Ahh ok, dus dat er op mijn internetbankieren staat dat het afgeschreven is door NUON klopt dan wel (NUON is dus naam die op factuur staat maar tis eigenlijk Liander)?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:25 schreef TUFKAL het volgende:
Liander is de nieuwe naam voor het oude Nuon netbeheer. De facturen worden gemaakt door NUON, is uitbesteed door Liander.
Ligt aan de leverancier. Je hebt 2 facturatiemodellen: netbeheerdersmodel (netbeheerder stuurt zelf een factuur) en leveranciersmodel (leverancier stuurt de factuur). Dat laatste wordt mogelijk verplicht in de toekomst.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:51 schreef RIVDSL het volgende:
Dacht dat netbeheer kosten altijd via de energie leverancier betaald werden? Is hier in ieder geval wel zo, maar zit dan ook niet in een Nuon gebied.
De NEM schijnt de HEL te zijn zodra er problemen komen. Ik hoor van iedereen die problemen heeft dat ze liever 100e per maand extra zouden betalen dan dat. Geruchten gaan ook dat de NEM een helpdesk extern inhuurt waar je minder betaalt krijgt als je een klant langer dan zoveel tijd te woord staat. Nee dat gaat hem wel worden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:16 schreef wwwer het volgende:
Nederlandse energie maatschappij is een van de goedkoopste
Energie direct roept ook dat ze de goedkoopste zijn...
Ze geven er beiden een garantie op dat ze de goedkoopste zijn....
Door de acties nu van de NL energie zijn die goedkoper dan Energie direct...
Zelf zit ik bij energie direct en krijg nu dus geld terug en zijn zij weer veel goedkoperAls je gewoon je rekeningen betaald, op tijd alles per e-mail doorgeeft is energie direct een prima leverancier...
Ga niet naar NEM aub, dat is echt een puinhoop.... Zodra je klant bent kan je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:16 schreef wwwer het volgende:
Nederlandse energie maatschappij is een van de goedkoopste
Energie direct roept ook dat ze de goedkoopste zijn...
Ze geven er beiden een garantie op dat ze de goedkoopste zijn....
Door de acties nu van de NL energie zijn die goedkoper dan Energie direct...
Zelf zit ik bij energie direct en krijg nu dus geld terug en zijn zij weer veel goedkoperAls je gewoon je rekeningen betaald, op tijd alles per e-mail doorgeeft is energie direct een prima leverancier...
En ze hebben heeeeeeeeeeele irritante reclames, waardoor ik toch al een aversie tegen ze hebquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ga niet naar NEM aub, dat is echt een puinhoop.... Zodra je klant bent kan je het wel vergeten.
De prijs van energie is nogal gestegen, ons maandbedrag (andere leverancier) is ook enorm omhoog bijgesteld bij een (iets) lager verbruik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef bulbjes het volgende:
Bovendien moest ik dit jaar ineens superveel bijbetalen en werd dus ook mijn voorschotbedrag zo'n 30 euro in totaal omhoog bijgesteld. Wat ik heel vaag vind, want heb echt niet meer gebruikt dan vorig jaar heb ik het idee. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Tja maarja die 6 euro korting die ik nu op een jaar bij elkaar heb gespaard vind ik nou ook niet echt veel.....andere energieleveranciers claimen immers dat je 'honderden euro's' op jaarbasis goedkoper uit kan zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 10:25 schreef Searcherer het volgende:
[..]
De prijs van energie is nogal gestegen, ons maandbedrag (andere leverancier) is ook enorm omhoog bijgesteld bij een (iets) lager verbruik.
United Consumers is overigens geen slechte partij, maar hebben wel wat bijzondere manieren van korting verrekenen (gebruik het bij tanken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |