het gaat mij meer om bellaquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Salatrel het volgende:
gooi het op discriminatie![]()
of zeg dat je homo bent en dat je ook op je stoel zit te soppen als die gast in beeld komt
Trek een burka aanquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:33 schreef postmortum het volgende:
Binnenkort gaat de 2de film van mijn lievelingsboekenserie in premiere ( New Moon). Nu is er een speciale premiere-avond in de bios. Dis ik wil daar graag heen , blijkt het dus een ladies night te zijn en mag ik dus niet komen
ik gooi het op discriminatiequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan nog zijn beide opties goede tips!
het leven is hard blablablaquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:33 schreef postmortum het volgende:
Binnenkort gaat de 2de film van mijn lievelingsboekenserie in premiere ( New Moon). Nu is er een speciale premiere-avond in de bios. Dis ik wil daar graag heen , blijkt het dus een ladies night te zijn en mag ik dus niet komen
LOLquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef NeverEatYellowSnow2 het volgende:
BiosEchte mannen downloaden al hun films
wel via torrents dan hequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef NeverEatYellowSnow2 het volgende:
BiosEchte mannen downloaden al hun films
Denk je niet dat de film bij de kipjes zo geliefd is omdat ze de boeken al gelezen hebben? Of denk je dat je bij een Harry Potter film ook het plot kan verklappen aan het publiek?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:06 schreef DirkZz het volgende:
Zou me niks verbazen als hij al op internet staat, nog voordat hij in premiere is geweest.
Gewoon met een megafoon buiten staan en alles verklappen, zal die bitches leren jou buiten te sluiten
Jaloers zijn omdat TS Robert Pattinson geil vindt?quote:
Ik heb de openingspost niet gelezen, dus heb geen idee waar je over aan het lullen bent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk je niet dat de film bij de kipjes zo geliefd is omdat ze de boeken al gelezen hebben? Of denk je dat je bij een Harry Potter film ook het plot kan verklappen aan het publiek?
In feite heb je gelijk. Maar in de bioscoop geniet ik vaak meer van een film dan thuis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef NeverEatYellowSnow2 het volgende:
Downloaden is tijd en geld besparen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |