Ik gaf even aan dat niet alles recht te praten is ook al is het in een ander land traditie!quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft deze nu met besnijdenis te maken? Blijkbaar iets gemist?
Laat ik zo zeggen: die paar honderd die ik ken hebben er geen last van.quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Fockker het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel even.
En die mannen die volgens jouw niet klagen. Je kent ze allemaalMisschien houden ze het wel stil.Er zijn geen cijfers over. Dus vind ik het knap dat jij daar uitspraken over doet en VOOR die mannen spreekt, geweldig!
Vrouwenbesnijdenis is natuurlijk even erg. Ook daar gaat het hier NIET over!
Jammer, blijkbaar wil je niet in discussie gaan. Of dat nu is omdat je een pannenkoek bent of omdat je nu al merkt dat je 'm gaat verliezen zullen we maar in het midden laten.quote:
Omdat ze niet weten hoe het is met voorhuid. Ik ken een man die besneden moest worden om medische redenen. Hij was toen al volwassen en had dus al ervaring met seks. Na de ingreep klaagde hij steen en been. Die blote eikel schuurde tegen zijn onderbroek, masturberen ging niet meer zo lekker en ook de seks was minder. Enkele jaren later verklaarde hij dat hij het nog steeds verschrikkelijk vond. Vooral omdat zijn eikel zo ongevoelig was geworden.quote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Mannen die besneden zijn hoor je over het algemeen helemaal niet klagen dat het gebeurd is. Het maakt ze over het algemeen niet uit of zijn er juist blij mee.
Dit is een discussie-forum, iedereen mag zijn/haar mening geven.quote:Dus: waar bemoei je je eigenlijk mee?
daar kan ik idd niet over oordelen, maar het is niet alsof je geen gevoel meer hebt. Het zal inderdaad anders zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat ze niet weten hoe het is met voorhuid. Ik ken een man die besneden moest worden om medische redenen. Hij was toen al volwassen en had dus al ervaring met seks. Na de ingreep klaagde hij steen en been. Die blote eikel schuurde tegen zijn onderbroek, masturberen ging niet meer zo lekker en ook de seks was minder. Enkele jaren later verklaarde hij dat hij het nog steeds verschrikkelijk vond. Vooral omdat zijn eikel zo ongevoelig was geworden.
Zie boven.quote:[..]
Dit is een discussie-forum, iedereen mag zijn/haar mening geven.
Sinds wanneer moet een religieus voorschrift logica bevatten? Al zou het helemaal geen voordelen hebben, zolang het geen noemenswaardige nadelen heeft is het wat mij betreft geen probleem.quote:Vooralsnog snap ik niet waarom dat besnijden moet bij jonge kinderen. Waarom niet wachten tot ze een jaar of 13 zijn? En het kind er zelf voor laten kiezen.
Daarbij heeft ook nog niemand mij het nut van een besnijdenis kunnen uitleggen, behoudens die enkele gevallen van medische noodzaak.
Ja doe dat maar....quote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jammer, blijkbaar wil je niet in discussie gaan. Of dat nu is omdat je een pannenkoek bent of omdat je nu al merkt dat je 'm gaat verliezen zullen we maar in het midden laten.
Jij bent ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:42 schreef kawotski het volgende:
[..]
het is nergens voor nodig en dus controle idem dito.
Ik ben van mening dat het wél noemenswaardige nadelen heeft. Wat ik al eerder zei: De eikel wordt ongevoeliger. Als je van jongsaf aan niet beter weet, kun je denken dat het geen nadeel is, maar waarom kiezen steeds meer verwesterse moeders voor het niet besnijden van hun zonen, of het uitstellen zodat ze hier eventueel zelf voor kunnen kiezen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Sinds wanneer moet een religieus voorschrift logica bevatten? Al zou het helemaal geen voordelen hebben, zolang het geen noemenswaardige nadelen heeft is het wat mij betreft geen probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |