Oh, shit je hebt een 107, geen 207quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef GSP het volgende:
[..]
eeehm op een 107 zit geen BPM, op de 207 wel, zoals in de staatje te lezen is.
Als het zo ingevuld gaat worden heb ik er geen problemen mee. Alleen had Eurlings het over een minimumtarief van 3 cent. In dat staatje hebben ze het over 1,5 cent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:34 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Oh, shit je hebt een 107, geen 207Die pdf gaat over een 207...
Hier, dan is deze beter: (107 staat er niet bij, maar dit zijn vergelijkbare auto's):
http://www.anwb.nl/binari(...)-op-benzine_anwb.pdf
Ik dacht dat hij het had over gemiddeld 3 ct, dus meer voor een Hummer en minder voor een C1.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef GSP het volgende:
[..]
Als het zo ingevuld gaat worden heb ik er geen problemen mee. Alleen had Eurlings het over een minimumtarief van 3 cent. In dat staatje hebben ze het over 1,5 cent.
Ok, en lees nu even de laatste anderhalve pagina en ga even rekenen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
3 cent is veels te duur !
Eens met de klacht
En wie betaalt uiteindelijk dat project?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik voorzie dat ze noggeneens hebben nagedacht wat voor impact het heeft om 7.7 miljoen auto's te voorzien en die data te kunnen verwerken. Gaat nog veel kopzorgen opleveren voor ze en zou me niets verbazen als het daardoor weer een faalproject wordt.
Ik ben duurder uit met kilometerheffingquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Ok, en lees nu even de laatste anderhalve pagina en ga even rekenen.
Kijk hier hebben we wat aanquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:34 schreef postmortum het volgende:
maar ik bedoel als ik van Sittard via belgie naar maastricht rijdt ipv over nl grondgebied betaal ik toch minder
Dan moet je die slurper tzt vervangen door wat anders. Of juist een heel oude kopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben duurder uit met kilometerheffing
Dan moet niet iedereen met de auto komen, want dan staan we straks met z'n allen op de Utrechtse Baan stilquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef muzas het volgende:
mooie is dat wat den haag ook doet, nederlanders slikken het gewoon... Ik zeg met brandende fakkels en hooivorken naar den haag
Kijk en dat is nu de reden waarom ik ook nog wat huiverig ben. Die provincieen krijgen straks ter compensatie meer vrijheid voor hogere of nieuwe belastingen vermoed ik. Dus eigenlijk wordt niet de automobilist genaaid, maar juist degene die geen auto heeft!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef muzas het volgende:
Voor de fietsende groenlinks gillers hier die zeiken over "eerlijk voor de mensen die maar af en toe of nooit rijden".
De provincies gaan inkomsten voor onderhoud aan de wegen missen (wat nu uit de motorrijtuigenbelasting komt). Denk je dat ze dat nu van den haag cadeau krijgen? mooi niet... omhoog met andere belastingen, of een nieuwe met een naam waar geen 'auto' in voorkomt.
koppen moeten rollenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef muzas het volgende:
mooie is dat wat den haag ook doet, nederlanders slikken het gewoon... Ik zeg met brandende fakkels en hooivorken naar den haag
Iedereen wordt genaaid. Dacht je echt dat Den Haag zon miljoenenproject start zonder er meer aan te verdienen? om te burger tegemoet te komen? Dokken moeten we, en Den Haag pakt alles waar wij niet zonder kunnen. Onze zorgverzekering, OV, Automobilisten, e.t.c. Ik kan me geen maatregel voor de geest halen van de afgelopen 5 jaar waarbij de burger er beter van geworden is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Dus eigenlijk wordt niet de automobilist genaaid, maar juist degene die geen auto heeft!!!!
ze hebben camera's die controleren of je kastje wel ingeschakeld staatquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef kloas_wokkel het volgende:
Kooi van farraday om de gps ontvanger weg gps signaal weg registratie. Spanning van het kastje afhalen weg registratie(Ja mijn auto trekt de accu leeg vandaar koppel ik de accu altijd af)
Ik zie dit technisch nog niet echt haalbaar
Ik heb juist een heel zuinige nieuwe auto.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:55 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Dan moet je die slurper tzt vervangen door wat anders. Of juist een heel oude kopen
Niet iedereen is inderdaad voordeliger uit. Wat rijd je nu dan?
Oh, ja, shit! Vergeten, we hebben bijna geen files meer...quote:
Alsof Nederlanders gaan demonstrerenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef muzas het volgende:
En de reeds betaalde BPM krijg je terug als dit ingevoerd wordt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De wegenbelasting en de aanschafbelasting bpm gaat verdwijnen bij de invoering van de kilometerheffing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |