Ik vind het nu al te laat.quote:
Het was zijn voorstel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef zovty het volgende:
Misschien vond je het vriend het net een beetje te hipperdepip.
True.quote:
Nee man ik ga niet alleen heen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef CantFazeMe het volgende:
En dan ga je maar fokken in het restaurant?
Hij is wel Grieks Orthodox dus wie weet.quote:
Klopt, ik heb geen oude telefoon omdat ze bij mij altijd stuk gaan. Ik moet dan ook gewoon maandag een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef tslh het volgende:
Ik heb iets van 5 oudere telefoons liggen (zoals iedereen in Nederland, denk ik, aangezien iedereen ieder jaar 'upgrade'). Wil je echt zeggen dat je, als je GSM stuk is, geen telefoon meer hebt waardoor je afhankelijk bent van 'mail/msn/fax/rooksignalen'?
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:35 schreef Silvanovisch het volgende:
Stiekeme spam dit. Ik zeg het je!
Tegen mannen wel, maar tegen vrouwen absoluut niet. Die gaan gelijk een week zitten studeren op allerlei niet-relevante details en bijzaken om uit te vissen wat voor dieper liggende psychologische verklaring erachter moet liggen volgens de Cosmopolitan / Viva / Vriendin / Marie Claire / whatever kutblad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:40 schreef LoggedIn het volgende:
Ja, ik snap dat nooit. Tegen je vrienden moet je het toch gewoon kunnen zeggen als je ergens geen zin in hebt?
Bullshit, tegen mij kun je dat gewoon zeggen. Ik heb ook weleens ergens geen zin in.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:44 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Tegen mannen wel, maar tegen vrouwen absoluut niet. Die gaan gelijk een week zitten studeren op allerlei niet-relevante details en bijzaken om uit te vissen wat voor dieper liggende psychologische verklaring erachter moet liggen volgens de Cosmopolitan / Viva / Vriendin / Marie Claire / whatever kutblad.
Gaat niet over hem.quote:
Ik zie je punt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoel; allochtonen haken altijd af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |