SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Je moeder is niet goed genoeg voor wie dan ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Groningen is niet goed genoeg voor wie dan ook
Hooguit studenten en zwervers.
En ik natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Groningen is niet goed genoeg voor wie dan ook
Hooguit studenten en zwervers.
Oh, hier zijn we. Social heeft er ook een gemaakt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef lkb9000 het volgende:
Gekke reintji! Groningen niet goed genoeg voor je he
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:27 schreef Reintji het volgende:
Dat zeg ik, helaas wegens omstandigheden met de vrouw. Maar alles gaat weer goed hoor.
Eerste ritje in een gulfstream (vet) (air ambulance).
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:51 schreef Reintji het volgende:
Wie weet er overigens een programmaatje waarmee ik offline zinnen vanuit het engels naar het spaans kan vertalen?
GameBabequote:Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef GameBabe het volgende:
Als ik in de slagerij zou werken (wat onwaarschijnlijk is als vegetarier) en als ik je leuk genoeg zou vinden dan zou ik mijn nummer wel geven hoor nebo
Werk je toevallig bij een groenteboer?quote:Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef GameBabe het volgende:
Als ik in de slagerij zou werken (wat onwaarschijnlijk is als vegetarier) en als ik je leuk genoeg zou vinden dan zou ik mijn nummer wel geven hoor nebo
Heb in een ver verleden op de versafdeling van een supermarkt gewerkt, telt dat ook... ik bestelde daar altijd de vleeswaren zodat er minder werd weggegooidquote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij een groenteboer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |