Klinkt leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Delft. Verjaardagsfeestje van 2 meiden, waar ik dus één goed van ken. Vanmiddag nog ff geholpen met boodschappen doen en de muziekinstallatie ophalen en vast bij de locatie (studentenvereniging) afdroppen
lol. ja ik wil ook nog graag gaan maar t is 2 uur rijden enkele reis. dus moet eens kijken of ik niet eens een weekendje daar ergens kan plannen ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
kom op, die MOET je echt hebben gehad
Ik zo nog snel gaan alstie nog in het centrum zit. Zo kutterig dat ze hem daar weg willen halen
En dan niet de pinguins aanraken! Die pikken. Vraag MM maar
Liefje wil je dat zelf even gaan doen ipv je mond ervan vol te hebben?quote:
Oh ja, hoe kon ik dat nou vergeten!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk post van die stinksnol
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
Zo, ff de dikkie uitgelaten. Ik ben zo blij met mn leren handschoenen![]()
trouwens, die kneus stond op een egel geloof iken piepen
Ja, word wss wel asociaal aan de zuip. We zitten nu al aan 2e fles prosecco en ze is nu ff muziek voor vanavond uit aan 't zoeken.quote:
das waarquote:
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, word wss wel asociaal aan de zuip. We zitten nu al aan 2e fles prosecco en ze is nu ff muziek voor vanavond uit aan 't zoeken.
Maarja whats new voor de zaterdag
overnachten bij v/d valk. Dierentuintje doen, lekker shoppen in Emmen, en op zondag is er geen kut te doenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol. ja ik wil ook nog graag gaan maar t is 2 uur rijden enkele reis. dus moet eens kijken of ik niet eens een weekendje daar ergens kan plannen ofzo
Maar maar maar, vanaaf. Eerst weg zometeen als mn kerel eens uit die sm kelder van hem komtquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Liefje wil je dat zelf even gaan doen ipv je mond ervan vol te hebben?
Heul nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
witte thee is viessss
Have fun!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Delft. Verjaardagsfeestje van 2 meiden, waar ik dus één goed van ken. Vanmiddag nog ff geholpen met boodschappen doen en de muziekinstallatie ophalen en vast bij de locatie (studentenvereniging) afdroppen
dan dus zaterdag shoppen zondag dierentuinquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
overnachten bij v/d valk. Dierentuintje doen, lekker shoppen in Emmen, en op zondag is er geen kut te doen
Moet er eff niet aan denkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, word wss wel asociaal aan de zuip. We zitten nu al aan 2e fles prosecco en ze is nu ff muziek voor vanavond uit aan 't zoeken.
Neem je een borrel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit trouwens zo verschrikkelijk in te kakken. Ik heb helemaal geen zin.
Kijk! goed idee. Daar had ik niet aangedachtquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan dus zaterdag shoppen zondag dierentuin
Ooowwwwww jum!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
It's sushi time hier.![]()
dat is het hier vrijwel wekelijks![]()
Tot laterz!
Dinges is lekker. Die piramide thee. Met minty morocco nog watquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
lang leve turkse appelthee en zoethoutthee
Ik benijd je. Vroegah was ik nu al half lamquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi kwil je tot die tijd niet meer erover horen, niet denken of lullen, doen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar maar maar, vanaaf. Eerst weg zometeen als mn kerel eens uit die sm kelder van hem komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |