infofilter.nl, noooooit meer reclame van zequote:Op zondag 15 november 2009 14:07 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik pak die brieven altijd uit de brievenbus, gooi 'm op de grond, stamp er boos op, pak 'm weer op en gooi 'm in de vuilnisbak.
Nooit zullen ze mijn geld zien. Nooit. Nooit! Never!
Nou meid, wat enig!quote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef clauwie het volgende:
Ook ik heb de brief gekregen en geactiveerd, omdat ik graag nog een keer zou willen!
Ik ben vorig jaar 4 december bij de opnames geweest en het was geweldig! Ik had mijzelf toen opgegeven via een telefoonnummer en toen kon je uitgenodigd worden. Nooit meer aan gedacht toen er ineens een definitieve bevestiging in de bus lag dat we op 4 december naar de studio moesten komen. De dag duurt van 12 tot 6. Als je binnenkomt moet je je eerst registreren dat je er bent en krijg je je vak- en stoelnummer en dan word je naar boven begeleidt, allemaal bandjes die staan te spelen etc. Je krijgt dan eerst een uitgebreide lunch (uiteraard dit allemaal samen met je introducé) en wordt alles uitgelegd. Dan rond 2 uur wordt je per vak opgeroepen en mag je naar de studio (uiteraard krijg je een lunchpakketje mee voor tijdens de opnames) en dan begint alles. Erg leuk om mee te maken, alleen iets minder als de persoon naast je random wordt uitgekozen door de computer en 10.000 euro wint
Uiteindelijk zat ik niet eens bij de winnende kleur, maar toch blijft er de hele tijd de spanning dat je iets kan winnen, ook als je niet in de winnende kleur zit. Rond 6 uur zijn de opnames klaar en krijgen de deelnemers van de NPL een leuk kado mee naar huis, ik heb toen een Ritualspakket t.w.v. 100 euri gekregen, niet verkeerd toch? En de introducés kregen ook nog een kleinigheidje mee. Al met al een hele leuke en spannende dag gehad! Zeker de moeite waard dus om die code te activeren!
Zet dan niks neer, je commentaar is echt overbodig...quote:Op maandag 16 november 2009 12:55 schreef patty het volgende:
[..]
Nou meid, wat enig!
Hoe lang werk je al voor de postcodeloterij?
Kritisch commentaar is ook commentaar, we leven in een vrij land. Ga neuken ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 13:00 schreef clauwie het volgende:
[..]
Zet dan niks neer, je commentaar is echt overbodig...
Je geeft geen commentaar, je doet een aanname...quote:Op maandag 16 november 2009 13:04 schreef patty het volgende:
[..]
Kritisch commentaar is ook commentaar, we leven in een vrij land. Ga neuken ofzo
me vriendin wel in ieder gevalquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mn pa had ook zoiets gekregen zei hij... en er zat ook al een uit rij kaart bij voor de parkeer garage...
heeft iedereen dat gelijk erbij?????
lijkt me eerder andersom toch?quote:Op maandag 16 november 2009 19:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
me vriendin wel in ieder gevalAlleen als je 'echt' uitgenodigd bent dan krijg je niet eens een uitrijkaart en kan je denk ik gewoon parkeren op een parkeerterrein, je moet in ieder geval de brief dan onder je ruit leggen.
Ik heb de officiele brief hier naast me liggen:quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lijkt me eerder andersom toch?
als je "echt"uitgenodigd bent een uitrij kaart, anders niets..
klinkt logischer
Ik heb er een uitrijkaart bij gekregen lijkt er dus op dat er 2 soorten uitnodigingen in omloop zijn?quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lijkt me eerder andersom toch?
als je "echt"uitgenodigd bent een uitrij kaart, anders niets..
klinkt logischer
Er is 1 uitnodiging in omloop, dat is degene met de uitrijkaart. De uitrijkaart doen ze erbij om het persoonlijker te maken, alleen dit geeft dus niet de garantie dat je er echt bij zit. Je moet de code in de brief activeren, aan de hand van al die geactiveerde codes worden er 500 deelnemers uitgeloot en die worden dan gebeld en krijgen een definitieve uitnodiging. Als je de definitieve uitnodiging krijgt moet je ook nog een zooitje papierwerk invullen en per post of fax versturen naar de NPL, deelnemersverklaring, verklaring dat je niet boos wordt als je niks hebt gewonnen etc.quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb er een uitrijkaart bij gekregen lijkt er dus op dat er 2 soorten uitnodigingen in omloop zijn?
Kreeg trouwens vandaag ook de uitnodiging nogmaals per email.
Dat is inderdaad de officiële uitnodiging zoals ik 'm ook vorig jaar heb gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb de officiele brief hier naast me liggen:
Wat moet u meenemen op vrijdag 27 november a.s.?
Deze brief: Leg deze brief links achter uw voorruit zodat u door de slagbomen kunt om te parkeren. Neemt u na het parkeren deze brief mee naar binnen, want dit is uw officiele toegangsbewijs.
Ik heb de officiele uitnodiging gekregen zonder iets te hoeven activeren.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef clauwie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de officiële uitnodiging zoals ik 'm ook vorig jaar heb gehad.
Veel plezier in ieder geval!
Had ik ook vorig jaar... Het ligt er maar net aan!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb de officiele uitnodiging gekregen zonder iets te hoeven activeren.
Er staat ook niet bij dat je iets hoeft te activeren...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb de officiele uitnodiging gekregen zonder iets te hoeven activeren.
Heb je ook niks gekregen toen je wegging? Ik kreeg een heel mooi Ritualspakket t.w.v. 100 euro vorig jaar!quote:Op zondag 29 november 2009 14:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben vrijdag geweest. Was leuk, niets gewonnen. Wel kreeg iedereen (elk vak+kleur) een portable dvd speler van lg. De winnende kleur nog eens extra een nespresso machine + tas (ik zat in blauw, de verliezende kleur :-( )
Jawel portable dvd speler en de introduce dat ritualspakket.quote:Op maandag 30 november 2009 16:01 schreef clauwie het volgende:
[..]
Heb je ook niks gekregen toen je wegging? Ik kreeg een heel mooi Ritualspakket t.w.v. 100 euro vorig jaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |