En de fun daarvan is?........quote:Op zondag 15 november 2009 00:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Zijn er hier Marokkanen dan?
Goed dan, waar wonen ze? Ik ga ze doodschieten.
Ik kreeg net een officieel bericht, je post is aan je IP gekoppeld en morgen wordt je opgepakt.quote:Op zondag 15 november 2009 00:45 schreef Koko_Banana het volgende:
Marokkanen neerschieten blijft gewoon leuk.
Ik haal altijd mijn voldoening uit het ongezien vuil maken van hun witte broekenquote:Op zondag 15 november 2009 00:45 schreef Koko_Banana het volgende:
Marokkanen neerschieten blijft gewoon leuk.
Jij herkent sarcasme niet.quote:Op zondag 15 november 2009 00:59 schreef Koko_Banana het volgende:
Men neemt het hier allemaal precies te serieus op wat ik hier zeg.
Kan je best wat aan doenquote:Op zondag 15 november 2009 01:04 schreef Koko_Banana het volgende:
Sarcasme is moeilijker te zien op internet. Daar kan ik toch niets aan doen.
Bullshit, waarom denk je dat al die smilies tot je beschikking staan?quote:Op zondag 15 november 2009 01:04 schreef Koko_Banana het volgende:
Sarcasme is moeilijker te zien op internet. Daar kan ik toch niets aan doen.
Niet om het geld... Waarom dan wel? Status? Een leuk verhaal voor tijdens de koffie op de bejaardensoos?quote:HILVERSUM - Patricia Paay zal nauwelijks geld verdienen met de fotoshoot voor de Playboy. Het initiatief kwam van La Paay en voor Patricia is het geld niet belangrijk, aldus RTL Boulevard.
Hoofdredacteur Jan Heemskerk vertelde aan TMF dat hij Patricia niet gratis wilde laten poseren.'Ze zei: Jan ik heb geen geld nodig. Maar ik stond er op dat ze geld van me kreeg. Het gaat lang niet altijd om geld hoor. Vrouwen gaan echt niet in hun blote kont staan als ze zelf denken dat ze er niet uit zien,' aldus Heemskerk.
Het wordt inmiddels de derde keer dat Patricia in de Playboy staat en geld blijkt dus niet de belangrijkste drijfveer te zijn. (AH)
Ze hoopt zo een nieuwe vent aan de haak te slaan?quote:Op zondag 15 november 2009 12:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet om het geld... Waarom dan wel? Status? Een leuk verhaal voor tijdens de koffie op de bejaardensoos?
Awwww...quote:Op zondag 15 november 2009 12:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze hoopt zo een nieuwe vent aan de haak te slaan?
goodbye lenin heb ik volgens mij ook gezien. Met die zieke ma toch?quote:Op zondag 15 november 2009 03:32 schreef Rookert het volgende:
Sarcasme is leuk, vooral omdat ik het uit mezelf automatisch doe...
Over vorig topic nog: das leben der anderen is echt goede film,heb alleen 2x begin gezien...good bye lenin en lola rennt zijn ook goede Duitse films
Volgens mij geilen dit soort figuren op aandacht.quote:Op zondag 15 november 2009 12:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet om het geld... Waarom dan wel? Status? Een leuk verhaal voor tijdens de koffie op de bejaardensoos?
Ja, geniale film, super droog en mooie muziek'; van Yann Tiersen, zelfde gast al de soundtrack van Amélie, wat overigens ook echt een uberfilm is.quote:Op zondag 15 november 2009 12:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
goodbye lenin heb ik volgens mij ook gezien. Met die zieke ma toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |