Inderdaad. Kramer en Olde Heuvel zijn zeker en dan heb je een heel zwikkie die voor die derde (en vierde) plek in aanmerking komt. En Blokhuijsen en Verweij zijn zeker niet minder dan bijv. een Verheijen. Verre van zelfs, dus waarom zou je ze niet nu al inzetten?quote:Op zondag 15 november 2009 17:22 schreef franklop het volgende:
Waarom zou je ze nu al niet inzetten? Blokhuisen reed zelf sneller dan Verheijen vorige week op de 5K, dus waarom zou die er nu niet bijkunnen?
Ja.quote:Op zondag 15 november 2009 17:27 schreef qonmann het volgende:
die max. 10 naar de OS, is dat inclusief de achtervolging ?
Zo ja etc.
Je hebt in totaal 4 rijders die in totaal 3 of 4 wedstrijden in 2 dagen moeten afwerken. Er is dus uiteindelijk weinig variatie mogelijk eenmaal op de Spelen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:25 schreef golfer het volgende:
Mag je bij de OS in de eerste (afval)heat niet met een ander team rijden dan tijdens de finale?
Dit dus. Bron.quote:Op zondag 15 november 2009 17:41 schreef Montov het volgende:
Ik geloof dat ze dus nu maar voor 3 races gaan en voor een totaal van 4 man hebben gekozen.
Dankje voor je info..triest dat ze niet naar Vancouver kanquote:Op zondag 15 november 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Studio Sport om 19:00 uur een interview met Marianne Timmer.
Erg mooi om te zien ja. Wat een carrièrequote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef MiLalaa het volgende:
poeh ik krijg tranen in m'n ogen van al die terugblikken.. vooral die van Turijn
Waren erg mooie beelden.quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef MiLalaa het volgende:
poeh ik krijg tranen in m'n ogen van al die terugblikken.. vooral die van Turijn
En dat.quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef MiLalaa het volgende:
Als Kjeld gewoon doet wat hij kan, plaatst hij zich in Calgary voor het AKT. Dan zouden we dus al aan 15 mannen zitten met een kwalificatie voor de OS.quote:HEERENVEEN (ANP) - Schaatser Erben Wennemars mist komend weekeinde de wereldbekerwedstrijd over 1500 meter in Hamar. Op grond van zijn prestaties bij de afgelopen wereldbekerwedstrijden moet de Zwollenaar zijn plek afstaan aan Kjeld Nuis van de Control-ploeg van Jac Orie. Dat heeft de KNSB zondag bekendgemaakt.
De andere vier schaatsers die in Hamar op de 1500 meter van start gaan zijn Stefan Groothuis, Mark Tuitert, Rhian Ket en Remco Olde Heuvel. Bij de vrouwen verloor Natasja Bruintjes haar plek aan Elma de Vries. De overige vier rijdsters waren ook al actief in Berlijn en Heerenveen: Ireen Wüst, Margot Boer, Diane Valkenburg en Annette Gerritsen.
http://www.knsb.nl/topspo(...)selectie-1500-meter/
Dan wordt het een groot Kwalificatietoernooi. Wellicht hadden ze beter de eisen hoger kunnen maken, veel zal dit ook niet uit maken aangezien veel verschillende schaatsers op het podium hebben gestaan.quote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Kjeld gewoon doet wat hij kan, plaatst hij zich in Calgary voor het AKT. Dan zouden we dus al aan 15 mannen zitten met een kwalificatie voor de OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |