abonnement Unibet Coolblue
pi_74711892
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:34 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wie zijn ze? Die paar man die zich hier als een stel idioten hebben gedragen? Of begrijp ik het goed en wil je het nu verder trekken, dan de daadwerkelijke betrokkenen?
Dit was dus nooit gebeurd met een fatsoenlijke opvoeding. Maar de algemene opinie zal dus niet beter worden en zal het doorslaan op de rest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74711924
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit was dus nooit gebeurd met een fatsoenlijke opvoeding. Maar de algemene opinie zal dus niet beter worden en zal het doorslaan op de rest.
Ach, ik ken ook aardig wat jongeren uit mijn tijd, waarvan de ouders toch hun uiterste best deden een goede opvoeding te bieden, maar helaas jammerlijk faalden op het moment dat kindlief foute vrienden kreeg. In een sociaal economisch mindere buurt zijn die nou eenmaal snel gemaakt. Dus wat wil je nu precies zeggen?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_74711935
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:38 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ach, ik ken ook aardig wat jongeren uit mijn tijd, waarvan de ouders toch hun uiterste best deden een goede opvoeding te bieden, maar helaas jammerlijk faalden op het moment dat kindlief foute vrienden kreeg. In een sociaal economisch mindere buurt zijn die nou eenmaal snel gemaakt. Dus wat wil je nu precies zeggen?
Dat als ze allemaal een goede opvoeding gehad hadden dat het goed gekomen was. Ze graven nu hun eigen graf. Jammer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 15 november 2009 @ 01:42:57 #129
262650 kitao
prikplaatje
pi_74711952
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:28 schreef AryaMehr het volgende:


In Frankrijk zitten de allochtonen inderdaad lager op de sociale ladder dan hier in Nederland.
Komt hier ook nog wel als de werkloosheid nog meer toeslaat en de PVV aan de macht komt.
Bovendien is dit peanuts vergeleken met de strandrellen en rellen bij het bevrijdingsfeest zo te zien.

Rotterdam heeft de eerste stap al gezet , helaas.
megalomaniac
pi_74711969
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:42 schreef kitao het volgende:

[..]

Komt hier ook nog wel als de werkloosheid nog meer toeslaat en de PVV aan de macht komt.
Bovendien is dit peanuts vergeleken met de strandrellen en rellen bij het bevrijdingsfeest zo te zien.

Rotterdam heeft de eerste stap al gezet , helaas.
Tsja. Het is natuurlijk niet zonder reden dat de PVV zo populair is natuurlijk. Als mensen dat nou eens onder ogen zagen was dat opgelost. Al vind ik de PVV zelf helemaal geen probleem en hebben ze iig mijn stem
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 15 november 2009 @ 01:48:32 #131
262650 kitao
prikplaatje
pi_74711998
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Tsja. Het is natuurlijk niet zonder reden dat de PVV zo populair is natuurlijk. Als mensen dat nou eens onder ogen zagen was dat opgelost. Al vind ik de PVV zelf helemaal geen probleem en hebben ze iig mijn stem
Het is een democratisch land , ze delen nu al gratis geld uit , het gaat de goeie kant op , optimistisch gezien.

Maar ik stem toch maar niet PVV , met o.a. hoofddoekjes verbieden zul je weinig bereiken behalve meer tegenstellingen.
megalomaniac
pi_74712006
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat als ze allemaal een goede opvoeding gehad hadden dat het goed gekomen was. Ze graven nu hun eigen graf. Jammer.
Nee, ze graven het graf voor een ander. En dat is wel jammer, ja. Deze daders zelf zijn allang reddeloos verloren. Het is jammer dat er dan mensen zijn die parallellen menen te moeten trekken met anderen die hier niet eens aanwezig zijn.

Als ik nou eens de parallel zou trekken dat het allemaal weer mannen zijn, dus wat een kutvolk is dat eigenlijk, dan lacht iedereen me (terecht) keihard uit... Maar als je er iets van zegt als iemand dergelijke parallellen trekt met achtergrond, ras of afkomst en je bent het daar niet mee eens, dan ben je opeens een linkse geitenwollensok-boomknuffelaar...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_74712022
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, ze graven het graf voor een ander. En dat is wel jammer, ja. Deze daders zelf zijn allang reddeloos verloren. Het is jammer dat er dan mensen zijn die parallellen menen te moeten trekken met anderen die hier niet eens aanwezig zijn.

Als ik nou eens de parallel zou trekken dat het allemaal weer mannen zijn, dus wat een kutvolk is dat eigenlijk, dan lacht iedereen me (terecht) keihard uit... Maar als je er iets van zegt als iemand dergelijke parallellen trekt met achtergrond, ras of afkomst en je bent het daar niet mee eens, dan ben je opeens een linkse geitenwollensok-boomknuffelaar...
Dat moet zo gezegd worden van hun leider?
  zondag 15 november 2009 @ 01:53:16 #134
262650 kitao
prikplaatje
pi_74712028
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, ze graven het graf voor een ander. En dat is wel jammer, ja. Deze daders zelf zijn allang reddeloos verloren. Het is jammer dat er dan mensen zijn die parallellen menen te moeten trekken met anderen die hier niet eens aanwezig zijn.

Als ik nou eens de parallel zou trekken dat het allemaal weer mannen zijn, dus wat een kutvolk is dat eigenlijk, dan lacht iedereen me (terecht) keihard uit... Maar als je er iets van zegt als iemand dergelijke parallellen trekt met achtergrond, ras of afkomst en je bent het daar niet mee eens, dan ben je opeens een linkse geitenwollensok-boomknuffelaar...
Ik heb slechts één fimpje bekeken op pagina 1 maar daar zag ik toch echt een bejaarde blanke vrouw een geplunderde sinaasappel in haar zak steken.......
Op plundering staat de kogel in veel landen bij massale oproeren , zou toch bizar zijn als die agenten hun eigen oma overhoop moeten gaan knallen.
megalomaniac
pi_74712048
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:42 schreef kitao het volgende:

[..]

Komt hier ook nog wel als de werkloosheid nog meer toeslaat en de PVV aan de macht komt.
Bovendien is dit peanuts vergeleken met de strandrellen en rellen bij het bevrijdingsfeest zo te zien.

Rotterdam heeft de eerste stap al gezet , helaas.
Wat heeft de PVV daarmee te maken? Hoe kan de PVV uberhaupt aan de macht komen? Er kan hooguit een coalitie ontstaan met PVV erin ja. Je meent toch niet werkelijk dat allochtonen hier dan als tweederangs worden gezien? Misschien vinden ze dat wel fijn, zo'n slachtofferrol, maar gebeuren gaat dat niet.
pi_74712058
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:53 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik heb slechts één fimpje bekeken op pagina 1 maar daar zag ik toch echt een bejaarde blanke vrouw een geplunderde sinaasappel in haar zak steken.......
Op plundering staat de kogel in veel landen bij massale oproeren , zou toch bizar zijn als die agenten hun eigen oma overhoop moeten gaan knallen.
Je bedoelt...?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_74712065
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:55 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Wat heeft de PVV daarmee te maken? Hoe kan de PVV uberhaupt aan de macht komen? Er kan hooguit een coalitie ontstaan met PVV erin ja. Je meent toch niet werkelijk dat allochtonen hier dan als tweederangs worden gezien? Misschien vinden ze dat wel fijn, zo'n slachtofferrol, maar gebeuren gaat dat niet.
Allochtonen zouden dat wel willen ja. Maar als PVV 76 zetels heeft... Maar dat gaat helaas niet gebeuren vrees ik
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74712068
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:56 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je bedoelt...?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 15 november 2009 @ 02:01:37 #139
262650 kitao
prikplaatje
pi_74712092
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:56 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je bedoelt...?
Je hebt het over de daders die reddeloos verloren zijn .
Dit is juist het punt waarom ik beweerde dat het niet alleen de daders zijn , - ok , die beginnen ermee en voeren het ergste geweld uit -, maar de massaliteit onstaat juist omdat iedereen ter plaatse met onvrede tegen de huidige situatie of regiem eraan mee gaat doen , zelfs een arm oud wijf.

Veroorzaakt dus mede en vooral door asociale ongelijkheid.
megalomaniac
pi_74712123
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:01 schreef kitao het volgende:

[..]

Je hebt het over de daders die reddeloos verloren zijn .
Dit is juist het punt waarom ik beweerde dat het niet alleen de daders zijn , - ok , die beginnen ermee en voeren het ergste geweld uit -, maar de massaliteit onstaat juist omdat iedereen ter plaatse met onvrede tegen de huidige situatie of regiem eraan mee gaat doen , zelfs een arm oud wijf.

Veroorzaakt dus mede en vooral door asociale ongelijkheid.
Ach, wie ooit wel eens heeft gezien wat er gebeurd bij totale anarchie weet dat dat in de meesten van ons mensen zit. Dit was op dat moment ook zo'n situatie. En inderdaad, ongelijkheid, onvrijheid, kansloosheid, armoe, onveiligheid etc. zijn dingen die dat alleen maar versnellen en versterken.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 15 november 2009 @ 02:07:25 #141
262650 kitao
prikplaatje
pi_74712137
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:55 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Wat heeft de PVV daarmee te maken? Hoe kan de PVV uberhaupt aan de macht komen? Er kan hooguit een coalitie ontstaan met PVV erin ja. Je meent toch niet werkelijk dat allochtonen hier dan als tweederangs worden gezien? Misschien vinden ze dat wel fijn, zo'n slachtofferrol, maar gebeuren gaat dat niet.
Iedereen is het er wel over eens dat het juist het politieke doel is van de PVV om allochtonen uit de samenleving te sluiten door de tegenstellingen te vergroten zoals het afschilderen van de Islam als een achterlijke godsdienst en bizarre voorstellen zoals hoofddoekjestax en paspoortinnames en wat meer zij.

Denk je dat die Wilders voor niks voor de rechter moet komen voor discriminatie e.d. ?
megalomaniac
  zondag 15 november 2009 @ 02:13:14 #142
262650 kitao
prikplaatje
pi_74712187
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ach, wie ooit wel eens heeft gezien wat er gebeurd bij totale anarchie weet dat dat in de meesten van ons mensen zit. Dit was op dat moment ook zo'n situatie. En inderdaad, ongelijkheid, onvrijheid, kansloosheid, armoe, onveiligheid etc. zijn dingen die dat alleen maar versnellen en versterken.
Ik maak bezwaar tegen het demoniserende gebruik van het woord anarchie in deze context.
Je kunt het onlusten noemen of chaos , maar geen anarchie.

Ik zal het voor deze keer door de vingers zien omdat het begrip anarchie al jaren door de staatspropaganda van de mediaconcerns inderdaad zo wordt misbruikt en verkracht en jij waarschijnlijk niet beter kon weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door kitao op 15-11-2009 02:18:25 ]
megalomaniac
pi_74712302
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:13 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik maak bezwaar tegen het demoniserende gebruik van het woord anarchie in deze context.
Je kunt het onlusten noemen of chaos , maar geen anarchie.

Ik zal het voor deze keer door de vingers zien omdat het begrip anarchie al jaren door de staatspropaganda van de mediaconcerns inderdaad zo wordt misbruikt en verkracht en jij waarschijnlijk niet beter kon weten.
anar·chie de; v 1 toestand waarin de bewoners ve staat niet aan wetten gehoorzamen en geen overheidsgezag erkennen 2 toestand van ordeloosheid

Ik vind dat wel van toepassing. Ik heb het niet over de (anti)politieke stroming van welke anarchisten dan ook.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 15 november 2009 @ 02:29:06 #144
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_74712325
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:13 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik maak bezwaar tegen het demoniserende gebruik van het woord anarchie in deze context.
Je kunt het onlusten noemen of chaos , maar geen anarchie.

Ik zal het voor deze keer door de vingers zien omdat het begrip anarchie al jaren door de staatspropaganda van de mediaconcerns inderdaad zo wordt misbruikt en verkracht en jij waarschijnlijk niet beter kon weten.
Anarchie leidt tot een regelrechte ramp. Lees anders mijn topic even door:

Vanwaar het streven naar totale vrijheid?
pi_74712340
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde dit bericht ook posten. Maar MH83 was me voor. Dan maar wat sfeerplaatjes:
[ afbeelding ]
Zomaar die jongen in elkaar trappen. Het zal wel dezelfde hangjeugd zijn die auto's in de fik gaat steken als er weer eens een iemand aangehouden is door de politie. Ik heb het al vaker gezegd, omsingelen, bussen voorrijden en stuk voor stuk inladen, snelrecht en gewoon de cel in.
  zondag 15 november 2009 @ 02:36:23 #146
262650 kitao
prikplaatje
pi_74712356
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:29 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Anarchie leidt tot een regelrechte ramp. Lees anders mijn topic even door:

Vanwaar het streven naar totale vrijheid?
Ok ik lees het door , maar het leidt dus niet per definitie tot het mishandelen van anderen zoals die fotograaf wiens persoonlijke vrijheid en veiligheid in ernstige mate wordt ontnomen.
megalomaniac
pi_74713994
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hier een filmpje van de gezellige dag:

http://videos.tf1.fr/jt-w(...)re-2009-5536071.html
Wel goed dat TF1 er voor heeft gezorgd dat de gezichten van de boefjes onherkenbaar zijn. Voor je het weet gaan we immers stigmatiseren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 15 november 2009 @ 10:19:07 #148
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_74714042
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van ook al beroven ze me niet. Altijd die groepjes die je zo semi-intimiderend aankijken Of de hele dag toeteren Zo'n sukkeltje uit onze straat (en volgens mij het enige marokkaanse gezin in het dorp) noemt m'n zusje altijd een hoer
Ze pijpt dan ook voor een kwartje.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_74714083
Dan wordt daar een blanke man afgetuigd. Ik durf hier wel hardop te zeggen dat dit uit racistische motieven gebeurt. Zuiver racistisch geweld.
pi_74714146
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:23 schreef Chooselife het volgende:
Dan wordt daar een blanke man afgetuigd. Ik durf hier wel hardop te zeggen dat dit uit racistische motieven gebeurt. Zuiver racistisch geweld.
De mening van iemand die de regimes van Noord-Korea en Iran verdedigt, doet er niet zo toe.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')