in de lobby kun je alles zien!quote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Goed idee, alleen heb ik een trage windows mobile 6 telefoon. Als de camera opgestart is is sta je alweer in de lobby
hmm morgen even proberen maar ik denk dat ik echt een brakke disc heb...quote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
die error dat hij niet leest?
tray open doen
cd eruit
tray snel dichtgooien
gelijk xbox uitzetten
xbox opstaren
cd erin
spelen maar
Straks een proberenquote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in de lobby kun je alles zien!
Tot meeste flashbangs aan toe!
Niet zo maar alles doorklikken !
iddquote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
misschien kan men meer de spoiler gebruiken? worden veel dingen gemeld die sommigen misschien nog niet willen weten?
Persoonlijk vind ik dat wel fijn, hoef ik de SP niet meer te spelenquote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
misschien kan men meer de spoiler gebruiken? worden veel dingen gemeld die sommigen misschien nog niet willen weten?
Dat dacht ik dus ook, maar als je 120 kills haalt heb je deel 1 van de challange gehaald, daarna moet je er nog 130, en dan nog 250 ofzo anyway elke keer krijg je alleen xp, als je de hele challange hebt dan krijg je pas de pro perk.quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef DeeBee het volgende:
Vind het wel vaag, om bijv. pro sleight of hand the unlocken, moet je 120 kills maken 'while using sleight of hand', maar dat is dan toch gewoon met een mannetje wat die perk heeft?Of moet je dan nog los een perk selecteren in game? Want hij leek m'n kills net niet te tellen...
Zo had ik laatst 1000 kills met stopping powerquote:Op maandag 16 november 2009 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar als je 120 kills haalt heb je deel 1 van de challange gehaald, daarna moet je er nog 130, en dan nog 250 ofzo anyway elke keer krijg je alleen xp, als je de hele challange hebt dan krijg je pas de pro perk.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo had ik laatst 1000 kills met stopping power
FrenkyVquote:
Is dat wat? ik gebruik altijd de scar.quote:
Ik ook maar ik moet nog een wapen voor iets grotere mappen zoals wastelandquote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Is dat wat? ik gebruik altijd de scar.
heerlijk wapen in combi met terminal en heart beat monitorquote:
Die PP2000 doet het best fijn hequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
Mijn favoriet is de:
SCAR-H
Holographic site,
Hearthbeat sensor
PP2000 als side gun
Jaa idd vooral dan nog met rapid fire en red dotquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Die PP2000 doet het best fijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |