SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt vanquote:Op zondag 15 november 2009 15:30 schreef Flammie het volgende:
blabla
nah we zijn een 4 ling samen met jahrzooo en buffalo-soldierquote:Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef bas-beest het volgende:
TS en Michielos zijn tweeling-broers of klonen ofzo
quote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
nah we zijn een 4 ling samen met jahrzooo en buffalo-soldier
maar eigenlijk ben je toch een hele rustige jongenquote:Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij zo'n rustige jongen was?quote:Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt van
Even in FB posten brbquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!![]()
mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uitenquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!![]()
Hhahaha ik moest lachenquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
grap niet geslaagt dus kom maar op met die vetesquote:Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uitenfucking triest
Flammie, iedereen weet nu onderdehand wel dat je hier twee nics gebruikt. Optiefen daarmee!quote:Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uitenfucking triest
Dat hij dom was heeft hij al meerdere keren laten zien. Verder is hij ook ongeveer 52 jaar oud ofzoquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Nikmans het volgende:
Hilarisch altijd, van die haatposts gevuld met spelfouten
wij?quote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
Zeg dat wel hahaquote:Op zondag 15 november 2009 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, dit topic heeft nog een kans goed te worden
je bent wel gefrustreerd he, open er een KLB topic overquote:Op zondag 15 november 2009 18:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Flammie, iedereen weet nu onderdehand wel dat je hier twee nics gebruikt. Optiefen daarmee!
heul niet, dat was een hulpsintquote:Op zondag 15 november 2009 18:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Haha yeh gevat.. ik heb hem toch echt in den levende lijve in elkaar geslagen heur!!!
heb jij een foto van FLAMMIE?quote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
Dude.. die gast is altijd gefrustreerd. als ie mijn naam al ziet word hij al woest. Hij is +- 50 jaar oud.. moet je nagaan hoe kankertriest het is.. zo een snorremans die helemaal woedend achter zijn pc zit omdat ie niet snapt wanneer iemand een grap maakt en wanneer niet.quote:Op zondag 15 november 2009 18:12 schreef Drupsel het volgende:
[..]
je bent wel gefrustreerd he, open er een KLB topic over![]()
Toen ik klein was ben ik 1x hulpsint geweestquote:
Dat heeft hij niet en als je een foto wil kun je me gewoon op msn adden hoorquote:Op zondag 15 november 2009 18:13 schreef Realizer het volgende:
[..]
heb jij een foto van FLAMMIE?![]()
POST! POST! POST!
ik wil wel zien is wie deze steven segal is.
Coole vechters baas
Dat was DuShauryquote:Op zondag 15 november 2009 18:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Haha yeh gevat.. ik heb hem toch echt in den levende lijve in elkaar geslagen heur!!!
is aangeklaagd vanwege wapens in een oude schoenendoos, kreeg een boete en een taakstraf "hulpsint zijn"quote:
Ja. maar dat durf ik heul niet. ik ben bang dat je me dan in elkaar slaat met je thaise vecht technieken. BAASquote:Op zondag 15 november 2009 18:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet en als je een foto wil kun je me gewoon op msn adden hoor
Ik doe er niet moeilijk over
pm me maar als je echt geinteresseerd bent
Ik wil er ook eentje van jou dan overigens
Kan best.. ik doe er iig niet kinderachtig over.. je wil toch zo graag lachen om die foto.. voeg me dan ook maar toequote:Op zondag 15 november 2009 18:16 schreef Realizer het volgende:
[..]
Ja. maar dat durf ik heul niet. ik ben bang dat je me dan in elkaar slaat met je thaise vecht technieken. BAAS
ja maar jou troll topics zijn kanker vervelendquote:Op zondag 15 november 2009 18:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kan best.. ik doe er iig niet kinderachtig over.. je wil toch zo graag lachen om die foto.. voeg me dan ook maar toe
Waar jullie (en Buzz al helemaal) zich allemaal zo druk over maken mag joost weten. Jullie snappen tenmisnte wat als een grap bedoeld is maar het echte trieste is dat Buzz dit allemaal niet kan volgen.
Dat krijg je op oudere leeftijd en als je er waarschijnlijk uitziet als kees van die kankerkachel
Dan lees je ze toch nietquote:Op zondag 15 november 2009 18:19 schreef Realizer het volgende:
[..]
ja maar jou troll topics zijn kanker vervelend
dit is de eerste die ik zie, zijn ze allemaal hetzelfde als die van michielos?quote:Op zondag 15 november 2009 18:19 schreef Realizer het volgende:
[..]
ja maar jou troll topics zijn kanker vervelend
ey mijn topics blinken uit in genialiteit.quote:Op zondag 15 november 2009 18:22 schreef Drupsel het volgende:
[..]
dit is de eerste die ik zie, zijn ze allemaal hetzelfde als die van michielos?
daar moet ik om lachen
Waar zie je mij zeggen dat je niet genoeg gepijpt wordt? En ik vind je topic's wel een beetje leuk. omdat ik weet dat ze niet op waarheid berusten en je de hero uithangt. En jij zegt dat je de TS niet gaat beledigen in een topic maar je bent nu wel Buzz aan het beledigen. maarja eigelijk maakt mij dat vrij weinig uitquote:Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan lees je ze toch niet
Hoe simpel wil je t hebbenIk houd geen geweer tegen je kop terwijl ik roep: "LEES MIJN THREADS"
of wel dan...
A: Ik lees die threads niet want ze zijn vervelend
B: Ik lees ze toch alhoewel ik ze vervelend vind en mijn tijd verspild word...
Je kiest zelf voor B
Elke thread op heel fok wat me niet aanstaat lees ik gewoon niet. Ik ga niet de TS afzeiken dat ie een lelijke vriendin heeft en niet genoeg gepijpt word of wel dan? Iets met fatsoen enzo..
Maar die BUzz komt uit een boerenfamilie en is nu 50 jaar en heeft een lelijke snor en kaal hoofd dus /careDaar hoef je sowieso geen fatsoen van te verwachten laat staan dat ie snapt wat een "grapje" is en dit kan onderscheiden
Dude lees eerst maar eens wat hij zegt en dan bedenk je zelf maar hoe jij zou reageren als iemand zo vreselijk bot is...Het ergste is dat deze oude kale besnorde knaap dit overal te pas en te onpas doet omdat hij niet snapt wanneer iemand trolledquote:Op zondag 15 november 2009 18:26 schreef Realizer het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat je niet genoeg gepijpt wordt? En ik vind je topic's wel een beetje leuk. omdat ik weet dat ze niet op waarheid berusten en je de hero uithangt. En jij zegt dat je de TS niet gaat beledigen in een topic maar je bent nu wel Buzz aan het beledigen. maarja eigelijk maakt mij dat vrij weinig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |