou opzich wel zuur zijn want dan komt die nuke iets te vaak voor denk ik
De keuze tussen Stopping Power en Cold Blooded vind ik echt één van de moeilijkste. Het komt nogal eens voor dat ik te grazen word genomen door enemy airstrikes of snipers met thermal vision, dus cold blooded is zeker handig. Alleen verlies je veel vaker in 1 tegen 1 situaties als je geen stopping power hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een sniper zonder stopping power is ook echt niet te doen. Zonder stopping power heb je alleen 1-shot kills bij een headshot. Helaas moet je dan wel cold blooded (Niet zichtbaar op UAV etc) laten vallen.
Oke. Maar waarschijnlijk als je voor de 2de, 3de, 4de, etc keer de prestige mode doet. (en dat gaat zeker gebeuren.) Dan heb je ws per keer een extra killstreak award.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel een beloning voor je prestige (lvl 70 is wel wat meer dan 55 ). En ten tweede, zovaak komt een 25 streak ook niet voor
Als je geen hardcore speelt MOET je wel stopping power gebruiken anders gaan de enemies pas nee nadat je een magazijn erop geleegd hebt. Of je hebt FMJ. dan kan de stopping power wel uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De keuze tussen Stopping Power en Cold Blooded vind ik echt één van de moeilijkste. Het komt nogal eens voor dat ik te grazen word genomen door enemy airstrikes of snipers met thermal vision, dus cold blooded is zeker handig. Alleen verlies je veel vaker in 1 tegen 1 situaties als je geen stopping power hebt.
Ik liever ook. maar soms willen vrienden normale deatmatch doen of groundwar. Dan moet je gewoon stopping power, FMJ & halosight aan doen en een volle verbinding hebben. anders wil t echt niet lukken met een submachine.quote:
Dat merkte ik ook met mijn FALquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Als je geen hardcore speelt MOET je wel stopping power gebruiken anders gaan de enemies pas nee nadat je een magazijn erop geleegd hebt. Of je hebt FMJ. dan kan de stopping power wel uit.
Hardcore
Hehe nee snap ik. Ging meer om het voorbeeld dat ze voor iedere speler altijd wel iets in het lijstje hebben op het eind. Ook bijv iets van 'spent most time prone' of 'longest miles traveled'. Had laatst "spent most time near enemy" ofzo hehe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je dat hebt is het niet meteen dat je het meeste gedood bent heik klik die kill cam 9 v/d10x meteen door. maar als jij gewoon elke keer hem helemaal afkijkt dan kan je die makkelijk krijgen zonder veel dood te zijn aangezien de meeste hem niet 100% afkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |