En de groeten van APK voor jouquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"nog steeds hier wekelijks" "elke vrijdagavond weer"..
lul niet
Ja goed dat je het nog even meldt, hij had het maar zo kunnen missen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de groeten van APK voor jou![]()
Hij heeft ons lief
![]()
en blijkbaar heeft hij Gert ook lief, anders zou hij hem wel links laten liggen. Maar nee, na al die tijd moet er nog even eea gemeld worden, blijkbaar doet het hem nog steeds wat dat hij vindt dat Gert van het pad af is. En daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als je goed bevriend bent geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de groeten van APK voor jou![]()
Hij heeft ons lief
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja goed dat je het nog even meldt, hij had het maar zo kunnen missen.
Welk pad?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
en blijkbaar heeft hij Gert ook lief, anders zou hij hem wel links laten liggen. Maar nee, na al die tijd moet er nog even eea gemeld worden, blijkbaar doet het hem nog steeds wat dat hij vindt dat Gert van het pad af is. En daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als je goed bevriend bent geweest.
Ik kan niet ontkennen dat dat gisteren ook door mijn hoofd spookte en ik had er nog iets over willen melden, maar ik dacht "lamaar"quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
en blijkbaar heeft hij Gert ook lief, anders zou hij hem wel links laten liggen. Maar nee, na al die tijd moet er nog even eea gemeld worden, blijkbaar doet het hem nog steeds wat dat hij vindt dat Gert van het pad af is. En daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als je goed bevriend bent geweest.
ik dacht vanmorgen ook laat maar, maar dan vroeg of laat moet het er toch even uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat dat gisteren ook door mijn hoofd spookte en ik had er nog iets over willen melden, maar ik dacht "lamaar"
Pas maar op, voor je het weet zoek ik een andere parkeerplaatsquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja goed dat je het nog even meldt, hij had het maar zo kunnen missen.
Samen een pot bier kopen, dat was wat ik gisteren dacht. En Gert moet dan betalen natuurlijk, want hij is de schuldige. Als ik hem was zou ik het maar snel doen, want de groep lijkt steeds groter worden en daarmee de kosten ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht vanmorgen ook laat maar, maar dan vroeg of laat moet het er toch even uit
Maar CarO doet toch verder wel normaal tegen Gert of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Samen een pot bier kopen, dat was wat ik gisteren dacht. En Gert moet dan betalen natuurlijk, want hij is de schuldige. Als ik hem was zou ik het maar snel doen, want de groep lijkt steeds groter worden en daarmee de kosten ook![]()
Sorry Gert, ik vind mijzelf eigenlijk wel grappig
Laat NMNS nog even grappig doen, dan kan hij straks zijn notes checkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar CarO doet toch verder wel normaal tegen Gert of heb ik iets gemist?
En nu ben je wel weer grappig genoeg geweest
Sowieso is deze SC bomvol liefdequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik voelde zoveel liefde toen ik de posts van afgelopen nacht las
Met een hoofdletter L dan hequote:
Ze is al bijna bevallenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:29 schreef Kally het volgende:
Goedemiddag, Marrije nog gefeliciteerd
Ja, die krijg je tegenwoordig al bij het verkeerd spellen van een lidwoordquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat NMNS nog even grappig doen, dan kan hij straks zijn notes checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |