Niks mis met die Randall jaquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe aanwinst; gereviseerde korg SE500 stage tape echo! onder de vox speaker.. en heb even een lelijke randall op me kamer \m/
Maar hij bedoelt vast alleen het uiterlijkquote:
Haha terwijl ik juist een nieuwe amp wil voor cleanquote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nee klopt... prijs/kwaliteit is goed!!! en de clean is gewoon clean
Je zat toch net weer in een band?quote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb mijn Randall RG-100HT verkocht![]()
Tja ik gebruikte 'm niet meer te hard voor thuis dan maar iemand er blij mee maken![]()
*Maar ik zou 'm zo weer kopen als ik weer in een band ging spelen
Ja je bent heel erg in de warquote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zat toch net weer in een band?
Of ben ik nu heel erg in de war?
Hoezo? Als ik een band kan vinden dan kan iedereen het.quote:Op maandag 16 november 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja je bent heel erg in de war![]()
Ik ben wel aan het componeren en zo maar een band dat is nog een onbereikbare wens van me
Verkapte 'Ik heb lekker een custom' postquote:
Wat zijn het, zijn ze goud en wat vraag je er eventueel voor?quote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ok, goed om te weten, dan kan ik wellicht de Seymour Duncans zelf houden
Meldtquote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik een band kan vinden dan kan iedereen het.
Heb er zelfs twee
Een is dan wel een knipperlichtbandje, en wil er nog wel wat serieuzers punkrockends bij.
Ik schreeuw dan ook wel wat mee.quote:Op maandag 16 november 2009 23:36 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog een [tweede] zanger, bassist en drummer
Ben geen goede vocalist, maar wil best wat in die mic omschreeuwen.
Een oefenruimte is zo gevondenquote:Op maandag 16 november 2009 23:56 schreef The_Dean het volgende:
Geregeld! Nu nog een drummer, bassist en oefenruimte... beetje centrale
Wass ist da an der Hand?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:54 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ich habe auch une guitare. mais, c'est kappot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |