Totaal irrevelant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
Snik mijn honden zijn net verkocht omdat we er geen genoeg tijd meer voor hadden!
eentje is vorig jaar feb maart, weg gegaan die was 2 -3 jaar en die nu verkocht is is 6 jaar
ah joh dan neem je toch weer nieuwe als je weer een weekendje tijd hebt of zooooquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
Snik mijn honden zijn net verkocht omdat we er geen genoeg tijd meer voor hadden!
eentje is vorig jaar feb maart, weg gegaan die was 2 -3 jaar en die nu verkocht is is 6 jaar
ha-ha.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah joh dan neem je toch weer nieuwe als je weer een weekendje tijd hebt of zoooo
Bij mijn hond was hij al zindelijk toen hij 3 maanden was
Dan is hij waarschijnlijk gewoon bang en moet wennen aan de nieuwe situatie, was bij ons ook.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:11 schreef bijderechter het volgende:
Nog een toevoeging, ik heb het idee dat er aan zindelijkheid de eerste 5 weken niets is gedaan. Hij zou krantzindelijk moeten zijn toen we hem kregen, maar hij deed het overal behalve op de kranten die er lagen..
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:13 schreef Revenge2005 het volgende:
ik heb een maltees leeuwtje van 8 maanden oud , en dat was ook lastig om zindelijk te krijgen
ook het gedrag van buiten wat doen = een snoepje geprobeert maar dat mocht niet echt baten
wat ik gedaan heb , ze slaapt in haar benz normaal
dus als ze wat binnen deed ,met haar neus door haar eigen urine , dan opruimen en haar de benz/mand insturen en daar laten blijven voor een half uur minimaal als straf
en dat stug volhouden , natuurlijk als ze buiten wat doet wel belonen
binnen 4 weken was ze zindelijk
soms wil ze nog wel eens van haar afplassen als er visite binnenkomt , maar dat is van blijdschap en krijgt ze geen straf voor , maar ze meldt zich nu bij de achterdeur of komt aan met de riem in haar bek , om te melden dat ze eruit moet
Na 3,5 maand nog steeds bang?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dan is hij waarschijnlijk gewoon bang en moet wennen aan de nieuwe situatie, was bij ons ook.
het belonen kun je afschaffen als zij/hij zindelijk isquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:18 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Mja, dat neus door de urine, ik weet het niet... maar goed als het echt niet anders kan.
Ik heb em nu 5 minuten in de bench gedaan, misschien moet ik die tijd verlengen.
Dat straffen werkt natuurlijk alleen als je daadwerkelijk ziet dat er gepist wordt, dan kun je ze meteen aanpakken.
Ik zat er ook aan te denken om dat buiten belonen af te schaffen om de associatie van behoefte doen met een snoepje weg te halen..
Nou, zoals al gezegd, deed het beestje het overal behalve op de krant. Heel af en toe (per ongeluk?) op de krant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef Swampie1 het volgende:
Hoe weet ie waar die het moet doen zonder krant als jehem per ongeluk niet in de gaten kunt houden!
Dit is al niet echt consequent meer, eerst krant, nu niet, waar wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |