3 ervan heb ik sinds eind maart 2008, dus nu zo'n 1,5 jaar oud.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef J_Velsink het volgende:
Hoelang heb je met de deze 4 gespeeld?
Zijn ze nog redelijk nieuw of niet?
interesse in een ruil met Uncharted 1? uiteraard bijbetaling mijn kant!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
3 ervan heb ik sinds eind maart 2008, dus nu zo'n 1,5 jaar oud.
Die ene andere heb ik sinds eind december 2008, dus nog geen jaar oud.
Ze zijn natuurlijk niet allemaal evenveel bespeeld.
nee dankje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:18 schreef sjors81 het volgende:
[..]
interesse in een ruil met Uncharted 1? uiteraard bijbetaling mijn kant!
De DUALSHOCK 3 Controller heeft als extra feature een vibratiemechanisme erin zitten, de rest van de verschillen weet ik niet voor zover die er zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:48 schreef AMDFreak het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die twee modellen?
Opzich heb ik wel interesse in een extra controllertje..
nee helaas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:50 schreef koenie95 het volgende:
intresse in hawx, midnight club la of mirrors edge ?
de dualshock heeft vibratiemogelijkheden en geen bluetooth drop outs, wat de sixaxis wel nog eens wil hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
De DUALSHOCK 3 Controller heeft als extra feature een vibratiemechanisme erin zitten, de rest van de verschillen weet ik niet voor zover die er zijn.
Tip: geld opzij leggen t/m januari en dan een nieuwe DUALSHOCK 3 kopen?quote:Op zondag 15 november 2009 13:57 schreef celc1us het volgende:
tvp! Misschien dat ik er nog 1 wil als je ze nog hebt in januari
nee dankjequote:Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef Wouter36 het volgende:
Ruilen voor Socom promo met originele cover?
je mag bieden.quote:Op zondag 15 november 2009 16:28 schreef jpjedi het volgende:
op zich wil ik er nog 2 bij kopen voor Fifa met vrienden. Echter voor een paar euro meer koop je de sixaxis nieuw :s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |