Ja van die trui wil ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:41 schreef bodpa09 het volgende:
Wat een lieve filmpjes Mvd!
Geweldige foto MeNicole! Kan ook meteen in het smileystopic. Die trui staat Leander superstoer trouwens!
Wat ontroerend mooi.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Een cadeau voor Sinterklaas! Mijn zoon weet wel wat de sint wil!Heel lief vind ik zelf.
![]()
Samen zingen! Zóóóó zoet.![]()
Hijs al kapotquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:20 schreef Chan het volgende:
Suus mijn man is jaloers op jeJe hebt zo'n mooie racebaan gekregen die hij nooit mocht hebben
mama mocht geen sinterklaas kapoentje zingen want die was al 9 keer gezongenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:20 schreef Chan het volgende:
Wat een boel mooie pieten, en zelfs al een KerstGraeme
Amélie bij Piet op schootEn heeft je mama mooi gezongen? En wat heb je eigenlijk gekregen?
Suus mijn man is jaloers op jeJe hebt zo'n mooie racebaan gekregen die hij nooit mocht hebben
Ook grappig dat Thijs zijn baard er bijna aftrok, hahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:11 schreef PM-girl het volgende:
En mag ik even opmerken dat ik de Sinterklazen bij Poppedein en McLaura er allebei erg grappig uit vind zien!![]()
Wel geweldig, een flesgevende Klaas!![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef amaranta het volgende:
Eva (2 jaar): wat nou elke dag een vakje![]()
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef moussy het volgende:
Ikben
onze
sjoelbak
vergeten
![]()
Nou ja, die staat nog in de schuur.. te wachten tot volgend jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|