quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nu loopt mijn vriendin te zeiken dat ik stink uit mijn bek en nu mag ik haar niet beffen.![]()
Ik ga eens opzoek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik de reclame mag geloven is Listerine of hoe je dat ook schrijft de oplossing.
Omdat jij al aids had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef synnath het volgende:
Waarom scheld je met kanker, mongoool?
Waarom jij met mongoool, lulhannesquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef synnath het volgende:
Waarom scheld je met mongoool, kanker?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef synnath het volgende:
Hee ophouden nu, mijn opa is door een mongool overledenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef synnath het volgende:
Nee, krijg ik een dikke buik vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want jij eet nooit een vette hap.
overreden?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hee ophouden nu, mijn opa is door een mongool overleden
Omdat dat kan op FOK!!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:06 schreef TheFrankey het volgende:
Gast je bent 25 en praat als een 16 jarige.
http://tinyurl.com/69hhn7quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder het krijgt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom scheld je met mongoool, kanker?
KANKERHOMO! STERF!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef _GdR_ het volgende:
had je die turken maar niet moeten pijpen. kanker mongool.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
JE OPA IS GEPWND!!!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:14 schreef Suisse het volgende:
Doe normaal achterlijke idioot.
Die geur past bij je, lekker voor je.
LEKKER VOOR JE DAT JE UIT JE BEK STINKT GOOR ZWIJN!
Ik hoop dat het nooit meer verdwijnt.![]()
Bef gewoon een geit, dat past beter bij je en een geit merkt niets van die geur.Vechten, vechten, vechten, vechten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:14 schreef Suisse het volgende:
Doe normaal achterlijke idioot.
Die geur past bij je, lekker voor je.
LEKKER VOOR JE DAT JE UIT JE BEK STINKT GOOR ZWIJN!
Ik hoop dat het nooit meer verdwijnt.![]()
Bef gewoon een geit, dat past beter bij je en een geit merkt niets van die geur.Hé, misschien moet jij gewoon je bek houden en die lelijke hond van je in je bek laten scheiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hé, misschien moet jij gewoon je bek houden en die lelijke hond van je in je bek laten scheiten.
Want jij hebt liever een scheitsmaak in je bek dan een knoflook smaak?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef Suisse het volgende:
[..]
Wat dan?
Heb ik als nog een frissere adem, in vergelijking met die putlucht die er uit jouw mond komt!
Mijn moeder krijgt geen mongoool want ze is niet van plan mij een extra zusje of broertje te geven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:10 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder het krijgt.
Scheit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want jij hebt liever een scheitsmaak in je bek dan een knoflook smaak?
Kanker waarom je met mongool,scheld?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom scheld je met mongoool, kanker?
Scheit is een kruising tussen een geit en een schaap, snap dat dan ook.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:25 schreef Suisse het volgende:
[..]
Scheit.![]()
Zelf normaal typen kan je niet, komt zeker door die smaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |