Je blijft bestellen, omdat er niks blijft komen.quote:Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet, omdat het dingen zijn voor vrienden die nu wel een beetje zitten van "waar blijft het??".
Oke Dionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 15 november 2009 00:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ziet er puik uit Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Vindk ook!quote:Op zondag 15 november 2009 00:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oke Dionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen zin om je mmmm's te tellen, en ben moequote:Op zondag 15 november 2009 00:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oke Dionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik ook, trustenquote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb geen zin om je mmmm's te tellen, en ben moe
Tis veels te snel zondag!
Heul veul!quote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen ik ben op zoek naar een zwarte laser!
Weet iemand waar die is te vinden.. Please?
Zie mijn post van eventjes geledenquote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Semmm het volgende:
Ik ben nu dus bezig met de OP/Google.pages maar ik heb even wat hulp nodig, ik moet even alle verschillende statussen hebben die je kan krijgen als je order gaat tracken.
Dus als mensen lopende orders hebben kunnen jullie even de status geven (als ie nog niet gepost is)
Dankje
[ afbeelding ]
Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef Scream2000 het volgende:
Hoi,
ik heb op 24/10/09 een gsm en nog wat crap besteld bij Dealextreme.
Sindsdien krijg ik dit bij status te zien : Processing - Contact us for the latest updates.
Heb alle diverse keren gemaild maar ik krijg geen reactie.
Heb wel een andere bestelling lopen, nam. een laptop accu. Deze is al vrij snel verzonden via Shipped via Tracked Air Mail.
Wat moet ik hier nu verder mee als niemand reageert??
Ik heb die te koop voor 50 euro, maar zwarte lasers werken alleen 's avondsquote:Op zondag 15 november 2009 03:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen ik ben op zoek naar een zwarte laser!
Weet iemand waar die is te vinden.. Please?
quote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Protip: als je iets goedkoops ook nog direct in je handen wilt hebben, dan ga je zelf maar de stad in en trek je maar een kroket uit de muur of zo.
Amen!quote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.
Protip: als je iets goedkoops ook nog direct in je handen wilt hebben, dan ga je zelf maar de stad in en trek je maar een kroket uit de muur of zo.
quote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om te beginnen de OP lezen, daarna geduld leren hebben, en daarna terug naar de basisschool.. Want schijnbaar is rekenen te moeilijk voor je (3 weken?) en begrijp je niet dat bedrijven niet in het weekend werken en er zoiets bestaat als een werkweek.
voor sinterklaas red je niet meer. misschien nog wel voor kerstquote:Op zondag 15 november 2009 09:00 schreef winka het volgende:
Twee dagen geleden mijn creditcardnummer opgegeven om gecontroleerd te worden bij Paypal. Wat duurt dat lang![]()
Ik heb namelijk zulke leuke dingen gezien die ik met Sinterklaas wil geven, hopen dat ik dat red!
Hoezo niet? binnen 25 dagen red ie het wel hoor denk ik, maar het is idd niet helemaal zeker.quote:Op zondag 15 november 2009 12:29 schreef pako87 het volgende:
[..]
voor sinterklaas red je niet meer. misschien nog wel voor kerst
Dankje!!quote:Op zondag 15 november 2009 09:09 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zie mijn post van eventjes geleden
Dat is bijna een understatement!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |