http://www.telegraaf.nl/b(...)luiper___.html?p=2,1quote:Op zondag 15 november 2009 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je zou toch wel mogen filmen in je eigen huis en dat filmpje op Youtube plaatsen?Dat die inbreker (!) er dan in voorkomt is toch niet jouw probleem?
.
quote:Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
Ok, waarschijnlijk laatste update voor vandaag. We hebben net even met Maartje gepraat, volgens mij is ze behoorlijk nerveus door het hele gebeuren. Wel heb ik inmiddels een vermoeden, als het hele verhaal klopt, waar het de 'inbreker' om te doen is. En nee, heeft niks te maken met stalkers, perverts en exen, waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland). We zullen hopelijk vanavond meer weten.
Ze is nu naar haar ouders vertrokken, Arno en ik houden de wacht. We hebben er nog even over gedacht om de webcambeelden live te streamen, maar dat had Maartje liever niet, ze had het huis niet opgeruimd ofzo. Ook is het niet gelukt om opnames in het donker mogelijk te maken. Maar we kunnen wel heel snel het licht aandoen en als de software doet wat het belooft hebben we dan beelden van de inbreker.
We hebben net nog met de politie gebeld, kwam over alsof ze niet zo goed wisten wat ze met mijn verhaal aanmoesten. In principe krijg ik geen voorrangsbehandeling, of noodlijn ofzo. Maar ik kan altijd 1-1-2 bellen en dan komen ze zo snel mogelijk langs.
Ik ben geen echte blogger dus verwacht niet dat ik vanavond / vannacht de hele tijd updates ga plaatsen. Maartje heeft volgens mij bij haar ouders geen internet. Ook snap ik niet zo goed waarom ze haar hele varhaal op internet zet, maar misschien ben ik daar ouderwets in? Maargoed, hopelijk weten we morgen meer, en misschien dat Maartje daar nog op terugkomt en de afloop deelt met jullie...
quote:Op zondag 15 november 2009 17:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)luiper___.html?p=2,1
je zou het zeggen ja
quote:Op zondag 15 november 2009 15:13 schreef Yannick567 het volgende:
Dat kan inderdaad alleen in Nederland ja![]()
Spannend dit!!quote:Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de inbreker(s) gepakt worden MaartjeT!! Sterkte!!![]()
/tvpVragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
quote:Op zondag 15 november 2009 17:24 schreef psychionyx het volgende:
[..]
Spannend dit!!christus heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de inbreker(s) gepakt worden MaartjeT!! Sterkte!!![]()
/tvp![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef aiemkoel het volgende:
Kan het wel begrijpen!
Op koninginnedag waren mijn vriendin en ik net terug van een vakantie op de Filippijnen, en het was nogal een klote-vlucht...We hadden allebei erorm last van jetlag, dus lagen om ongeveer 22:00u in bed.
Ik lig net 5 minuten in bed...bijna in slaap...hoor ik de kat (dacht ik) wat rare geluiden maken, dus ik vroeg me af wat hij nu weer te pakken had om mee te spelen. Ik zeg: "ik ga even de kijken wat de kat heeft", en loop naar beneden toe (in het pikkedonker...weet de weg blind in mijn huisje).
Loop de woonkamer in, en zie in het weinige licht van de keukendeur een silhouette staan! Ik denk nog: "Hè, ben ik nu aan het dromen?", maar het kwartje viel snel, er stond gewoon een gast in mijn woonkamer! Vanaf dat moment is het instinctief gegaan denk ik, want ik ben gaan schreeuwen en ben die gast achterna gerend. Die naaide er meteen tussenuit en had bij het binnenkomen (via het klepraampje in de keuken) de sleutel die op de keukendeur zat alvast gebruikt om hem van het slot te draaien, dus helaas was hij al over de poort in de tuin heen aan het gaan toen ik eindelijk bij de achterdeur was...
Heb mijn knie nog hard tegen de koffietafel gestoten, maar die pijn voelde ik later pas. Maar het zal me wel een beetje vertraagd hebben.
Mijn vriendin wist van nix...die dacht dat ik tegen de kat bezig was.
Affijn, politie gebeld, die waren er vrij snel. Er lag nog een deurklink op de grond waar ik nog niet aangeweest was, maar aan vingerafdrukken doet de politie in het echt blijkbaar niets. Ze hebben die gast nog niet te pakken kunnen krijgen, en helaas slaap ik niet zo lekker meer als ik voorheen deed.
Daarna ga je wel allemaal denken wat er allemaal niet gebeurd had kunnen zijn...wat als die gast mij aangevlogen was...of de sleutel zat niet op de deur en hij kon niet zo makkelijk wegkomen...of we sliepen al en hij stond in de slaapkamer ofzo...
Gelukkig is dat allemaal niet gebeurd...Maar ik wil nu wel verhuizen!
Kijk eens naar het programma Pryme, werkt erg goed en heeft ook bewegingsdetectie (is gratis)quote:Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef bijderechter het volgende:
Automatisch inschakelen bij beweging heb je geen speciale webcam voor nodig, maar software (die vast wel gratis te krijgen is op het internet).
quote:Op zondag 15 november 2009 17:24 schreef psychionyx het volgende:
[..]
Spannend dit!!Leuk als er brand uit breekt en de brandweer moet je uit je huis reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de inbreker(s) gepakt worden MaartjeT!! Sterkte!!![]()
/tvp
![]()
http://blog.iusmentis.com(...)t-privacy-insluiper/quote:Op zondag 15 november 2009 17:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)luiper___.html?p=2,1
je zou het zeggen ja
Idd, een beetje erg jong als je het mij vraagt. Uit ervaring weet ik dat die mensen meestal een stuk ouder zijn dan 22. Maargoed het zou kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef camaron het volgende:
[..]
Naaahhhh, het wordt me nu een beetje te vaag allemaal.
Een meisje van 22 die beroepsmilitairen begeleidt die een trauma hebben opgelopen na uitzending;
hihi wat spannend zeg en echt geen hoaxquote:Op zondag 15 november 2009 16:35 schreef wesseldj het volgende:
Ok, waarschijnlijk laatste update voor vandaag. We hebben net even met Maartje gepraat, volgens mij is ze behoorlijk nerveus door het hele gebeuren. Wel heb ik inmiddels een vermoeden, als het hele verhaal klopt, waar het de 'inbreker' om te doen is. En nee, heeft niks te maken met stalkers, perverts en exen, waarschijnlijk heeft het te maken met haar vorige werk (begeleiding van beroepsmilitairen met een trauma na een uitzending naar het buitenland). We zullen hopelijk vanavond meer weten.
Ze is nu naar haar ouders vertrokken, Arno en ik houden de wacht. We hebben er nog even over gedacht om de webcambeelden live te streamen, maar dat had Maartje liever niet, ze had het huis niet opgeruimd ofzo. Ook is het niet gelukt om opnames in het donker mogelijk te maken. Maar we kunnen wel heel snel het licht aandoen en als de software doet wat het belooft hebben we dan beelden van de inbreker.
We hebben net nog met de politie gebeld, kwam over alsof ze niet zo goed wisten wat ze met mijn verhaal aanmoesten. In principe krijg ik geen voorrangsbehandeling, of noodlijn ofzo. Maar ik kan altijd 1-1-2 bellen en dan komen ze zo snel mogelijk langs.
Ik ben geen echte blogger dus verwacht niet dat ik vanavond / vannacht de hele tijd updates ga plaatsen. Maartje heeft volgens mij bij haar ouders geen internet. Ook snap ik niet zo goed waarom ze haar hele varhaal op internet zet, maar misschien ben ik daar ouderwets in? Maargoed, hopelijk weten we morgen meer, en misschien dat Maartje daar nog op terugkomt en de afloop deelt met jullie...
Dat jah...quote:Op zondag 15 november 2009 17:16 schreef camaron het volgende:
[..]
Naaahhhh, het wordt me nu een beetje te vaag allemaal.
Een meisje van 22 die beroepsmilitairen begeleidt die een trauma hebben opgelopen na uitzending;
Niet live mogen streamen vanwege een niet opgeruimd huis (je weet wel hou dat werkt dan? maar);
het lukt niet om opnames te maken in het donker;
je belt de politie om uit de doeken te doen wat jullie van plan zijn;
ouders van Maartje zonder internet...
Ik lees het morgen dan wel.
en het regent natuurlijk ook nooit in Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |