maar ik heb de laatste tijd niet echt terug gelezen dusquote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongeveer 40 posts sinds je vorige zwaai.
Ja, dinsdag weer. Ik ben er wel uit maar Brad nog niet.quote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Still seeing the shrink?
Of ben je er al uit m.b.t. the change.....?
nee, daar hebben we jou voor nodigquote:Op maandag 16 november 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ur asking me??![]()
SSDD
ik dacht dat dit nu wel dood was..
like hell!quote:Op maandag 16 november 2009 01:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, daar hebben we jou voor nodig
O O O O O, heb je hem er nog niet bij betrokken?quote:Op maandag 16 november 2009 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dinsdag weer. Ik ben er wel uit maar Brad nog niet.
hjahahahah grapjas!!quote:
Natuurlijk wel, maar wat denk je dat die zegt? "Oh, ja hoor best, boeit mij niet"?quote:Op maandag 16 november 2009 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O O O O O, heb je hem er nog niet bij betrokken?
geen idee, wanneer kwam je ook es weer naar nederland?quote:Op maandag 16 november 2009 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hjahahahah grapjas!!![]()
![]()
hoe is het op het boyfriend department?
hoe kom je aan je dikke tokus?quote:Op maandag 16 november 2009 01:53 schreef Xiance het volgende:
HOKUS POKUS TREK MAAR AAN ME DIKKE TOKUS
kutzooi!quote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
Huh... sebasser is overleden
Die postte hier ook nog wel eens.
Met het gevolg dat de snot zo m'n kop thee inloopt??quote:
kijkt u eensquote:Op maandag 16 november 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Met het gevolg dat de snot zo m'n kop thee inloopt??
....
![]()
doe maar gewoon rooibos
Zaterdag wezen shoppen in Arnhem, een nieuwe TV voor de slaapkamer aangeschaft.quote:Op maandag 16 november 2009 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu worldchampion tissues volblazen ? Of toch nog echt leuke dingen gedaan dit weekend ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |