Heb het even een stukkie geluisterd, maar dat is ook niet wat ik bedoel en waar ik naar luister.quote:
Geef me es een linkje van jouw shizzle danquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb het even een stukkie geluisterd, maar dat is ook niet wat ik bedoel en waar ik naar luister.
Ik ga met MM naar blijdorpquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en het staat ook helemaal niet aangegeven ofzo he, dat ze bijten!
[ afbeelding ]
k zou dat kunnen weghalen, misschien dat mensen t dan snappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en het staat ook helemaal niet aangegeven ofzo he, dat ze bijten!
[ afbeelding ]
hoe noemt hij zich normaal dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
http://www.clubdepartment.com/index.php?view=details&id=9%3Afof&option=com_eventlist&Itemid=54
Mijn mannie moet draaien
En er dan gewoon MickeyMo neerzetten hea? paupers
Als je er helemaal R'dam centrum voor in moet, dan kan ik me voorstellen dat je daar geen zin in hebt op zaterdag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik had geen zin om Rotterdam centrum in te gaan, daar was ik te lui voor na Blijdorp
En verder kan ik hier in het durp of in de wijde omgeving nergens sushi krijgen![]()
Jij wel? Fotoooooooooooo! Dan kan ik meekwijlen
Slijmjurk!!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:09 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je nog boosteleurgesteld Elisa ?
oeh das idd minderquote:
Die van de Appie is inderdaad best te doen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je er helemaal R'dam centrum voor in moet, dan kan ik me voorstellen dat je daar geen zin in hebt op zaterdag.
Hier in de omgeving is ook geen bezorg-japanner.
Wij eten vanavond lekker makkelijk die van de AH, vanmiddag gehaald.
Soms maakt mijn vriend het zelf, maar alleen als hij daar alle tijd voor kan nemen.
Hihihiiiiiiihihiquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:09 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga gisteren Zwabbermans een linkje:quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef me es een linkje van jouw shizzle dan
quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Werkt deze ook niet? http://www.vsnares.com/Li(...)20in%20Amsterdam.wmv
OHHHHHHHHHHHHHHH CHOCOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:09 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat je nu gaat eten klinkt ook niet slecht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van de Appie is inderdaad best te doen!
Maar hier in het dorp of in de buurt ook geen AH![]()
[..]
Is gaaf jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Ml-etje!
Q, ben je nog nooit in Blijdorp geweest? Dat Oceanium met de haaientunnel is echt tof
Kijk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |