omdat ik op fok niks wil missenquote:Op zondag 15 november 2009 14:04 schreef Koko_Banana het volgende:
Waarom heb je F5 nodig?
ja wat ze staan ook niet op vaste volgorde ofoquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef mierenfokker het volgende:
Als dat de enige toets is die niet goed meer leesbaar is, weet je toch dat dat de F5 is. Het wordt pas moeilijker als er meerdere functietoetsen niet meer leesbaar zijn
dont forget, that i got a fok brainquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef mierenfokker het volgende:
Als dat de enige toets is die niet goed meer leesbaar is, weet je toch dat dat de F5 is. Het wordt pas moeilijker als er meerdere functietoetsen niet meer leesbaar zijn
Dus als alle functieknoppen niet meer leesbaar zijn (en dan inclusief bij mij ook nog eens de escape knop), weet jij feilloos de f5 knop te vinden zonder na te denken?quote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat ze staan ook niet op vaste volgorde ofo_!
jaquote:Op zondag 15 november 2009 15:01 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Dus als alle functieknoppen niet meer leesbaar zijn (en dan inclusief bij mij ook nog eens de escape knop), weet jij feilloos de f5 knop te vinden zonder na te denken?______________!
of je nou blind kunt typen met 36 toetsen of 50.. big deal hey, aanstellerquote:Op zondag 15 november 2009 15:01 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Dus als alle functieknoppen niet meer leesbaar zijn (en dan inclusief bij mij ook nog eens de escape knop), weet jij feilloos de f5 knop te vinden zonder na te denken?______________!
hij zat standaard in me laptop, toen ik deze kochtquote:Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef fotostarter het volgende:
Had je maar een beter toetsenbord moeten kopen, pauper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |