Nee. Account is gebannedquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Slicky het volgende:
Hallo allen,
Even een vraagje, me xbox is gebanned nou is dat niet zon probleem want die zijn vervangbaar, maar weet iemand of ik nog wel gewoon me mem card met save games + gametag gewoon kan gebruiken als ik een nieuwe xbox haal?
Groetjes
link / naam etc van avatar ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
Omdat je je xbox hebt gemod kun je niet meer op xbox live. Dat is het enige. Je kunt gewoon offline nog alles doen. Dus ook je saved games meenemen
Dat is online. Dus niet.quote:
wat bedoel je dan?quote:
Oh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Hij bedoelt van je chick in je avatar op fok
ja grappig. daar kan ik niet komenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh.
Moet je ff in KPD kijken, daar loopt een topic erover
Oohquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:34 schreef Markster het volgende:
[..]
ja grappig. daar kan ik niet komen
Je console wordt op serienummer gebanned. Een nieuwe halen en je memory card op je nieuwe aansluiten werkt wel, mits je na je ban niks meer hebt gesaved. Heb je wel iets gesaved na de ban, dan zijn je saves corrupt en zul je dus ook een nieuwe gametag maken + memory card halen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Slicky het volgende:
Hallo allen,
Even een vraagje, me xbox is gebanned nou is dat niet zon probleem want die zijn vervangbaar, maar weet iemand of ik nog wel gewoon me mem card met save games + gametag gewoon kan gebruiken als ik een nieuwe xbox haal?
Groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |