Ach het is meer voor snelle jongens denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
ja het woordje waardeloos wat wat te absoluut getypt, maar 9 van de 10 keer was dat zo
het staat er nu toch al helemaal, maar goed had ik maar "meestal waardeloze obligaties van dubieuze bedrijven" in 1 zin moeten typen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het is meer voor snelle jongens denk ik.
Je vergat een belangrijk detail. Het zijn risicovolle obligaties met een hoog rendement. Daarom zijn ze vaak aantrekkelijk maar niet erg safe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
het staat er nu toch al helemaal, maar goed had ik maar "meestal waardeloze obligaties van dubieuze bedrijven" in 1 zin moeten typen.
Ik zall de volgende keer ook streng zijn
ik ga wat anders doen![]()
Het wordt ook wel Lloyds register of Shipping genoemd......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen. Truste
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Scheeps registrstie en verzekeringquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je vergat een belangrijk detail. Het zijn risicovolle obligaties met een hoog rendement. Daarom zijn ze vaak aantrekkelijk maar niet erg safe.
Wat doet Lloyd's Agency Network?
quote:Op zondag 15 november 2009 10:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Osama Bin Laden
Saddam
John Hinkcley
Lee Harvey Oswald
Mcveigh
Lynette Fromme, een aanhangster van Charles Mansonquote:Op zondag 15 november 2009 13:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
John Wilkes Booth
Videl Castro?
een of andere vrouw die een aanslag wilde plegen op Ford
quote:
Juistquote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef Hymen_Copter het volgende:
d12, My band was een nummer volgens mij, mijn fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |