Grapjas.quote:
Oh, oh.quote:Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef Maraca het volgende:
Trouwens.. ik hoorde van een Turkse medestudent dat de ondertiteling met die vloekende Turkse man niet klopte. Zijn scheldwoorden waren eigenlijk véél erger
tvp voor de echte scheldwoordenquote:Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef Maraca het volgende:
Trouwens.. ik hoorde van een Turkse medestudent dat de ondertiteling met die vloekende Turkse man niet klopte. Zijn scheldwoorden waren eigenlijk véél erger
Done.quote:
Makkie, maar beter van niet.quote:
quote:
Hoe komt dat nou weerquote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Over een half uur dus![]()
Langzaam gaat dit.
We belt Tong effe op?quote:
Amen to that.quote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan sneller posten dan tong hoor
demonstreer het even zou ik zeggenquote:Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan sneller posten dan tong hoor
Ik doe mijn best, alleen in de verkeerde topicsquote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef 3keernix het volgende:
[..]
demonstreer het even zou ik zeggen
Had je geen PM?quote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Potverdikkies, spot ik dit topic nu pas
quote:
Val dood dikke smerige troll.quote:
Gek he!quote:Op zondag 15 november 2009 19:56 schreef Irritatie100 het volgende:
wtf, ik deed een F5 en er was geen nieuwe post
quote:Op zondag 15 november 2009 19:55 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Val dood dikke smerige troll.
Nou ja.. jullie posten een mooi meisje en reageren daarop.. plus het gaat over auto's enzo.. typische mannendingen.. het was geen beledigingquote:
Je mag er ook van genieten hoorquote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja.. jullie posten een mooi meisje en reageren daarop.. plus het gaat over auto's enzo.. typische mannendingen.. het was geen belediging
Ja. Gelukkig ben ik er.quote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja.
Maar in dit topic gaat het om kwaliteit, dat weten we allemaal
Geeft niet. Ik heb het verkeerd opgevat.quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja.. jullie posten een mooi meisje en reageren daarop.. plus het gaat over auto's enzo.. typische mannendingen.. het was geen belediging
Niet huilen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |