Die header die nu bovenaan staat in de OP wil ik wel gebruiken maar hij is een beetje over datumquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Nice.
Als je hulp nodig hebt in de zin van headers, roep je maar.
PM me maar wat je wilt dat ik doe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die header die nu bovenaan staat in de OP wil ik wel gebruiken maar hij is een beetje over datum
V-samsun moet er bij en logo's geupdate.
Wat is jouw definitie van kennis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef jopiede het volgende:
Net eff 5 setjes Kanen md-52 voor 34 pleuro aan kennissen verkocht![]()
Java geupdate maar het werkt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:13 schreef mickeyD het volgende:
niet?
je hebt wel een account toch? (domme overbodige vraag waarschijnlijk)
upgrade java eens?
Hehe, Hartelijk dank!quote:
'Missen' is natuurlijk wel relatief hè, want inhoudelijk gaat het vaak nergens over.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef einszweiachtung het volgende:
Kan me herinerren dat het in de DX-reeks streng verboden was om over handel te praten, zou goed zijn als ze dat weer invoeren scheelt gemiddeld weer 2 paginas per reeks.
De reeksen gaan echt te snel, ben je er 1 dag niet heb je zomaar 10 paginas gemist dat gaat me iets te ver.
Bij mij gaf ie dat vanzelf aan. Ik ben even aan het kijken welke instelling het precies is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Dionysiou het volgende:
Twizu hoe zet ik Windows Media Player in mijn taakbalk als player. Dus niet starticoon.
Thanx. Want ik heb hem nu als klein vierkant op mijn bureaublad en elke keer als ik een nummer aanklik komt ie op de voorgrondquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:52 schreef Twizu het volgende:
[..]
Bij mij gaf ie dat vanzelf aan. Ik ben even aan het kijken welke instelling het precies is.
één moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
WinXP/WinVIsta installeren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
WMP staat er niet tussen bij mij![]()
En nu?
Er staat net Windows 7 opquote:
Hij was toch wel een lachje waard hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |