Ze staan onder spanningquote:
Lees het nog eensquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat ben je ook voor lul de behanger zeg jezus. je krijgt twee strippen cadeau en je zeikt?
Heb je dat verbale stuk overgeslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik mis het deel waar hij je mishandelde
Waarvanquote:
serieus?quote:
Ik las het nog 'ns, en nog steeds heb ik dezelfde gedachte als Surveillance-fietsquote:
Goed, ik zal verduidelijken. Ik dacht dus dat die man me 2 strippen cadeau gaf, en loop door, en vervolgens begint ie te flippen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik las het nog 'ns, en nog steeds heb ik dezelfde gedachte als Surveillance-fiets
2012quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:45 schreef Aethereal het volgende:
Trouwens: welke film was je heen geweest?
Ik ben gisteren naar Terug Naar De Kust geweestquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:48 schreef goeiemorgen... het volgende:
[..]
waarom zou je naar zo een film willen. ik zie het probleem al
D'n blonden Adonis had hem verrekes afgesloagen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:47 schreef DuTank het volgende:
Wrum hedde ge'm niene poar petsen verkocht?
Er zaten veel vermakelijke special effects in en ook een paar goeie grappen op zijn tijd.quote:
Nee, een kilometer of 25.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef J.Herrer het volgende:
7 strippen? Ga je met de bus naar Barcelona ofzo
Naar een andere stad gaan voor een bioscoopquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee, een kilometer of 25.
En in wat voor gat woon jij dat je 25 kilometer met de bus moet naar de bios?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee, een kilometer of 25.
Ik had wel sterk die neiging, maar ja als je ruzie krijgt en er komt een controleur dan ben jij natuurlijk weer de gene die het gedaan heeft en kom je voorlopig niet thuis. Dat had ik er niet voor overquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:47 schreef DuTank het volgende:
Wrum hedde ge'm niene poar petsen verkocht?
Opzich wel downloadwaardig dus?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Er zaten veel vermakelijke special effects in en ook een paar goeie grappen op zijn tijd.
Op een gegeven moment werd het wel een beetje uitgemolken hoe mensen aan het verzuipen en het schreeuwen waren... dat duurde gewoon iets te lang. Het verhaal vond ik voorspelbaar en niet echt sterk, maar hele ingewikkelde films is ook niks voor mij want dan val ik in slaap. Maar over het algemeen vond ik het een leuke film
Hmm.. het leukste van die film waren de special effects. In de bios zit je natuurlijk voor een groot scherm met surround sound etc, maar op een 17'' schermpje een baggere CAM rip kijken zal een stuk minder leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Opzich wel downloadwaardig dus?
Nouja, een cam op een 22''+ breedbeeld is eigenlijk nog ergerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:06 schreef hugecooll het volgende:
17" schermpjes
Dat is zooooooooooo 2000, maar ik kan uiteraard wel wachten op een fatsoenlijke rip
Da's driedubbelop he.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef BasementDweller het volgende:
opgefokte allochtoon ben met een mes
gewentquote:Op zondag 15 november 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
TS is overduidelijk een huilie die niets gewent is
Ja, ik had expres niet een hele nieuwe strippenkaart gekocht voor die 2 strippen omdat ik overstap op de chipkaart.quote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef DaanA het volgende:
Gebruik gewoon je OV Chipkaart en zorg dat die automatisch opgeladen wordt, kom je nooit meer strippen tekort en hoef je nooit meer in de rij te staan om een strippenkaart te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |