uit de OP:quote:
Ik ben niet eens op de eerste pagina geweest man.quote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit de OP:
ruim 1 jaar
![]()
doe gewoon eens lezen ofzo
Doe maar ff ergens anders ruzie maken en gebruik dit topic waar het voor bedoeld is.quote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet eens op de eerste pagina geweest man.
Ja een van z'n laaste posts wasquote:Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef RacerDKB het volgende:
Serieus? 4 dagen terug huppelde hij nog rond op FOK! geloof ik
R.I.P.
Wel een mooie afsluiter.quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja een van z'n laaste posts was
Wil je m'n ballen voelen
Ik vind die uitdrukking altijd wat vreemd overkomen (no offence hoor!) je feliciteerd iemand hartelijk, maar condoleer je ook iemand hartelijk?quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef mijsje het volgende:
vrienden en nabestaanden van Sebasser, van harte gecondoleerd en heel veel sterkte deze tijd en in de tijd die komen gaat...
*verder stil is*
tuurlijk, het komt uit je hart toch?quote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die uitdrukking altijd wat vreemd overkomen (no offence hoor!) je feliciteerd iemand hartelijk, maar condoleer je ook iemand hartelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |