Ik bedoel meer dat je je killstreaks houdt, en niet dat je meer killstreaks kan hebben, ik weet t eigenlijk niet eens hehe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Oke. Maar waarschijnlijk als je voor de 2de, 3de, 4de, etc keer de prestige mode doet. (en dat gaat zeker gebeuren.) Dan heb je ws per keer een extra killstreak award.
Dus over een tijd zijn er mensen met maximale levels (gouden kruis uit MW1. geen idee wat ze nu hebben)
Dan zijn die gasten dus een beetje heel ernstig overpowered. Elke kill die ze maken hebben ze een bonus enzo.
Zodra je dan 5kills hebt en je gaat ergens campen als een hoer kan je achter elkaar je streak rewards aan zetten en dan weet ik zeker dan 1 op de 3 potjes eindigd met een nuke.
Dat schild is een uitermate geschikt oppervlak om mijn semtex grenades op te plakken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat schild is geniaal![]()
Hoe die mensen reageren als je op ze af komt kruipen
Ook wel de n00btube genoemd. En dan ook nog lekker zitten campen daarmee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Funksoldier het volgende:
Nu een week gespeeld, maar het valt mij op dat er ernstig veel rondlopen met het mietjeswapen zoals mijn zoon het noemt. (grenade launcher).
Erg irritant......
er is wel een callsign voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ook wel de n00btube genoemd. En dan ook nog lekker zitten campen daarmee.
Ah ok. ja inderdaad, erg irritant. Echt voor de mannetjes die een hoge killstreak willen halen maar niet kunnen schieten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ook wel de n00btube genoemd. En dan ook nog lekker zitten campen daarmee.
je kunt ook iemand dood 'duwen' met dat schildquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:15 schreef Elegy het volgende:
Of flashen/stunnen en dan om ze heen lopen en knifen
FF naar Infinity sturenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Shoombak het volgende:
[..]
er is wel een callsign voor
"Noobtuber" volgens mij
Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends Onlyquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef Patrijz het volgende:
Leuk spel, leuke multiplayer... had niet anders verwacht! Maar één ding gooit voor mij echt roet in het verder lekkere eten; ontbreken van party chat! WTF is dat voor een ONZIN! Ik kan er echt boos om worden, want iedere keer als ik aant spelen ben met twee van m'n vrienden (de ervaring waar ik, ongeveer, het spel voor heb gekocht) ben ik de hele server aant muten (en dat blijf je doen als er weer nieuwe bijkomen)... wat een ongelofelijk rare beslissing om het maar gewoon te verbieden bij de meeste gametypes! Ik snap dat niemand op ghosting zit te wachten, maar who cares als ik in hetzelfde team zit als mijn maten tijdens potje HQ of TD?!?! Ik snap het echt niet...
Of er gewoon dwars doorheen schieten. Met zo'n schild moet je echt iemand verrassen, want als ze een heel magazijn op je kunnen legen, ben je nog de lul.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef -CRASH- het volgende:
Sommige denken dat ze veilig zijn achter hun riot shield.... Whahaha...En dan komen ze op je afrennen.
Op de voeten schieten... en weg zijn ze
Valt mee als je kruipt raakt haast niets je... Ik ging rechtstreeks op een een Sentrygun aflopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Of er gewoon dwars doorheen schieten. Met zo'n schild moet je echt iemand verrassen, want als ze een heel magazijn op je kunnen legen, ben je nog de lul.
Beter wapen hebben voor dichterbij als je door huizen rent (shotgun..) Op het hoofd schieten..quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén op één verlies ik in 9 van de 10 gevallen als ik per ongeluk tegen iemand op loop. Iemand een tip hoe ik dat kan veranderen naast sneller te reageren?
Ik dacht dat de PP2000 wel zou voldoen voor op de korte afstand, maar dat is (in mijn geval) niet zo. Zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Beter wapen hebben voor dichterbij als je door huizen rent (shotgun..) Op het hoofd schieten..
Kijk da's nog eens een tip.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends Only
En weg zijn alle schreeuwerds van 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |