Ik dacht dus dat de Co2 uitstoot lager was.quote:Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
Diesel is volgens mij de meest vervuilende gangbare brandstof.
Tja, beetje kansloos natuurlijk. De leaserijders interesseert het natuurlijk helemaal niks.quote:Op zondag 15 november 2009 17:42 schreef FoXje het volgende:
Als nu gewoon iedereen weigert om dat kastje te laten inbouwen, dan wil ik onze overheid weleens zien.
Kijk, dat hele 'BPM restwaarde' is leuk voor centenneukende boekhouders, maar een normaal mens rekent zo gewoonweg niet. Ik koop (tweedehands) een auto omdat dat ding mij aanstaat, en ik hem kan betalen. Welk deel van die waarde dan zogenaamd 'BPM' is zal mnij, en 99% van de gewone privé autokoper een zorg zijn. Het gaat er om wat je uiteindelijk betaalt.quote:Op zondag 15 november 2009 16:06 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Als jij je auto verkoopt, dan zit daar toch nog steeds een restgedeelte in van de BPM?? Of ga je bij je afschrijvingen uit van de cataloguswaarde in plaats van volledige aanschafwaarde?
Als ze dat echt zouden willen, dan moet je het middels de benzineprijs doen. Die verdiscontering is vele malen simpeler en eerlijker. Die houdt namelijk EN rekening met hoe groot je auto is, EN hoe zuinig die is.quote:Tja, grotere auto's en kilometervreters gaan juist meer betalen. Dat is nou juist de lol van het systeem: betalen naar gebruik, niet naar bezit.
Maar niet ZO veel.quote:Maar begrijp dat het wel mooi kut is voor je... Wat rijd je nu en hoeveel per jaar? En natuurlijk stijgt het, dat doen alle belastingen helaas.... Dus indien niet ingevoerd, zouden ook de BPM en MRB verder stijgen.
Voor mijn auto wordt het waarschijnlijk al 6,3 cent en dat is nog het begin tarief buiten de spits.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Het is nu 3 cent. Wat denk je? Dat dat zo blijft?
Iedereen pikt het, jij ook. Of heb je al met Jan Peter om de tafel gezeten van de week?quote:Op zondag 15 november 2009 01:51 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Mensen zoals jou kunnen we precies missen. Mensen zoals jou zijn mensen die alles toch wel slikken.
Sowieso zijn de nederlands maar een kansloos kutvolk, want ALLES maar dan ook ALLES wordt maar geaccepteerd.
Ik schaam me werkelijk waar kapot voor het land waar ik in woon. Buiten dit belachelijke idee(dit hele idee komt duidelijk voort uit jaloezie), maar ook het feit dat pedofielen ook weer vrijkomen, is voor mij genoeg reden om op dit land te kotsen.
Net zoals die hele groep randmongolen die het wel 'ok' vinden dat er vingerafdrukken afgenomen worden. En dan vooral mensen die zeggen " ik ben onschuldig dus ze doen maar " ... krijg aub tyfus. Echt, mijn god wat zijn dat soort mensen dom.
Aaahhhhhhh laat ook maar. Nederland is al lang naar de klote.
Ga vooral zo door, regering. Je eigen burgers lekker hard anaal verampeneren.
Zo werkt het niet. De Tweede Kamer is er juist om dat voor ons te doen. Maar door het enorme gat tussen parlement en volk loopt iedereen daar als een kip zonder kop.quote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Iedereen pikt het, jij ook. Of heb je al met Jan Peter om de tafel gezeten van de week?
Tsja ik begin ook steeds meer en meer te geloven dat de politiek een verlengde is van het kapitalisme (lees: multinationals/banken/aandeelhouders) en minder en minder heeft te maken met de wil van het volk.quote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Brainfish het volgende:
Hoe we dat moeten oplossen? You tell me want ik heb op dit moment even het vertrouwen verloren in deze vorm van politiek.
Referendum, alleen het woord al. Referendum is gelijk aan: We zijn allemaal tegen, en ik mr. bakellende zie er wel toekomst in dus druk het door zodat ik dat klootjesvolk straks in hun eigen sop laat gaarkoken en ik mijn zakken ga vullen in Brussel en ook al zijn er wao-debatten ik steek mijn tijd liever in mijn toekomst, maar who gives a fuck. Heeft dus weinig zin imoquote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Captain_Ghost het volgende:
Een handtekening verzamelen voor de referendum.
En de regering straks zegt; 'zie je wel, het werkt. Ze stoppen met roken, rijden minder auto, etc. etc.'quote:Op zondag 15 november 2009 17:39 schreef GSP het volgende:
Ik hoop dat een groot aantal mensen echt hun auto laten staan in 2012. Dus zoveel mogelijk met brommer of fiets doen. Zodra de economie maar genoeg schade oploopt, dan zal het vanzelf weer afgeschaft worden (vliegtax anyone?).
Ik ga proberen de auto er uit te gooien voor 2012, niet omdat ik het niet kan betalen, maar omdat ik het zat ben om me te laken uitknijpen. Om dezelfde reden ben ik een tijd terug gestopt met roken. Niet vanwege gezondheid, niet vanwege het geld, maar vanwege mijn grote afgunst op het betalen van accijnzen.
Ik vreesde het al.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef Drinky het volgende:
Hoorde net ook al dat ze per provincie nog een extra belasting willen, wellicht voor mensen zonder voertuigen, om de miljoenen die ze mislopen te vergoeden
wat een
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |