Ben ik zo wereldvreemd? Wat zijn UJJ's?quote:
Daar mogen we het niet over hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben ik zo wereldvreemd? Wat zijn UJJ's?
Die rare schoenen waar je niet dood in wilt gevonden wordenquote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben ik zo wereldvreemd? Wat zijn UJJ's?
quote:
Komen die dingen gewoon door de douane?quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef revpolen het volgende:
[..]hoe weet jij dat
toch beter kijken.. al die andere zijn ook UJJ
Kerstpakket dit jaar voor de vrouwlijke dames van me bedrijf![]()
ja ze zijn uber lelijk.. maar de vrouwtjes kicken der op
Je hebt ook mannelijke dames in dienst? Plassen die staand ofzo?quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef revpolen het volgende:
vrouwlijke dames
'Welkom in ons Familiebedrijf! Hier ziet u de vrouwelijke vrouwen aan het werk, terwijl achter de schermen de mannelijke vrouwen druk bezig zijn.'quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je hebt ook mannelijke dames in dienst? Plassen die staand ofzo?
quote:Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
'Welkom in ons Familiebedrijf! Hier ziet u de vrouwelijke vrouwen aan het werk, terwijl achter de schermen de mannelijke vrouwen druk bezig zijn.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BVDGoein dag eem'n
Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..quote:Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
rev is zelfstandig ondernemer en heeft het goed voor elkaar met z'm MILFS
quote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..
quote:Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef vinylhits het volgende:
Ik ga vandaag ff 20xbox360 spellen bestellen.
Maar 't is zeker dat ik die gewoon kan spelen?Bij welke verkoper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BVD
want een gast zei tegen mij dat hij pas over een maad weer xbox games heeft
factory5168......quote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Bij welke verkoper?
want een gast zei tegen mij dat hij pas over een maad weer xbox games heeft
Kende hem al wel maar nooit iets gekocht...quote:Op zondag 15 november 2009 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kent iemand deze al![]()
http://www.dhgate.com/
Fast Trading Marketplace
Moet je er volgens mij wel 70 van direct kopenquote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef mickeyD het volgende:
nee, maar zie wel dat de mini cameratjes er lekker goedkoop zijn..
http://www.dhgate.com/720(...)124ccf43a5e2a81.html
milfs??? 17 is nog geen milf hoorquote:Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
rev is zelfstandig ondernemer en heeft het goed voor elkaar met z'm MILFS
quote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de eigenaar is van Dealextreme..maar dat moet je maar niet doorvertellen..
17 kan al wel een milf zijn hoorquote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef revpolen het volgende:
[..]
milfs??? 17 is nog geen milf hoor
ben zelf pas 24, en de oudste
Heb inmiddels betaald ¤30.97.quote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef vinylhits het volgende:
[..]
factory5168......
Hij vroeg 56dollar voor 20 spellen. Ik zei 45. Hij vond het wel oke maar hij kan nu de prijs niet veranderen zegt hij. Dan betaal ik ook nog niet.
Iemand misschien suggesties voor verkopers?
Sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 15 november 2009 18:54 schreef gers het volgende:
[..]
17 kan al wel een milf zijn hoor![]()
pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |